Blunders in het dagelijks leven kom maar op!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

esperance

Re: Blunders in het dagelijks leven kom maar op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 17:07

GalopRacer

haha Tong uitsteken..

ik maak nooit blunders.. Vork

hihi ga er even over nadenken heb er zat..

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 17:10

esperance schreef:
GalopRacer

haha Tong uitsteken..

Wajoo Bloos! waarom doe je dat Bloos!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 17:27

bij de bakker bart bijna met kruk én tafel omvallen, ik was te lui om van de kruk af te stappen en in mijn tas te gaan graaien naar mijn telefoon dus ik dacht, ik buig wel ff voorover, alleen was de kruk wat hoog, dus ik hou me vast aan de tafel maar die kantelde mee, godzijdank greep een vriendin van mij de tafel vast, anders had ik er charmant bij gelegen Haha! allebei helemaal in een stuip

of moeten rennen voor de trein met je zware sporttas maar omdat het buiten had geregend waren mijn schoenen wat nat, dus wij rennen de bocht om, knal daar lag ik op de grond, tas helemaal over me heen, maar ik heb de trein nog gehaald Haha!

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 18:12

omg...haha

na lang nee zeggen jezelf dan toch laten ontvoeren naar het feest van de vriend van je zus met de hele avond met twee jongens zitten te praten (kon helemaal niemand die jongens ook niet alleen men zus) de jongens alle2 al aardig bezopen (ik nog totaal nuchter) zeg een jongen ik ga...de andere ik ook...ik nee dan ben ik hier alleen...de jongens blijven...na een tijdje zeg een jongen ik ga op de trampoline liggen slapen...zegt de andere goed id...ik zeg en ik dan(leek me een beetje raar uitzien ik met twee jongens die ik totaal niet ken op een trampoline)
ze de eerste jongen dan ga je toch mee....(denk denk denk hoe ga ik nou wat verzinnen om nee te zeggen)ik zeg uiteindelijk ik heb hakkenschoenen aan en kan niet over dat gras lopen...(kon niks beters verzinnen) ze die eerste jongen weer dan draag ik je toch...wist niks meer te verzinnen en heb me dus maar naar de trampoline laten dragen en we zijn daar met zijn drieen in slaap gevallen ik in het midden en toen heeft iedereen ff naar hartelust foto's gemaakt (niet leuk)

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 10:36

GalopRacer schreef:
esperance schreef:
GalopRacer

haha Tong uitsteken..

Wajoo Bloos! waarom doe je dat Bloos!

haha. is ook een leuke aandenken, over een jaar als je deze post terug leest, kun je zien hoeveel post je toen had, en dan.. Knipoog

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:47

ik reed met een shetlander sulky wedstrijden..

dus ik had getraind in het land.. mijn zusje had de pony vast en zouden langs het hek het land uit.. njah hij bleef dus haken achter het hek.. en het karretje begon te kantelen.. waardoor ik aan mijn voet hing.. en daarna de sloot in flikkerde, ik kwam gillend boven met allemaal van die vieze drek op me, daarna ik naar binnen stond ik in mijn onderbroek.. kreeg ik een broek van een dik wijf maatje Xl. gevolg dat ik een heel blauw been had en een schaafplek.. als ik nu aan terug denk moet ik nog lachen!

en ik trainde later buiten.. dus ik zou de bocht om was omhoog dan in het natuurgebied.. kanteld het karretje flikker ik er met een jongen af.. gevolg dat ie er vandoor gaat.. voer een bruggetje zonder zijkanten.. heft inmiddels een fiets meegelsuerd.. ik zie mezelf nog rennen in paniek haha!

en voor de rest kom ik er zo niet op Nagelbijten / Gniffelen

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:50

ohh zo Tong uitsteken

Vandaag weer eentje:

moet je even als 12 jarige zijnde aan de pc prutsen en krijg je shock, knal je door die shock bijna de hele pc om Clown
echt erg Nagelbijten / Gniffelen

mandy101

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 23:02

whaha ik lig hier helmaal dubbel Haha! Haha!

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 17:02

wij ahdden zo'n schuifdeur van glas.. en ik wilde onze kat weg jagen (was een jaar of 12) en toen trapte ik met mijn voet (had sokken aan) tegen die deur.. ik schrok me kapot, er zat namelijk een vet grote barst in! dus ik helemal voerstuur naar school.. en daarna gignen we toch schaatsen, mjah toen ik thuis kwam zei ik niks.. ik had ook nog de gordijnen ervoor geschoven en ik vet huilen! en toen moest er een nieuw raam in gezet worden Clown

en het was winter.. gingen we bij ons achter schaatsen.. njkah prima maar ik viel voorover. en flikkerde op mijn hoofd.. dus ik vet hard gillen, had echt zo'n onwijze pijn! en mijn broer heel nuchter; hou op met schreeuwen mens stel je aan!' en toen ben ik nog op een of andere manier thuis gekomen.. en tsjaaa had hersenschudding.. en heb een paar weken met een blauw oog gelopen en was verliefd op een jongen en die zei dan 'zeker gevochten lotte' en echt iedereen vroeg dat.. damned zag er niet uit!

Laurierhaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 18:32

Ik heb er ook een!
Mijn tante had een nieuwe tinker, en die kwam ze even aan ons showen. Ik ging er natuurlijk ook eventjes op zitten, het was een hardstikke lief beest. Ik had al een tijdje niet meer gereden, en ik was dus ook zo stijf als een hark. Nagelbijten / Gniffelen
Ik wilde er weer af, dus ik boog voorover om mijn been over de rug van de tinker te krijgen. Maar ik bleef haken achter de rand van het zadel met mijn bh en shirt. Vraag me niet hoe ik het voor elkaar kreeg Clown
Ik hing daar dus lekker. Uiteindelijk scheurde mijn bh en shirt doormidden. Ik hoop dat er niet teveel te zien was, er keken namelijk veel mensen mee Rolleyes
Gelukkig kon ik er zelf ook om lachen Tong uitsteken

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 22:53

wauw zoiets lukt zelfs mij niet en dat terwijl ik toch aardig bekend ben om mijn BH verhalen haha

gister springwedstrijd gehad alles ging goed heel mooi rond foutloos mocht door naar de barage had veel bekijks....toen de barage in nog meer bekijks werd een beetje zenuwachtig van al die mensen (vooral mannelijke personen) kom de ring uit met 2 balken (8 strafpunten) komt mijn trainer naar me toe jaaaa dat was een prima staaltje rijkunst wat je daar leverde om van die string maar niet te spreken....ik helemaal trots dat ie dat zei 2 minuten later drong me pas door dat ie iets over mijn string ht gezecht....wat bleek nou hadden al die mensen naar men kont zitten kijken want je zag mijn string supergoed....(hebben ze nou niks beters te doen ?)

en vandaag....heb donderdag wedstrijd maar heb een nieuw paard die moet nog ff gekapt van te voren dus ik bel hoefsmid...toets nummer in foon gaat over....hoefsmid neemt op ik begin meteen een heel verhaal te banketstaaf (kan men hoefsmid best goed we gaan ook samen vaker uit) zeg dus hey schat en hoe is het met mijn lekkere vent ik zal maar meteen zeggen waar het op staat ik heb je nodig ik kan niet zonder je kom langs nu....! was het zijn zus die ik aan de lijn had maar gelukkig kon ze er wel om lachen haha....ze vond me wel een beetje raar geloof ik haha

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 09:29

ik liep richting de wei om mijn paard op te halen en een vriendin liep mee,, en zij was haar bh goed aan het doen,, zat niet lekker,, dus ik doe haar na,, bleken er mannen te zitten voor het weiland,, en die hadden mij dat dus zien doen, dus zei echt zo: "jaa,, het zit nog wel goed" schaam schaam Bloos Bloos Bloos

_Rosa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 14:25

StOoRzEnDeR schreef:
oeoeoeoeh das ook banketstaaf
hier weer een nieuwe....
struikelen over een mini hond en dan in de armen van de hoefsmid vallen en de hele manege staat je raar aan te kijken....

hahaha das ook echt wat voor mij

trouwens geweldig topic dit Cool

ik heb heel vaak dat ik iemand gedag zeg maar dat het dan iemand ander is.

ik heb ook een keer gehad dat de hoefsmid erwas en ik had mijn pony vast aan een lang touw ik had helemaal het einde vast zegmaar maar toen liep de hoefsmid om mij heen maar toen zaten we met het touwin de knoop Clown dus hij deed zijn armen om mijn middel om ff dat touw over te pakken alleen keek me ma toen wel heel raar die net met drinken naar buiten kwam Clown oeps

of dat je je hoefsmid ff een paar sms-jes stuurt en dat er vervolgens bij de McDonalds het gerucht rond gaat dat ik de hoefsmid aan het versieren ben tja tuurlijk Clown Vork

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 14:26

@ stoorzender hahahahahha die van die smid hahaha

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 15:26

Haha! haha ja het is wel lachen hoor ik en mjin smid kennen elkaar dan ook al heel lang hihi

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 15:34

Mmmm jullie hebben allemaal wat met je hoefsmid?? Hahahahhaha!

Ik stond een keer jassen aan te nemen bij een kerstdiner.. was met een collega aan het praten, draai me om, om bij een mevrouw haar jas aan te nemen.. Ik had wel wat vast, maar wist niet zo goed wat.. dus draai m'n hoofd bij.. Heb ik haar (*)(*) vast..... Ik schaamde me echt rot..!!!

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 17:23

mijn hoefsmid is niet goed afgericht blijkt maar weer eens had hem opgebeld of hij voor donderdag kon langskomen hij zij dat hij niet meer deze kant op kwam en geen tijd had en blablabla zet ik net mijn paard op stal staat ie een paard te beslaan ik erheen en zeg ow heb je toch nog ff tijd voor mijn paard zegt ie nee.....verder niks die @#%%#$###@#$ daar maak ik me dus vet kwaad om

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 17:55

lotjj92 schreef:
ik reed met een shetlander sulky wedstrijden..

dus ik had getraind in het land.. mijn zusje had de pony vast en zouden langs het hek het land uit.. njah hij bleef dus haken achter het hek.. en het karretje begon te kantelen.. waardoor ik aan mijn voet hing.. en daarna de sloot in flikkerde, ik kwam gillend boven met allemaal van die vieze drek op me, daarna ik naar binnen stond ik in mijn onderbroek.. kreeg ik een broek van een dik wijf maatje Xl. gevolg dat ik een heel blauw been had en een schaafplek.. als ik nu aan terug denk moet ik nog lachen!

en ik trainde later buiten.. dus ik zou de bocht om was omhoog dan in het natuurgebied.. kanteld het karretje flikker ik er met een jongen af.. gevolg dat ie er vandoor gaat.. voer een bruggetje zonder zijkanten.. heft inmiddels een fiets meegelsuerd.. ik zie mezelf nog rennen in paniek haha!

en voor de rest kom ik er zo niet op Nagelbijten / Gniffelen

dat eerste komt me bekend voor.. mn vorige verzorgfries stond even op een andere plaats, dus ik daar de eerste keer rijden (ken die mensen al heel lang)
ben ik nog niet eens halfverwege de bak aan het instappen, doet iemand het hek open, dus zij wou naar buiten, racet ze in gallop (om de 2 passen een bok) naar het hek, ik kon er telkens op blijven zitten, en vlak voor het hek was 1 waterplas 1!! en ja je raad het al, daar hield ik het niet meer vol, donderde zo in die waterplas.. kreeg een rijbroek van een meisje idd ook maat xxl, dan ga je op je fietsje naar huis (3 kwartier fietsen) in een broek die je veel te groot is Tong uitsteken ik kon er wel om lachen, en de rest nog harder Bloos
en dan ga je bij diezelfde mensen jonge katjes zoeken op de hooizolder (eerst via de boxen omhoog klimmen, tja doe even moeilijk Tong uitsteken )
loop je langs een half rottende rat, vraag je om een zaklamp, omdat je weet waar het weg komt maar niet in een ratten nest wil zitten, gooien ze een zaklamp net naast die rottende rat, dus ik kijk zo naar beneden, uhm mag ik ook een zweep? gooi maar niet weer, hoezo niet? je gooide em naast die rat Koe
tja en dan moet je nog naar beneden Tong uitsteken omhoog gaat nog wel met wat hulp, maar naar benden haha, geloof dat ik wel een half uur bezig ben geweest om beneden te komen, met instructies, zet daar je voet neer, NEE daar niet (dan schrik je ook als ze dat schreeuwen) ja waar dan?! ja daar goedzo Tong uitsteken

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 13:57

ieuw een rottende rat en ik vind het al erg dat onze kat steeds halfdode konijnen mee neemt die twee keer zo groot zijn als haarzelf....ze denkt echt dat ze ons offers brengt en wij zitten steeds te kijken met wat we toch met zo'n konijn moeten eigenlijk doodslaan want zo'n beestje ligt dan echt te lijden maar dat kan ik echt niet.....

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 14:54

Over blunders gesproken,,
We gingen met de opendag een indianenact doen, en daar hadden we zon klappertjespistool voor nodig.
Ik ging bij iemand da pistool halen.
En die pistool moest ik weer aan iemand anders geven Tong uitsteken
Mijn ouders moesten savonds paardrijden, en hij woonde daar in de buurt.
Dus ik sms van: Mijn ouders komen het pistool brengen.
Sms ik het per ongeluk naar hun huistelefoon.
Blijkt dat het berichtjes dan wordt omgezet in een stem.
Dus die ouders beluisteren dat berichtje, schrikken ze zich kapot en bellen ze de politie.
Komt later dus die jongen thuis en zegt, o dat is dan waarschijnlijk van Zita.
Zij snel weer de politie bellen, ze moesten er gelukkig wel lachen.
Maar wat schaamde ik me kapot toen die jongen mij opbelde en vertelde wat ik veroorzaakt had Bloos

hier nog 1:
Ik fietste laatst met mijn vriend vanaf de manege naar huis toe.
Zeg ik heel droog, hee mijn stuur zit hoger dan die van jou, dus ik probeer het weer, komen onze stuurs in elkaar rijden we richting de berm naar de sloot toe.
Ik kwam op tijd tot stilstand , maar zijn remmen doen het niet goed.
Zie ik hem zo de sloot in springen met fiets en al Haha!
Ik kwam niet meer bij Clown

en nog een van heel lang geleden toen ik nog in groep 4 zat Tong uitsteken
Ik een mijn vriendinnetje liepen buiten, en toen was ik boos op haar.
Dus ik had mijn armen een beetje voor mijn hoofd, liep ik zo tegen een lantaarnpaal aan Haha! Ja, en toen was ik nog bozer Knipoog

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 15:08

ik stuurde in het begin altijd smsje naar de vriend van mijn zus....nu ook nog wel maar nu smsjes die voor hem bedoelt zijn....(dit klinkt ook weer raar....)

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 15:29

Gelukkig niet zo erg dat ze politie gaan bellen,, dat was echt erg Bloos Tong uitsteken

Midnight16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 10:22

Gisteren nog op mijn vakantiewerk. Ik sta in de campingwinkel en in de snackbar. Kwam er een meisje aan, van ongeveer 15 jaar met een kinderwagen met nog een jonge tweeling erin. Kindjes van 2 ongeveer. En ik even met die jongetjes praten over Spongebob...want daar waren ze helemaal weg van volgens dat meisje. Dus ik zo...jij boft maar met zulke lieve broertjes. Zegt ze: "Dat zijn mijn broertjes niet, dat zijn mijn kinders!" Ik stond daar echt met mijn mond vol tanden.. Bloos "oww...das heel uhhhh leuk" Haha!

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 00:17

haha ik denk meteen aan mijn eigen kind haha nouja mijn kind ze vond ongeveer een jaar geleden dat ik maar haar moeder moest zijn en nu noemt ze me altijd mama haha en laatst sta ik met echt eens leuke jongen te flirten komt ze aangerend mamaaaaa mama mama mama is het goed als ik en lisa de paardjes gaan poetsen, ik: ja hoor. staat die jongen een beetje raar te kijken draait zich om en loopt weg...:S als je mij wil krijg je mijn kind erbij haha

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 00:53

Zat laatst op me fiets en toen merkte ik dat er een gat in me broek zat dus ik dacht oliebol en evenlater hoorde ik iets vallen dus ik kijk achterom ligt de inhoud van mijn tas op de grond Nagelbijten / Gniffelen Toen wilde ik van mijn fiets stappen en toen bleef ik met dat gat in mijn broek aan me zadel hangen en toen scheurde hij nog verder uit Nagelbijten / Gniffelen kon wel door de grond zakken Rolleyes