Siri rocks!Ik heb hem net even een genderoperatie gegeven. Hij is van een mannenstem in Nederlands, naar een vrouwenstem in Vlaams gegaan. Super grappig!
Ik wilde zeggen dat mijn hond buddy dik was, maar hij verstond Siri is dik, toen was hij boos, zei doei en sloot zichzelf af
Sammie schreef:Meen je niet Op de vraag hoeveel weeg je?Net zoveel als een snufje elfenstof Vraag maar of hij dik is
xxcleeoo schreef:Sammie schreef:Meen je niet Op de vraag hoeveel weeg je?Net zoveel als een snufje elfenstof Vraag maar of hij dik isIk krijg dan ; Oei, chocola is ook gewoon te lekker
Oh god. Ik jatte net de ipad van mn na en vroeg of ie een mop wilde vertellen.Toen kreeg ik,"Kom op, even Siri-eus. Ha ha!*
Die screenshots gaan me even niet lukken, maar toen ik vroeg of Siri dik was, zei ze:Ik ben geinteresseerd in omgangsvormen, niet in lichaamsvormen.
Imker schreef:Die screenshots gaan me even niet lukken, maar toen ik vroeg of Siri dik was, zei ze:Ik ben geinteresseerd in omgangsvormen, niet in lichaamsvormen.Misschien was mijne in een slechte bui
Ik heb siri ook om een mop gevraagd...Siri: hoe maak je cyberbrood?Met e-mail Moest wel even denken voor het kwartje viel
Hikarii schreef:Oh god. Ik jatte net de ipad van mn na en vroeg of ie een mop wilde vertellen.Toen kreeg ik,"Kom op, even Siri-eus. Ha ha!*Grinnik