PMU - speciaal voor Bart

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 15:45

Hadden jullie niet beter "I luv Bart" petjes kunnen laten maken? Had ik er zeker ook een besteld hoor, ik wil ook lid worden!!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 15:47

waaaaaaaaaaaaaaaah we zijn al weer bij pagina 7 en nog steeds geen slotje!!!!! jeeeeeh PMU rules!!!

of t komt omdat dit een topic is voor bart....

verana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 15:59

ik doe ook mee!!!!!!

ik wil ook miepje van de week worden
luister en lach: }>

ik was zondag bij mij verzorgpony's ik ging ff op noppes (shet)
dus ik zet af en VVVVVLLLLIIIIIIEEEEG lag ik daar aan de andere kant Frusty blijkt had ik me er te hard voor afgezet vloog ik zo naar de andere kant

JAH ik kan ook een super BLONDJE zijn!!

ik weet ook nog een moelijk woord: OPPETOTETENTOONSTELING

las ik laats op internet

oh oho oh BARTJE KRIJGT SPIJT Extreme duivel

groetjes iris
Lovers Clown Verward Cool Huilen }> Extreme duivel Boos! Frusty Schijnheilig Koe Kwijl *LOL* Sigaar Lovers Scheve mond\ Party!! Kusje Tong uitsteken Misselijk Bloos Verdrietig Pling Lips are sealed Slapen Dromen Lachen Vork Knipoog Gaaaap Vingers aflikken

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-01 16:09

Bart sprak al over ons, maar er is nu een 2e topic (Kitty heeft het er op pagina 6 ook al over)... Hoei!
Ik sta te trillen op m'n benen... Hoei! ik vinnut zo spannend, volgens mij krijgen we geen slotje... Of naja, na een maand beginnen we een volgend topic, als we geïnspireerd zijn... Hahaha, groepsinspiratie... Hoei!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 16:35

zou Bart dit echt lezen??? Mhhhhh hoe zou ie dan achter zijn compu kijken dan? Met z'n allerliefste *kwijl* blik of zou ie stiekem al aan het bedenken zijn wanneer ie er een slot op gooit...
mmmh *droom*

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 16:58

Citaat:
Op 2001-10-09 17:35, schreef Nimber:
zou Bart dit echt lezen??? Mhhhhh hoe zou ie dan achter zijn compu kijken dan? Met z'n allerliefste *kwijl* blik of zou ie stiekem al aan het bedenken zijn wanneer ie er een slot op gooit...
mmmh *droom*

Nou, ik had Bart dus een PB'tje gestuurd, weet je wat ie zei? Dat ie nadat ie had gelezen dat we zijn teennagels gingen lakken, maar snel was gestopt met lezen. Stout he van Bart?
Zullen we hem dan maar gaan stalken met PB'tjes Haha!
*Zucht* als ik er alleen al aan denk, om Bart te zien.... Lovers

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 17:28

*LOL* moet hier wel erg om lachen hoor...
Ik had ook een miep actie...

Ik kom thuis met kinderen van school halen en zoek mijn sleutels in mijn jaszak en zoeken en zoeken...
(ik heb 6 zakken *LOL* ) niks dus, ik kijk in mijn broekzakken (althans ik dacht dat ik in allebei keek)...dus ik bel me vriendin al helemaal 'kun je me redden, ben mijn sleutel vergeten op stal....'
Ga ik toevallig nog over mijn broek heen zie ik dat ik mijn sleutels dus wel in mijn broekzak had Lachen
Zij al helemaal klaar om met de auto te komen en 2 kids bij zich Kusje

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 20:03

oow oow oow!!!!!!
Ikke wil ook meedoen *LOL*
Ikke wil ook lid worden van PMU!!!! en ik wil Bart natuurlijk weleens aanraken *LOL*

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 20:05

ja, ik ok mee doen!!

Al weet ik niet wat het betekend!!

Krijg je he! als je *blond* ben !

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 20:28

Ik doe ook mee Haha! Haha! Haha!

Weet alleen nix miepigs....

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 20:42

Ik denk dat ik wel "miepje van de rest van me leven" kan worden. Ik heb nl. een tik die jammer genoeg niet weg gaat maar alleen maar erger wordt }> Ik ben een aardige roker (ja ik weet het, het is slecht) en normaal gesproken tik je het as af in een asbak. Omdat asbakken meestal rond van vorm zijn heb ik dus een tik om me sigaret af te tikken dat in me ooghoek op een asbak lijkt en jammergenoeg is dat alles wat rond is; schoteltjes, bekertjes, blikjes, waxine lichtjes e.d. Ik heb dus heel wat spullen vies gemaakt bij vrienden, familie en in restaurants etc.
Het begint me nou wel te irriteren dat ik het steeds doe...........dus help dit hopeloze "Miepje". Schijnheilig

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 20:44

precies pregini!!!! daar heb ik nou ook altijd last van!! vooral op de manege...overal ligt dat as..behalve in de asbak Frusty

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 20:45

Sorry,

Maar dat ben ik niet geweest Extreme duivel Ha Ha Ha

Ankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 21:25

lache! Haha! ik doe ook mee! lets all unite and cellebrate the bart-day. Kunnen we geen come-to-gether dagje organiseren en rond bart dansen op gospelmuziek. Ik ben op eo-ledendag (in de arena) ook een bart tegengekomen die gek was op cavia's en fratten. Een ritueel... dat moeten we doen..laten we een soort secte om bart maken. Doet iedereen mee?? Gaaaap Gaaaap Vingers aflikken

guidolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 22:06

he miepen! ja, ik wil ook graag medemiep worden!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 08:14

Miep de Miep

Ik vind Bart ook een beetje een miep }>
Ik kon gister niet inloggen, had er iets over op bokt gezet, stuurt hij mij een PB vanaf wanneer ik niet kan inloggen.
KAN IK DUS NIET LEZEN ALS IK NIET KAN INLOGGEN
*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Zat toevallig achter een andere pc gister zodat ik wel kon inloggen maar het was wel een miepige actie van Bart of niet }> Knipoog

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-01 08:59

Ik doe net iets miepigs... Ben heel geconcentreerd dit topic aan t lezen, gaat de telefoon. En ik maar denken dat t bij m'n collega was... Was ik t!
En dan gaatie nog 3x over (zo'n 20 sec)... Hahaha, vond m wel goed...
Maar Bart is ook wel een miep: MAIL bart, zo heet dat...
Trouwens, als hij teennagels lakken erg vind, dan kunnen wij vast wel iets ergers bedenken. Ik stem voor hairlights (vind ik echt vreselijk)... En een Dame Edna bril... Glitter tattoo's, enneh: lippenstift... Party!! Cool

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 10:31

hairextensions, in van die neonkleurtjes bijpassend bij zn teennagels Party!! en verder wat henneptatoos, nepwimpers in laten we zeggen felgeel, en dan zetten we allemaal een bartpetje op(vd bartvenclub) en gaan we hem lekker de hele dag stalken Tong uitsteken

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-01 10:43

Zullen we Bart gaan timesharen?
Lijkt me echt een idioot goed plan...
Enneh, hairextensions ja, mag ik dan zijn plukjes blonderen?
en als ik m dan aanraak, dan val ik misschien wel flauw (kan ik niet goed meer tikken), en dan moet Bart mij wakkerkussen...
OW wat romantisch! Kusje

LUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 11:09

Wakkerkussen? Ik zou een paar dagen buiten westen zijn.

Ik heb nog wel leuke Abba laarzen voor Bart op het verkleedfeestje.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 11:18

Wowie, mag IK dan vertellen dat ik Bart heb gered van rondjesrijden in Holten terwijl 'ie in Haarle moest zijn tijdens de endurance??? Ik heb hands geshaked met 'onze' Bart! Haha! Tja, hoe zal ik die gewéldige ervaring eens omschrijven? *zwijmelt ook weer weg!!!*
Zo Laui!, zou dit al pagina acht zijn van de PMU??? Heb helaas geen miepeige acties..ben zo'n miep dat ik al mijn miepige acties het liefst maar weer snel vergeet! Knipoog

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 11:25

ehm we moeten wel zn benen gaan epileren hoor!! }> }> }>
enneh die nepwimpers niet alleen in felgeel maar in allerlei felle kleurtjes, en dan zn teennagels ook allerlei kleurtjes Party!! Party!!

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 11:37

maaike wat een geweldig plan, zouden ze die extra lange nepwimpers ook in regenboogkleuren uitvoering hebben? Lovers Ik hoop trouwens dat we niet massaal gan flauwvallen in artis, je weet maar nooit als we ineens oog in oog staan met bart *zwijmel*

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 12:07

ooooh jurga meen je dat wauw *jaloers*

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 12:09

Hihi, Bart als de moderne versie van de prins van Doornroosje, zoooo romantisch! *LOL*