ik mis wel de roze strikjes en het roze tuigje.. ' heel teleurstellend.
--- Haha ik heb al die reacties gelezen, echt geniaal.
ikkedus
Geplaatst: 30-10-11 18:08
Het valt mij op dat je erg weinig contact hebt op de teugels. Zo kan deze pony zijn achterhand nooit onder..........uhm.........onder jou krijgen . En je kijkt ook wel erg angstig. Misschien volgende keer eerst even longeren VOOR je er op gaat. Je spanning slaat ook duidelijk over naar je pony. Dus goed gaan lessen en dan kom je er wel! En die bodyprotector is ook een goede tip!
Mhh denk dat je beter een kleiner paard had kunnen pakken. Je straalt angs en spanning uit. Dat slaat ook over op je pony die nu ook de onrust zelve is. Een bodyprotector lijkt me ook een goed plan! Dat geeft je toch meer bescherming en je paard ziet er ook uit alsof hij ieder moment kan gaan bokken en er met je vandaar gaat. Voortaan eerst longeren om de ergste drukte er uit te halen en hij al een beetje moe is. Ik hoop voor je dat het de volgende keer beter gaat en ook lekker ontspannen!
nikiet
Geplaatst: 30-10-11 19:31
Carien87 schreef:
Kijk eens wat een schwung!
Ik zei toch al dat je op moet letten dat je paard niet onder je vandaan loopt!! Ik vind dat als je tips vraagt op bokt je er dan wel wat mee moet doen!
WenMLove
Geplaatst: 30-10-11 19:32
Pfoe, gevaarlijk! zonder bodyprotector op zo'n groot heet paard.. haha geniaal
_Summerly_
Geplaatst: 30-10-11 19:47
PussInBoots schreef:
Cassidy schreef:
Briljante foto, dat gezicht erbij, ik lieg hier echt in een deuk!
Maar jongens, even voor de jeugdige bokkers onder ons: deze ruiter is te groot voor haar pony
Echt?
Ja, viiil tuh groot, dit kan egt niej hoowr
Birdie60
Geplaatst: 30-10-11 19:48
jij bent echt een dierenbeul, zal dierenbescherming eens inschakelen. kan je beter een gek zoeken die voor pony speelt. kijk zo!!!!!
noekk_
Geplaatst: 30-10-11 19:50
Hahahahahaha geniaaaaal dit.
Miracle_
Geplaatst: 30-10-11 19:53
Leuk standje zo ja.... hahaha
LindseyM
Geplaatst: 30-10-11 19:54
ik haak meestal na 3 blz comments af bij een topic, maar deze is helemaal uitgelezen!
wat een leuke foto's. ik heb niets toe te voegen maar ik hoop wel dat je wat met alle commentaar over je rijstijl doet. je moet namelijk nog wel ff de puntjes op de i zetten voor de Z
hahahaha heb het hele topic uitgelezen.. dit is wel de leukste die ik tot nu toe hier gelezen heb hahaha lach me dood... maare... zoals de anderen ook al zeggen.. de pony loopt echt onder je vandaan.. echt iets mee doen kan echt niet
diddletje
Geplaatst: 30-10-11 21:04
__Nicky schreef:
HolyPope schreef:
Hoe lang ben je al op dit paard aan 't rijden.. !!????????????
He Roos waar blijven die stang en trens? Nog een paar puntjes dan zijn jullie Z! Gewoon alvast inhangen, kan niks geen kwaad haha! En wat voor zadel heb je, een Albion zeker? Goed voor de schoudervrijheid, hahaah!