haha
.. ik maak nooit blunders..
hihi ga er even over nadenken heb er zat..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

..
esperance schreef:GalopRacer
haha..
ik maak nooit blunders..![]()
waarom doe je dat
allebei helemaal in een stuip

GalopRacer schreef:esperance schreef:GalopRacer
haha..
ik maak nooit blunders..![]()
Wajoowaarom doe je dat

StOoRzEnDeR schreef:oeoeoeoeh das ook banketstaaf
hier weer een nieuwe....
struikelen over een mini hond en dan in de armen van de hoefsmid vallen en de hele manege staat je raar aan te kijken....
dus hij deed zijn armen om mijn middel om ff dat touw over te pakken alleen keek me ma toen wel heel raar die net met drinken naar buiten kwam
oeps
haha ja het is wel lachen hoor ik en mjin smid kennen elkaar dan ook al heel lang hihi lotjj92 schreef:ik reed met een shetlander sulky wedstrijden..
dus ik had getraind in het land.. mijn zusje had de pony vast en zouden langs het hek het land uit.. njah hij bleef dus haken achter het hek.. en het karretje begon te kantelen.. waardoor ik aan mijn voet hing.. en daarna de sloot in flikkerde, ik kwam gillend boven met allemaal van die vieze drek op me, daarna ik naar binnen stond ik in mijn onderbroek.. kreeg ik een broek van een dik wijf maatje Xl. gevolg dat ik een heel blauw been had en een schaafplek.. als ik nu aan terug denk moet ik nog lachen!
en ik trainde later buiten.. dus ik zou de bocht om was omhoog dan in het natuurgebied.. kanteld het karretje flikker ik er met een jongen af.. gevolg dat ie er vandoor gaat.. voer een bruggetje zonder zijkanten.. heft inmiddels een fiets meegelsuerd.. ik zie mezelf nog rennen in paniek haha!
en voor de rest kom ik er zo niet op
ik kon er wel om lachen, en de rest nog harder 
)
omhoog gaat nog wel met wat hulp, maar naar benden haha, geloof dat ik wel een half uur bezig ben geweest om beneden te komen, met instructies, zet daar je voet neer, NEE daar niet (dan schrik je ook als ze dat schreeuwen) ja waar dan?! ja daar goedzo

Ja, en toen was ik nog bozer
"oww...das heel uhhhh leuk"
Toen wilde ik van mijn fiets stappen en toen bleef ik met dat gat in mijn broek aan me zadel hangen en toen scheurde hij nog verder uit
kon wel door de grond zakken