Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gianti schreef:Maar oprecht, waarom mee willen doen als je al bij voorbaat niet heel weinig kleding aan wil doen.
Tuurlijk het moet classy blijven en naakt staat niet gelijk aan sexy. Maar mijn ervaring is dat die remming echt wel te zien is op foto's.
Annet_Dottie schreef:Gianti schreef:Maar oprecht, waarom mee willen doen als je al bij voorbaat niet heel weinig kleding aan wil doen.
Tuurlijk het moet classy blijven en naakt staat niet gelijk aan sexy. Maar mijn ervaring is dat die remming echt wel te zien is op foto's.
Sorry Gianti maar ik vind deze reactie een beetje moeilijk als ik eerlijk moet zijn.
Toevallig weet ik uit een ander topic dat jij heel slank bent en een borstvergroting hebt laten doen, dat zou ik ook wel willen maar dat is nou eenmaal niet zo, ik heb gebikkeld om de kilo's er af te krijgen en heb helaas (nog) geen geld voor een borstvergroting.. Ik vind het een beetje lastig dat de mooie dames met wel een modellen figuur hier nu kritiek gaan leveren op mensen met een wat minder model figuur. Ik heb net als Laura ruime ervaring met shoots. Maar het komt nu een beetje over alsof ik omdat ik niet heel blij ben met m'n lichaam op dit moment dus niet mag "shinen" op zo'n kalender.. Dat stoot mij persoonlijk een beetje tegen het zere been sorry.
Annet_Dottie schreef:Gianti schreef:Maar oprecht, waarom mee willen doen als je al bij voorbaat niet heel weinig kleding aan wil doen.
Sorry Gianti maar ik vind deze reactie een beetje moeilijk als ik eerlijk moet zijn.
Toevallig weet ik uit een ander topic dat jij heel slank bent en een borstvergroting hebt laten doen, dat zou ik ook wel willen maar dat is nou eenmaal niet zo, ik heb gebikkeld om de kilo's er af te krijgen en heb helaas (nog) geen geld voor een borstvergroting.. Ik vind het een beetje lastig dat de mooie dames met wel een modellen figuur hier nu kritiek gaan leveren op mensen met een wat minder model figuur. Ik heb net als Laura ruime ervaring met shoots. Maar het komt nu een beetje over alsof ik omdat ik niet heel blij ben met m'n lichaam op dit moment dus niet mag "shinen" op zo'n kalender.. Dat stoot mij persoonlijk een beetje tegen het zere been sorry.
Annet_Dottie schreef:Gianti schreef:Waar beoordeel ik iemands figuur? Ik heb het over de insteek en grenzen die iemand heeft in combinatie met zo'n kalender
Nergens, maar ik wil geen sexy kleding aan doen of half naakt IVM mijn figuur
Gianti schreef:Maar oprecht, waarom mee willen doen als je al bij voorbaat niet heel weinig kleding aan wil doen.
Lienek schreef:Dus vandaar gaan jullie nu achter de schermen een groepje oprichten?
Hou het transparant jongens.
En naast dat ideale modellenmaatje heb je ook wel meer nodig.. ook je blik moet gewoon goed zijn etc etc.
Wil er verkocht worden moeten er wel eisen gesteld worden etc. Kijk maar naar horse and hunk.
Iemand met een maatje meer is niet erg als ze wel een goede pose en mooi/sexy op de foto kunnen staan. En sommige hebben die x factor gewoon niet.
En dat bedoel ik niet naar uiteraard.
Dus er word niemand buitengesloten en er word niks aan een groepje opgericht. Marjoow schreef:Het doel is (zoals ik begrepen heb) om een vrouwelijke Horse & Hunks kalender te maken. Dat komt toch enigszins neer op vrouwen zo sexy mogelijk neerzetten.
Maar like i said, er word nu 10 stappen voor gelopen op waar we zijn dus dit alles doet er nog lang niet toe.. Dat is allemaal wel op te lossen. Annet_Dottie schreef:Marjoow schreef:Het doel is (zoals ik begrepen heb) om een vrouwelijke Horse & Hunks kalender te maken. Dat komt toch enigszins neer op vrouwen zo sexy mogelijk neerzetten.
Misschien zeg ik het dan verkeerd, ik wil best sexy, maar als het in blote buik ofzo moet zodanig dat de buik niet zichtbaar is desnoods met een high waist broek gezien mijn taille wel redelijk smal is. Tuurlijk is dat op te lossen ik hoef alleen niet zoals sommige voorbeelden echt bijna naakt of met een lage broek en dan een blouse tot met onder m'n bhMaar like i said, er word nu 10 stappen voor gelopen op waar we zijn dus dit alles doet er nog lang niet toe.. Dat is allemaal wel op te lossen.
Annet_Dottie schreef:Lienek schreef:Dus vandaar gaan jullie nu achter de schermen een groepje oprichten?
Hou het transparant jongens.
En naast dat ideale modellenmaatje heb je ook wel meer nodig.. ook je blik moet gewoon goed zijn etc etc.
Wil er verkocht worden moeten er wel eisen gesteld worden etc. Kijk maar naar horse and hunk.
Iemand met een maatje meer is niet erg als ze wel een goede pose en mooi/sexy op de foto kunnen staan. En sommige hebben die x factor gewoon niet.
En dat bedoel ik niet naar uiteraard.
Wat voor groepje word er opgericht in jou ogen dan?? Laura en ik hebben contact via de app en laura heeft een groepsapp aan gemaakt. Verder reageer ik nu toch ook gewoon hier en geef ik antwoord op vragen? Misschien heeft Laura zelfs Peerke ook al wel een pb gestuurd, zo ongeveer iedereen die serieus dit idee zit zitten (DUS OOK DE TS) krijgt een pbDus er word niemand buitengesloten en er word niks aan een groepje opgericht.
asm_kayleigh schreef:Kunnen we er niet beter een fotomeeting van maken de alle mooiste fotos eruit halen voor evt de kalender. Of elke fotograaf 1 foto.