Het banaalste wat jij ooit aan een man moest uitleggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 08:49

StonedRomy schreef:
' je hond is ongesteld' nee. Loops. Hond is loops. Of ben ik ineens ook loops straks?

Opzich geen rare gedachte.... Dieren zijn drachtig, maar bij mensen heet het ineens zwanger, maar het is hetzelfde.

Niet gek dus dat er gedacht word daat loopsheid en ongesteld hetzelfde zijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 08:50

En toch zijn er ook slimme mannen. Maar het lijkt wel alsof 80 procent dom is, in ieder geval de knapste exemplaren. En dan is er nog 10 procent homo.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 08:51

iirrssjjee schreef:
StonedRomy schreef:
' je hond is ongesteld' nee. Loops. Hond is loops. Of ben ik ineens ook loops straks?

Opzich geen rare gedachte.... Dieren zijn drachtig, maar bij mensen heet het ineens zwanger, maar het is hetzelfde.

Nou ik loop niet mega opgewonden langs elke man als ik ongesteld ben hoor.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 08:57

Suzanne F. schreef:
iirrssjjee schreef:

Nou ik loop niet mega opgewonden langs elke man als ik ongesteld ben hoor.

Niet? :+

Mijn vriend heeft totaal geen verstand van dieren en zou deze vergelijking waarschijnlijk ook maken. Ik vind het opzich niet zo raar iig.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 08:58

sanso schreef:
Wat gehakt rullen is
En dat je dan niet vervolgens een pakje gehakt zonder boter in de pan kan mikken.

Ach mijn vriend is geen keukenprins, ga het niet eens meer proberen het hem te leren want krijg de raarste dingen op mijn bord :+

Ligt eraan welk gehakt en wat voor pan. Gemengd gehakt en in n goede anti aanbaklaag pan, kan het gewoon zonder boter namelijk. Daar zit zovewl vet in, dat ie in zn eigen vet kan bakken (net als spek bv).

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 09:00

Nou het zou handiger zijn als vrouwen hengstig zouden worden ipv ongesteld. Geen maandelijks gedoe meer met maandverband en tampons en het is duidelijk wanneer je wil. Geen gezeur de rest vd maand.
Nu vraag ik me meteen af waarom het ene zoogdier wel bloedt en andere zoogdieren niet?

Magrathea

Re: Het banaalste wat jij ooit aan een man moest uitleggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 09:08

Heeft volgens mij te maken met wanneer het handig is om kinderen op de wereld te zetten. Dat moment - draagtijd = vruchtbare periode. Bij mensen maakt het weinig uit, maar paarden worden bijv alleen in de zomer/herfst hengstig (als ik het me goed herinner) omdat het veulen dan komt in het voorjaar of zomer en niet in de winter.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 09:10

Ik vroeg vorige week Mn vent (41 jaar) een ui te schillen toen ik aan het koken was.
Uhh het duurde lang en ik had die ui nodig. Probeert hij die ui te schillen als een appel en dan alleen het bruine velletje

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 09:12

iirrssjjee schreef:
sanso schreef:
Wat gehakt rullen is
En dat je dan niet vervolgens een pakje gehakt zonder boter in de pan kan mikken.

Ach mijn vriend is geen keukenprins, ga het niet eens meer proberen het hem te leren want krijg de raarste dingen op mijn bord :+

Ligt eraan welk gehakt en wat voor pan. Gemengd gehakt en in n goede anti aanbaklaag pan, kan het gewoon zonder boter namelijk. Daar zit zovewl vet in, dat ie in zn eigen vet kan bakken (net als spek bv).

Ik rul altijd gehakt zonder boter. Er komt zoveel vet uit dat boter niet nodig is hoor.

Ik heb mijn ex uitgelegd hoe je aardappels moet koken en eieren. Dat er wasmiddel in de wasmachine moet want anders ruikt je was inderdaad niet schoon :') Owja en dat een droger een waterreservoir heeft dat geleegd moet worden.

Mijn huidige vriend is redelijk in huishouden. Koken ook niet zo geweldig haha. Wokken zonder olie. (Ja, hoe moet ik dat nou weten dat er eerst olie in de pan moet??)
Of als hij boodschappen doet met een lijstje door mij gemaakt, belt hij altijd zeker wel 3x op om te checken of hij wel het goede heeft gepakt of als iets er niet is of dat een vervangbaar product dan ook goed is. Eh ja doe maar he!

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 09:17

friesam schreef:
Ik vroeg vorige week Mn vent (41 jaar) een ui te schillen toen ik aan het koken was.
Uhh het duurde lang en ik had die ui nodig. Probeert hij die ui te schillen als een appel en dan alleen het bruine velletje

Ik heb gemerkt dat het ook veel scheelt aan hoe je dingen zegt. Moest ik bij mijn ex dit hebben gezegd zou hij er ook bijstaan alsof hij een appel of aardappel moest schillen (en mss zelfs de dunschiller erbij pakken) terwijl als ik zeg 'pel de ui', dat het dan wel goed komt want dan is het net als een ei.

Oh ja, ik laat trouwens geen enkele man voor mij naar de winkel gaan. Moet dan altijd zelf terug :')

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 09:19

Dat een kitten een jong van een kat is,.. hij had nog nooit van het woord 'kitten' gehoord en had geen idee wat het was. Om het nog erger te maken, de jongeman van 25 jaar is een boerenzoon. :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 09:25

Sandyislief schreef:
Of als hij boodschappen doet met een lijstje door mij gemaakt, belt hij altijd zeker wel 3x op om te checken of hij wel het goede heeft gepakt of als iets er niet is of dat een vervangbaar product dan ook goed is. Eh ja doe maar he!

Ik ben altijd best wel blij als mijn vriend dat doet hoor.. :D Ik ben veganist dus ik vind het alleen maar prettig als hij even navraagt wat hij wel en niet mee kan nemen. (En dat als de Mayolijn op is hij echt niet die peperdure no-egg mayonaise mee hoeft te nemen, dan maar een keer curry bij de frietjes := )

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 09:27

[/quote]

Niet gek dus dat er gedacht word daat loopsheid en ongesteld hetzelfde zijn.[/quote]

Nou ik loop niet mega opgewonden langs elke man als ik ongesteld ben hoor.[/quote]

Ik wel := Juist dan :+

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 09:29

Suzanne F. schreef:
Nu vraag ik me meteen af waarom het ene zoogdier wel bloedt en andere zoogdieren niet?

Honden bloeden niet omdat hun baarmoederwand zich vernieuwd maar omdat er aderen springen door de zwelling, dus weer iets heel anders dan een ongesteldheid bij mensen. Dat moest ik mijn vriend ook uitleggen haha, maar goed, dat wist ik zelf ook niet voordat ik een hond had :')

En ik moest mijn vriend uitleggen dat druivensap vanzelf gaat gisten en in wijn verandert :+ Hij geloofde niet dat het zo simpel was totdat ie het zelf zag haha.

En dat een zeilboot ook tegen de wind in kan zeilen :))

Verder kan ik me geen domme opmerkingen herinneren eigenlijk.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 09:29

Dat je een tartaartje geen 30 minuten per kant moet bakken -O-

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 09:33

Hihi := . In de zomer moest ik mijn vriend (57 (geen tikfout)) uitleggen wat een derde remlicht was. -O-

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 09:49

Dat hoogglans lak niet geschikt is om op de muur te smeren...

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 09:59

yarrah schreef:
Hihi := . In de zomer moest ik mijn vriend (57 (geen tikfout)) uitleggen wat een derde remlicht was. -O-

Dat bestond in zijn tijd ook nog niet. Heb je hem ook de rechterbuitenspiegel en de autogordels achterin uitgelegd?

Klijntje schreef:
Dat hoogglans lak niet geschikt is om op de muur te smeren...

Dat is niet grappig -O-
"We hadden toch alleen maar muurverf in die kleur?"
'En de keuken in het vorige huis dan?'
"Ohja, da's waar. Dat verklaart ook de geur, en waarom het niet uit de kwast te spoelen is, en waarom het in een blik zat."

Corientjuh94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:01

Afgelopen zomer zou mijn vriend een eitje koken voor ontbijt.
Hij had het nog nooit gedaan dus ik zei letterlijk; waterkoken met waterkoker en dan 5 minuten in een steelpannetje.
Pel ik mijn eitje blubt heel mij ei rauw op mijn bord.
Heeft hij hem dus echt die eieren in water 5 minuten op het aanrecht gezet ipv op het gas.
Volgende keer betere instructies geven haha

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:10

Dit is allemaal zo herkenbaar. Alleen kan ik me echt niet herinneren u wat die allemaal niet wist miezer noemt hij miezel..

Kimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:13

Grappig dit topic!

Ik denk dat ik een redelijk slimme vriend heb als ik hier zo lees. Alleen die keukenprinses daar kan ik me wel iets bij voorstellen dat dat hier ook fout kan gaan.

Op t moment komt er niks in me te boven..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:19

Wat een leuk topic, heerlijk om mee wakker te worden. :')

Ik heb mijn toenmalige vriend eens moeten uitleggen dat je een gekookt ei moet laten schrikken. Toen ik hem vroeg of hij dit wel had gedaan bleef hij me heel glazig aankijken. En hij werd ook nog eens boos toen ik moest lachen. :=

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:21

Mijn vriend woonde al 10 jaar op zichzelf, 2 maanden in zijn nieuwe huis incl. vaatwasser. Ik kom daar aan, staat hij de afwas met de hand te doen. Ik vraag waarom:’ Ik weet niet hoe de vaatwasser aan moet’. Één knopje, maar écht, één heel knopje dat je in moet drukken :')

En wel een master kunstmatige intelligentie hebben afgerond :7

Hij wist trouwens ook niet hoe de motorkap van de auto open moest, waar de accu zat, remvloeistof etc. :')
Laatst bijgewerkt door Desty op 22-12-17 10:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:45

Magrathea schreef:
Sandyislief schreef:

Ik ben altijd best wel blij als mijn vriend dat doet hoor.. :D Ik ben veganist dus ik vind het alleen maar prettig als hij even navraagt wat hij wel en niet mee kan nemen. (En dat als de Mayolijn op is hij echt niet die peperdure no-egg mayonaise mee hoeft te nemen, dan maar een keer curry bij de frietjes := )

Het is ook wel lief hoor dat hij het checkt maar als ik eerst voor hem een lijstje moet maken en hij dan nog 3x gaat bellen met vragen dan denk ik echt: pfff hoe lastig is het man.. Zelf boodschappen doen kost me dan minder moeite :')

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:48

Geniaal topic!
Vooral die ui fruiten, hoe verzint hij het :')

En ondertussen nog blijer met mijn vriendje die wel meehelpt in het huishouden _/-\o_ en zijn hersens gebruikt <3