http://niburu.co/index.php?option=com_c ... &Itemid=48
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Haha,die ken ik al,staat hier ook op bokt.
In het weer topic.
sallandval schreef:De Maya's zeggen dat er op 21 december een nieuwe cyclus ingaat, in een document dat in dresden ligt teken ze de overgang als een krokodilgod die het laat regenen en regenen daarna sneeuwen en dat het voorlopig niet meer stopt.
Tsja het lijkt er wel een beetje op; het weiland is nog nooit zo nat geweest :-p
ilse011 schreef:hoi.. ik heb vanaochtend gehoord dat de maya's zeggen dat de wereld NIET vergaat, ze zegen dat er 7000 jaar geleden een kalender is gemaakt en dat die de 21e 2012 endigt, mr ze zeggen dus dat de 21e het ja.. let goed op
het einde van de cyclus van de maya cultuur is,![]()
vraag me niet wat het betekend maar heb het gehoord
sallandval schreef:ilse011 schreef:hoi.. ik heb vanaochtend gehoord dat de maya's zeggen dat de wereld NIET vergaat, ze zegen dat er 7000 jaar geleden een kalender is gemaakt en dat die de 21e 2012 endigt, mr ze zeggen dus dat de 21e het ja.. let goed op
het einde van de cyclus van de maya cultuur is,![]()
vraag me niet wat het betekend maar heb het gehoord
Nee de vorige cyclus ongeveer 5000 jaar geleden was voorspeld en duidde het einde van de maya cultuur aan. Deze cyclus is volgens de voorspellingen nu afgelopen en duitd niet het einde van de wéreld aan maar het einde van de huidige beschaving; de onze dus. Met de wereld gaat het waarschijnlijk een stuk beter als wij er vanaf worden gespoeld door de regen![]()
Overigens; opwarming van de aarde lijkt lekker maar is juist aan de gang waardoor de ijskappen smelten en de zeespiegel omhoog komt, dat is voor ons Hollanders niet echt handig hoor.
Adamootje schreef:Waar haal je die info vandaan dat de huidige beschaving vergaat? Dat staat namelijk volgens mij nergens geschreven. De steen is immers stuk, dus kan de voorspelling niet volledig gelezen worden. Ben heel benieuwd naar je bronnen.
gohya schreef:Ik denk [al heel lang trouwens] dat die kalender van ons voor geen meter klopt.
Dat de winter begint op 21 dec. klopt ook voor geen meter,de winter begint al veel eerder.
Dus alles wat de maya's zeggen is onzin.Wil niet zeggen dat de wereld niet vergaat,vergaan zal de wereld zeker wel,maar niet in 2012.Het duurt nog miljoenen jaren voor de zon is gedooft,en pas dán zal de wereld vergaan.
Over 3 dagen is het 21dec. de kortste dag.Op de kortste dag is het om 4uur al donker.
Je zal zien dat het vrijdag niet om 4 uur donker word.
gohya schreef:Nou Ilse,ik kan je voor de 99,9% beloven dat we echt niet vergaan vrijdag de 21ste hoor.
Als de wereld ooit vergaat zal niemand dat van tevoren weten.De zon is op een dag opeens 'op' het word steenkoud en alles bevriest.Alles is in 1 keer weg.
Wees niet bang,het zal in je aard liggen denk ik dat je toch wel wat angstig bent.
ilse011 schreef:monnikenburg schreef:Nou het is hier net zo donker als anders hoor.
geloof jij dat de wereld vergaat?