Had een Mailtje van bol: pakketje word uiterlijk 21 juli bezorgd, bezorttijd was te kort ongeschatBezorgtijd en ingeschat moest het dus zijn
Zoolgangster schreef:magda_90 schreef:Hopende u voldoende geïnfecteerd te hebben. Ik weet meteen weer waarom ik al jaren geen autocorrect gebruik. *Gehuwd met "Wielklem" eh... Willem.*
Hahahahahaha ik moet echt mn lach inhouden op t werk Die moeder spant echt de kroon, samen met geinfecteerd
Eline_S_S schreef:Ik stuurde 'Tepeltje' ipv tuurlijk naar m'n baas.. Ook wil ik wel eens mensen bekken ipv bellen das toch beter dan beffen
amkeVH schreef:Nouja.. baffen doen honden ook best veel bij zichzelf Yeps wite herder is er erg goed in hier
amkeVH schreef:Nouja.. baffen doen honden ook best veel bij zichzelf Dat is ook wel weer waar. Maar ik bedoelde toch echt dat hij zat te bLaffen.
SindyKaya schreef:Maartje1990 schreef:is baffen dan zoiets geks?Dacht ook al, weet niet eens wat baffen is FF opgezocht maar betekend oa:Dierengeluiden 2) Het stimuleren van de anus met de tong 3) Veel eten
Haha ik stuur net :Citaat:Laat even weten hoe laat het wordt.Maakt ie er eerst van:Citaat:Laat even weten hoestbui wordt.Nieuwe poging werd:Citaat:Laat even weten hoe maatbeker wordt.
Heerlijk topic! Stuurde mijn man van de winter dat ik mijn paard had geschoren maar ik stuurde:"ik heb Bibi geschoten"
'Waar ben je?' - 'Bananenrepubliek' Hierna even niet op m'n telefoon gekeken Kreeg ik terug: 'Huhh?' - 'Ohhhh ik bedoel Beerta, stomme autocorreur.' - 'Getver, ik bedoel autocorrectie '