joostvangestel schreef:1) De nationale keuring was nog in Apeldoorn in de kasteeltuin: Ik deed toen ook meestal een bezoekje aan het apenheul, echt lachen.
zo zien jullie maar weer dat A toen al roeleerde!!! }> }>
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Maar er zijn ook zat dingen die ik me niet kan herinneren... en erg bewust de modegrillen gevolgd... nee, ik was 7 toen mijn zusje geboren werd, ik kan het me wel herinneren, maar ik had absoluut geen idee van de buitenwereld, dat kwam later, met de Bosnië oorlog (ik was ervan overtuigd dat ze ook bij ons zouden komen)... Ik was gewoon een heel lief naïef meisje toen...
. Laui! schreef:]De TV-serie die mij het meest bijgebleven is (en waar ik donderdagmiddag om 4 uur aan de buisgekluisterd voor zat) was Skippy. Dan zong ik altijd het tunetje mee: SKIPPYYYYYYYYYY SKIPPYYYYYYY, skippy the bushkangaroo. Maar dat was dus jaren 90. Ik zag trouwens laatst ook een stukje daarvan, dat ziet er nu ook wel volstrekt belachelijk uit...

ik had er een met bloemen

en wat dachten jullie van Salt 'n Peppa met 'push it'? VET!!!!!!
Zelfs als je dat nummer nu nog hoort is het erg cool alsof het gewoon van deze tijd is. Gelukkig... er is nog iets blijven bestaan van die oude glorie-tijd van de jaren tachtig.Citaat:Misschien oftopic of misschien niet... ik vraag me wel eens af hoeveel 'kids' denken dat de covers die nu gemaakt worden van jaren 80 nummers origineel zijn van de huidige artiest...
) Samen beleefden ze de wildste avonturen. Volgens mij heeft deze serie mij doen besluiten dat ik later ook een zwart paard wilde (iets kleiner, dat wel)

waren
Desiree schreef:ik keek ook altijd naar Silas, hij noemde die hengst altijd "schwartze", en dan was er die heks die dat paard altijd van hem af wilde pakken. Silas had dat paard ooit gewonnen met een weddenschap geloof ik.

Citaat:Wat voor tv. programma's The Fugetive,
Citaat:, Felix heb ik nog wel geaaid
) 
Roos schreef:Die geel met blauwe rollerskates waren van Impag (ze liggen nog steeds op zolder). All Stars verkopen ze nog steeds en zitten nog steeds superlekker.
Ik ben van bouwjaar '75 overigens.
Maid of Orleans van OMD (tranen met tuiten omdat dat paard werd doodgeschoten....
Musicbox wat later Super Channel werd.
The DJ Cat show...
Mecano Wie kent dat nog?
Scoobydoo
En wij hadden trouwens (in het westen onder de rook van Amsterdam) wel degelijk meer tv zenders dan alleen ned1 en ned2. We hadden ook een paar duitsers....
Knikkerrages
Lolobal
Pogosticks (waar nu weer voor wordt geadverteerd)
BMX crossfietsen
Naf Naf
Ballonrokjes
En dat je al die liedjes van toen nog steeds woord voor woord kunt meezingen.....