Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:“Een boot? Een drijvend huis bedoel je!” zegt Nicky als ze ons hughe grote croeseschip ziet liggen. “Hé Nick, je mond staat nog open” probeer ik zachtjes te zeggen. Ze snapt me niet en kijkt mij nog verbaasder aan dan ze naar de boot keek. Langzaam zie ik een sliertje kwijl in d`r mond verschijnen..”Nick! je mond” sis ik. Snel kijkt ze heen en weer of iemand het misschien gezien heeft, zoals die knappe en brede gozer daar! “Uniform in lekkere jongen, zou die op de boot werken?” vraag Nick dan... “Leuke jongen in uniform Nick?” vraag ik d`r. “jaa waar nog meer?” vraagt ze en kijk wild om zich heen. “Nee jij zei net…laat maar” zeg ik, maar ze is alweer op hele andere dingen gefocusseerd ofzo (de snoepautomaat)
Eindelijk zijn we dan binnen. “Nu moeten we in deze menigte op dit grote dit onze euh...” Ik denk heel hard na...als Nicky zegt: “Iets met boom….” “owja hut” zeg ik opeens en merk dat wij de enige nog in de ontvangsthal zijn. Paar mensen van het personeel staren ons wazig aan. “euh jaa….roem 412?” vraag ik voorzichtig en kijk daarbij naar de leukste uitziende gozer...helaas komt er een nerd naar ons toegesneld die ons wel naar de hut zal wijzen,...damn..
Eerst met de lift omhoog en dan nog paar gangen door. Op onze hakken raken we snel achter.. “Miss??” horen we dan een hoge jongensstem zeggen en zien alleen z`n hoofd even verderop om de hoek verschijnen. “HAHA hij heeft alleen een hoofd!!” begin ik te lachen. Tranen stromen over m`n wangen evenals m`n make-up. Waarop Nicky ook keihard begint te lachen, maar dan om mij. De jongen weet zich geen raad en staat er hopeloos bij. “ow hihi the roem yes..” zeg ik. Hij kijkt me raar aan wat ik niet helemaal begrijp...
“Joe have ee roem near by neightclup” zegt de nerd met zn beste engels. “ow geil!” roep ik. We slepen onze koffer naar binnen en Nicky zoekt meteen de minibar op.
Vijf minuten later zitten we op het bed en kijken elkaar aan. “oke” zeg ik, wetend dat Suus bedoeld: leuke jongen zoeken!
Als we de club binnen komen ren ik gauw naar de bar.. “Een martini wodka ice ding iets ja en met alcohol en ijs, en een glas!” De barman kijkt me een beetje raar aan. “oke doe maar wat dan” zeg ik “I do pay for the drink!” hoor ik ineens naast me. Ik kijk….ieuw daar staat onze nerd.
Als ik m`n hoofd langzaam mijn hoofd terug draai naar de barman, staat ie me uit te lachen. Boos kijk ik hem aan. “He`s gay and he likes you” zeg ik gauw tegen de nerd, die gelijk hoopvol richting de barman kijkt. “No no no..!” zegt de barman snel “She told me she`s really horny and wants me..uh YOU” zegtie dan en de nerd kijkt mij nu hoopvol aan. “There`s only one problem…” zegt de nerd. “I`m a virgin” fluistert ie dan in mijn oor. Ik loop gauw om de bar heen terwijl ik de spetters uit mijn oor veeg, recht op de barman af. Ik haal de cocktail uit zijn hand en neem een slok. “Lekker hè?” zegt hij en knipoogt. “mmmm ja, I like cocks” zeg ik op mijn aller zwoelst en sleur hem mee de keuken in.
Even later loop ik door de club al zoeken naar Suus. Een paar nerds zie ik om zich heen kijken alsof ze iets of iemand zoeken. Als ik Suus weggepropt in een hoekje zie zitten snap ik het. “Zijn ze weg??” fluisterd Suus. “Ja ze kijken net weg, kom we gaan!!”
“Ja hagelsteen witte tanden!!” roept Nicky als we de haven van MIAMI indrijven. “Hagelwitte stranden, Nicky!” verbeter ik haar(zinloos ik weet het). “ja dat zei ik net ookal doos!” roept ze terug. “ow zucht..laten we onze spullen vast pakken en onze bikini aantrekken. Kunnen we strx meteen to THE BEACH!”
Na de lange terugweg naar onze hut slepen we onze koffers richting uitgang, in bikini...iedereen kijkt ons raar aan..
Uitgeput staan we aan land.. “Wat is die boot groot en lang” zucht Nicky. “Heb je anders ook geen moeite mee..” zeg ik terug.
“En dan nu eindelijk naar het stra..” “ euh onze dodgie?” zegt Nicky, woeps die was scherp... “Hebbie de sleutels nog?” vraag ik haar “Ja die heb ik gisteren in mijn deze broekzak gedaan” zegt ze zoekend. “Jaa maar je heb nu alleen een bikini aan.” Zeg ik voorzichtig.
Half uur later, na alle tassen/koffers overhoop te hebben gehaald en terug te hebben gepropt, hebben we de sleutels gevonden. Nu de auto nog…gelukkig blijkt iedereen al weg te zijn en staat onze dodgie helemaal alleen in de grote laadruimte van het grote bootding.
“Woehoee! Schnappi wilt op het dakkie!” probeer ik vrolijk, maar helaas hij mag voorin, ik in de laadbak(bij de koffers).
Na een tijdje zie ik rechts alleen maar strand & zee. “KIJK, STRAND STRAND!!” schreeuwend probeer ik boven de muziek uit te komen en bonk op het achterraam van de auto. “Euh waar dan?” zegt Nicky geergerd en zet de muziek nog harder. Volgens mij heeft zij het ook gezien.
“Eerst gaan we op het strand liggen en mooi zijn en dan bedenken we wat we gaan doen hier..” zegt Nicky. Ja afentoe moet je wel ff slim zijn!.
“Wow wat veel gespierde kerels hier!” zeg ik net iets te hard en meteen kijkt een ouder echtpaar ons geërgerd aan. “Wist niet dat ze in Miami ook bejaarden hadden Nicky, jij wel??” zeg ik weer iets te hard. Nicky sleurt me mee naar een ander plekje op het strand.
VivaLaVida schreef:ja kijk eens lief
Liesje_Lover schreef:Whaha lekker slim, waarom is ze geband?
Zamora schreef:We gaan zo uit dus denk dat er zat inspi is morgen!!!!