Op school ga ik alvast niet tenzij ik koken gehad heb, walgelijke gerechtjes worden er iedere keer geserveerd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiebie schreef:lotte_horses schreef:hahaha geweldig topic dit! (het heeft me 2pagina's geduurt voor ik door had over welk soort poepen het ging)
maar even serieus,
ong 1x per week en soms zelfs een week niet
Je eet wel?
lotte_horses schreef:Ja hoor, ik heb alleen darmproblemen en een spastische darm dus soms stapelt het gewoon op (record is 2weken) en dan komt het er ineens allemaal uit (zit dan zo'n half uur op de wc
). Laxeermiddelen helpen niet.
Sok schreef:Mossel schreef:
Ik hou nog steeds van je hoor
Ik ben nog steeds wel benieuwd wat de mensen doen om 20x per dag op de wc terecht te komen.. Ik vind het ook een beetje tijd verspilling die wc, oke niet dat ik anders wat nuttigs doe...
Heb je je vriendschapsarmbandje nog dan?
ShauniBef schreef:lotte_horses schreef:Ja hoor, ik heb alleen darmproblemen en een spastische darm dus soms stapelt het gewoon op (record is 2weken) en dan komt het er ineens allemaal uit (zit dan zo'n half uur op de wc
). Laxeermiddelen helpen niet.
Dat is wel klote... dan heb je vast ook ontzettende buikkrampen, niet?
Fiebie schreef:Hmm toch akelig lijkt me dat....
Ik kan intens genieten van een lekker potje poepen..
Jammer dat jij dat niet zo vaak mee maakt
ShauniBef schreef:Quellian schreef:Fiebie, interessant? Neuh hoor, zit gewoon lekker op de bank met de laptop op schoot, open bokt en denk WTF?? Wérkelijk.
En dat denk ik van jouw reacties... Please....