Horse & Chicks kalender

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:37

Maar naast het feit of het überhaupt allemaal zou lukken, mag het ook wel? Mag je zomaar producten verkopen 'voor het goede doel' zonder officieel een stichting te zijn of een bedrijf? Want hoe kan er gecontroleerd worden of het geld effectief naar het goede doel gaat? Het zou mij verbazen als daar geen wetten over te vinden zijn.

Ik denk dat het beste is om dit concept gewoon aan de makers van de H&H-kalender te geven en kijken of ze het zien zitten. Die zullen er zelf ook wel ooit aan gedacht hebben dus volgens mij zijn er goede redenen om het niet te doen. Er komen over het algemeen toch vaker discussies wanneer vrouwen zo op de foto komen, terwijl zulke foto's van mannen wel geliefd zijn. Maar dat is een heel discussie apart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:41

Gianti schreef:
Maar oprecht, waarom mee willen doen als je al bij voorbaat niet heel weinig kleding aan wil doen.

Tuurlijk het moet classy blijven en naakt staat niet gelijk aan sexy. Maar mijn ervaring is dat die remming echt wel te zien is op foto's.

Sorry Gianti maar ik vind deze reactie een beetje moeilijk als ik eerlijk moet zijn.
Toevallig weet ik uit een ander topic dat jij heel slank bent en een borstvergroting hebt laten doen, dat zou ik ook wel willen maar dat is nou eenmaal niet zo, ik heb gebikkeld om de kilo's er af te krijgen en heb helaas (nog) geen geld voor een borstvergroting.. Ik vind het een beetje lastig dat de mooie dames met wel een modellen figuur hier nu kritiek gaan leveren op mensen met een wat minder model figuur. Ik heb net als Laura ruime ervaring met shoots. Maar het komt nu een beetje over alsof ik omdat ik niet heel blij ben met m'n lichaam op dit moment dus niet mag "shinen" op zo'n kalender.. Dat stoot mij persoonlijk een beetje tegen het zere been sorry.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:44

Annet_Dottie schreef:
Gianti schreef:
Maar oprecht, waarom mee willen doen als je al bij voorbaat niet heel weinig kleding aan wil doen.

Tuurlijk het moet classy blijven en naakt staat niet gelijk aan sexy. Maar mijn ervaring is dat die remming echt wel te zien is op foto's.

Sorry Gianti maar ik vind deze reactie een beetje moeilijk als ik eerlijk moet zijn.
Toevallig weet ik uit een ander topic dat jij heel slank bent en een borstvergroting hebt laten doen, dat zou ik ook wel willen maar dat is nou eenmaal niet zo, ik heb gebikkeld om de kilo's er af te krijgen en heb helaas (nog) geen geld voor een borstvergroting.. Ik vind het een beetje lastig dat de mooie dames met wel een modellen figuur hier nu kritiek gaan leveren op mensen met een wat minder model figuur. Ik heb net als Laura ruime ervaring met shoots. Maar het komt nu een beetje over alsof ik omdat ik niet heel blij ben met m'n lichaam op dit moment dus niet mag "shinen" op zo'n kalender.. Dat stoot mij persoonlijk een beetje tegen het zere been sorry.

Waar beoordeel ik iemands figuur? Ik heb het over de persoonlijke grenzen in combinatie met zo'n kalender

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:45

Annet_Dottie schreef:
Gianti schreef:

volgens mij was het niet Gianti

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:45

Gianti schreef:
Waar beoordeel ik iemands figuur? Ik heb het over de insteek en grenzen die iemand heeft in combinatie met zo'n kalender

Nergens, maar ik wil geen sexy kleding aan doen of half naakt IVM mijn figuur ;)

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:46

Dus vandaar gaan jullie nu achter de schermen een groepje oprichten?

Hou het transparant jongens.

En naast dat ideale modellenmaatje heb je ook wel meer nodig.. ook je blik moet gewoon goed zijn etc etc.

Wil er verkocht worden moeten er wel eisen gesteld worden etc. Kijk maar naar horse and hunk.
Iemand met een maatje meer is niet erg als ze wel een goede pose en mooi/sexy op de foto kunnen staan. En sommige hebben die x factor gewoon niet.
En dat bedoel ik niet naar uiteraard.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:46

Geryon schreef:
Als er daarna goed gefotoshopt kan worden doe ik ook wel mee als model :')

Hahahaha, hier hetzelfde :=

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:47

Annet_Dottie schreef:
Gianti schreef:
Waar beoordeel ik iemands figuur? Ik heb het over de insteek en grenzen die iemand heeft in combinatie met zo'n kalender

Nergens, maar ik wil geen sexy kleding aan doen of half naakt IVM mijn figuur ;)

Maar dat gaat toch helemaal voorbij aan het doel van de kalender dan?

Het doel is (zoals ik begrepen heb) om een vrouwelijke Horse & Hunks kalender te maken. Dat komt toch enigszins neer op vrouwen zo sexy mogelijk neerzetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:49

Maar goed lieve mensen er word hier nu gediscussierd over mensen hun figuur, laura plaatst een voorbeeld en dan komt daar weer een mening over. Vanaf het begin gaat het al over naakt en komt op mij persoonlijk Peerke niet heel serieus over maar zoals ik al eerder zei lijkt het meer een fantasie. Laura heeft alles wel duidelijk hoe en waar je naar moet kijken als je dit wil laten werken maar peerke reageert hier niet op en weet het verder niet echt. Zowel laura als ik hebben voor en achter de camera ruime ervaring en zijn beide enorm er voor in om dit idee waar te maken. Dat peerke er mee begint en wij het nu "jatten", ik snap dat sommige het zo zien maar dat is absoluut niet onze bedoeling.
Wat ik zelf alleen zie en merk in dit topic is dat er het ene moment 10 stappen voor word gelopen op het waar we daadwerkelijk zijn en het andere moment is het ieders mening. Er komt dus niks van de grond op deze manier en ik heb ook niet het idee dat als het zo door gaat in dit topic dat dat wel gaat gebeuren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:49

Gianti schreef:

Weinig kleding versta ik onder korte broek en bh. Ik wil best in korte broek maar wel met een leuk t shirtje. Zoals ook wel op de Boerinnenkalender.

Waarom moet het gelijk naakt of bijna naakt? Is het niet spannender om juist wat meer bedekt te houden?

Dikke tieten showen vind ik niks meer met sexy te maken hebben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:51

Lienek schreef:

En naast dat ideale modellenmaatje heb je ook wel meer nodig.. ook je blik moet gewoon goed zijn etc etc.

Wil er verkocht worden moeten er wel eisen gesteld worden etc. Kijk maar naar horse and hunk.
Iemand met een maatje meer is niet erg als ze wel een goede pose en mooi/sexy op de foto kunnen staan. En sommige hebben die x factor gewoon niet.

Wat voor groepje word er opgericht in jou ogen dan?? Laura en ik hebben contact via de app en laura heeft een groepsapp aan gemaakt. Verder reageer ik nu toch ook gewoon hier en geef ik antwoord op vragen? Misschien heeft Laura zelfs Peerke ook al wel een pb gestuurd, zo ongeveer iedereen die serieus dit idee zit zitten (DUS OOK DE TS) krijgt een pb ;) Dus er word niemand buitengesloten en er word niks aan een groepje opgericht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:52

Marjoow schreef:
Het doel is (zoals ik begrepen heb) om een vrouwelijke Horse & Hunks kalender te maken. Dat komt toch enigszins neer op vrouwen zo sexy mogelijk neerzetten.

Misschien zeg ik het dan verkeerd, ik wil best sexy, maar als het in blote buik ofzo moet zodanig dat de buik niet zichtbaar is desnoods met een high waist broek gezien mijn taille wel redelijk smal is. Tuurlijk is dat op te lossen ik hoef alleen niet zoals sommige voorbeelden echt bijna naakt of met een lage broek en dan een blouse tot met onder m'n bh ;) Maar like i said, er word nu 10 stappen voor gelopen op waar we zijn dus dit alles doet er nog lang niet toe.. Dat is allemaal wel op te lossen.

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:53

Ik heb geen pb gehad, maar wil toch wel graag mee...

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:54

Dit riep ik een paar jaar geleden al: niet alle Bokkers vallen op mannen. Ik zal me wat terughoudend opstellen met discussies over uiterlijk en zo, maar ik ga dit topic wel volgen. Als dat ding er komt, heb ik er graag iets voor over.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:54

Wow wat een discussie zeg :’)

Ik zou best als model meewillen doen maar niet naakt, dat gaat mij wel te ver!
Heb ervaring met paarden en model staan. Helaas zelf geen paard meer. PB maar als je m’n fotos wil zien.

Overigens vind ik de knappe mannen op de kalender ook niet perse modelwaardig qua blik hoor, bij de mannen wordt naar mijn idee vooral gefocussed op het lichaam en gezicht.
Laatst bijgewerkt door NYC2B op 18-11-17 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:55

Annet_Dottie schreef:
Marjoow schreef:

Misschien zeg ik het dan verkeerd, ik wil best sexy, maar als het in blote buik ofzo moet zodanig dat de buik niet zichtbaar is desnoods met een high waist broek gezien mijn taille wel redelijk smal is. Tuurlijk is dat op te lossen ik hoef alleen niet zoals sommige voorbeelden echt bijna naakt of met een lage broek en dan een blouse tot met onder m'n bh ;) Maar like i said, er word nu 10 stappen voor gelopen op waar we zijn dus dit alles doet er nog lang niet toe.. Dat is allemaal wel op te lossen.

Ik denk dat je dus inderdaad gewoon goed moet kijken naar de persoon en dat je iemand voor de styling nodig gaat hebben. Iedereen kan op zijn manier sexy zijn toch? Als je dat goed aanpakt dan moet dat kunnen toch?

Ik heb ook geen PB gehad, ik had al aangegeven eventueel als fotograaf interesse te hebben.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:55

Annet_Dottie schreef:
Lienek schreef:

Wat voor groepje word er opgericht in jou ogen dan?? Laura en ik hebben contact via de app en laura heeft een groepsapp aan gemaakt. Verder reageer ik nu toch ook gewoon hier en geef ik antwoord op vragen? Misschien heeft Laura zelfs Peerke ook al wel een pb gestuurd, zo ongeveer iedereen die serieus dit idee zit zitten (DUS OOK DE TS) krijgt een pb ;) Dus er word niemand buitengesloten en er word niks aan een groepje opgericht.

Ja je reageert nu pas hier. Maar ik snap een groepsapp niet eens want waarom een groepsapp als je niet eens alle aanmeldingen hebt en het topic pas net staat.
Hoezo niet gewoon hier alles op 1 plek.
Ik zie heel veel goede tips en er zullen wel meer dan 12 modellen zich aanmelden en ook paarden zullen er genoeg zijn. (En fotografen)
Laten we eerst gewoon brainstormen hoe en wat?

En niet iedereen heeft dus een pb gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:56

Kwa modellen voor een kalender is er opzich genoeg aan 12 modellen in totaal, volgens mij zijn er al heeel wat aanmeldingen voor modellen dus dat weet ik zo ook niet. Dan zou ik als ik jou was Lau(ra) even pb'en @asm_kayleigh

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:57

Kunnen we er niet beter een fotomeeting van maken de alle mooiste fotos eruit halen voor evt de kalender. Of elke fotograaf 1 foto.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:59

@Marjoow precies, dat is ook een beetje wat ik bedoel, ben even met zoveel dingen tegelijk bezig dat ik het misschien niet duidelijk heb verwoord. We hebben ook nog lang niet iedereen pb's gestuurd, we zijn net een uur geleden zelf uberhaupt begonnen met appen. Naar mijn weten hebben tot nu toe een paar modellen (zowel model als paard-model) pb's gehad met de vraag of ze nog steeds geinteresseerd zijn en zo ja contact willen opnemen. Verder zijn wij zelf ook nog niet zo ver kwa plan :P

asm_kayleigh

Re: Horse & Chicks kalender

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 18:02

Ik had Peerke een bericht gestuurd met de vraag of ik moest helpen opzetten. Daar heeft hij nu ja op geantwoord dus is het niet zo netjes als jullie het idee nu claimen terwijl het zijn idee was en hij het wel graag door wilt laten gaan.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 18:02

asm_kayleigh schreef:
Kunnen we er niet beter een fotomeeting van maken de alle mooiste fotos eruit halen voor evt de kalender. Of elke fotograaf 1 foto.

Is ook een idee.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er is voor een whatsappgroep of hier op bokt verder te discussieren.

Want een app groep vind ik persoonlijk voor nu nog niks.
Wellicht straks als er concreet iets ligt met een plan en waarbij de modellen zijn uitgekozen?

Of we maken er een hele bokt kalender van als we het thema zouden veranderen bijvoorbeeld.

(Ik denk alleen maar hardop)

@annet_dottie maar is het zo moeilijk om eerst even hier te melden dat je een whatsapp groep wil maken? Dan kan iedereen jou een pb sturen als ze willen met hun nummer ipv dat jij iedereen wat stuurt wat dus extra werk is. ;)

asm_kayleigh

Re: Horse & Chicks kalender

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 18:05

Ik zal eerst even wachten tot het idee is uitgewerkt met Peerke ipv nu al zelf alles plannen etc.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 18:06

asm_kayleigh schreef:
Ik zal eerst even wachten tot het idee is uitgewerkt met Peerke ipv nu al zelf alles plannen etc.

Zeker daarom ben ik ook voor alles hier in het topic houden ipv whatsapp groepjes maken.

Farome

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 18:07

Vorig jaar was er de horse and honey kalender... is dat niet wat, ken het verder niet zo. Alleen dat een aantal foto's zijn genomen waar ik op stal sta.