Wc papier...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:08

mika11 schreef:
ninajojo schreef:
Ik kan er nooit tegen als er een velletje schuin afscheurt :+
Dan blijf ik dus net zolang afscheuren totdat de laatste goed afscheurt XD

He apart, dat doe ik ook al.

Ik alleen als ik bij andere mensen ben. Vind het zo slordig staan anders. :+

Polivy

Re: Wc papier...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:15

Hangt bij ons met het velletje aan de voorkant naar beneden hangend. Ik heb laatst wel eens gedacht: waarom zegt iedereen dat dat meer hygiënisch is, want volgens mij maakt het niet zoveel uit. Want nog steeds hangt dan de achterkant van de rol tegen de muur aan.
Maar goed, heb het zo geleerd en moet zeggen: het rolt wel makkelijker vind ik, de wc rol zo.

mika11 schreef:
Weet je dat in de tijd van mijn opa en oma er nog geen WC papier bestond?
Toen scheurden ze de kranten in reepjes.
Die legden ze in een apart bakje bij het toilet en dat was het WC papier.

Dan kon de partner 's avonds nog de krant lezen? (afgevende letters :D)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:18

Polivy schreef:
Hangt bij ons met het velletje aan de voorkant naar beneden hangend. Ik heb laatst wel eens gedacht: waarom zegt iedereen dat dat meer hygiënisch is, want volgens mij maakt het niet zoveel uit. Want nog steeds hangt dan de achterkant van de rol tegen de muur aan.
Maar goed, heb het zo geleerd en moet zeggen: het rolt wel makkelijker vind ik, de wc rol zo.

Een vergezochte graai... met velletje aan de voorkant raak je de muur niet aan met evt vieze handen, andersom wel. Bij het 1e velletje is dat nog niet zo vies maar als je een 2e stukkie pakken moet ;)

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:19

Ohh this made my day!
Heb echt keihard gelachen om jullie! Dankjulliewel, was ik even nodig! :D
Geweldig gewoon! :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:20

graag gedaan :j

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:23

Jeej ik ben niet de enige!! :D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:24

die wc papier gebruikt? :+

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:25

:')

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:26

Hahahahaahhaahhaha ooooooooh echt he

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:38

Ik heb even gekeken maar wij hebben het wc papier dus naar de muur toe. Nooit bij nagedacht := Nu toch maar omgedraaid :+

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:42

Hahahahaha ik heb echt dubbel gelegen!!!

Nog een leuk detail: in een guesthouse waar ik gewerkt heb ging op het vrouwentoilet dagelijks 1-2 wc rollen erdoorheen, bij de mannen 1-2 per maand ofzo??? Wat een megaverschil was dat!!!!
Mannentoilet was ook wel significant smeriger := hoe mannen stront ONDER en OP de bril krijgen is mij tot op de dag van vandaag nog steeds een raadsel....

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:44

Ik frommel normaal wcpapier, maar vouw van die vochtige doekjes. En van achter naar voren, anders smeer je alles over je hele reet uit. Veeg soms naar opzij :o

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:47

_O- Ik vouw haha, en hang het vel aan de voorkant! :')

Niet best dit...

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:49

Rauka schreef:

Nog een leuk detail: in een guesthouse waar ik gewerkt heb ging op het vrouwentoilet dagelijks 1-2 wc rollen erdoorheen, bij de mannen 1-2 per maand ofzo??? Wat een megaverschil was dat!!!!
Mannentoilet was ook wel significant smeriger := hoe mannen stront ONDER en OP de bril krijgen is mij tot op de dag van vandaag nog steeds een raadsel....

Gebruiken ze geen papier ofzo? Wapperen ze gewoon met hun slinger zodat alle druppels eraf zijn. Creatieve mannen zeg, stront op en onder het toilet _O- jak :r Was een keer in Frankrijk naar de McDonalds naar het toilet, daar vond iemand het leuk om de muren een nieuw bruin kleurtje te geven. Wat bezielt sommige mensen?

manonlalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:54

Sence schreef:
Rauka schreef:

Gebruiken ze geen papier ofzo? Wapperen ze gewoon met hun slinger zodat alle druppels eraf zijn. Creatieve mannen zeg, stront op en onder het toilet _O- jak :r Was een keer in Frankrijk naar de McDonalds naar het toilet, daar vond iemand het leuk om de muren een nieuw bruin kleurtje te geven. Wat bezielt sommige mensen?

Hmm dat 'muren een bruin kleurtje geven' komt me bekend voor. Leuk is dat altijd op het kinderdagverblijf, de creativiteit van die murmeltjes verbaast me elke keer weer als ik langs ga.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:54

Bruin is het nieuwe zwart :j

Nee grapje, dat is toch wel heel smerig, kijk creativiteit is goed maareh... Jullie snappen het :')

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:55

F_Orumster schreef:
Is dit topic toch nog nuttig, heeft mijn anatomie maar weer even opgefrist
*kruipt schamend onder een steen*

Na ja, je zat wel een beetje in de buurt. :+ het zijn wel 2 totaal andere ingangen maar ze gebruiken wel 1 en dezelfde hoofdingang :+ en lijkt me dat daar de sex, tampons etc. in terecht komen en dat je die zowiezo niet in je blaas of baarmoederhals propt :')

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:56

Ik heb geen idee wat die mannen deden! Maar opmerkelijk was het wel. Anatomisch anders ofzo??? Van dat mannentoilet zou je echt niet zeggen dat het elke dag schoongemaakt werd daar := Het was echt dat ik het zelf deed elke keer anders had ik het niet geloofd.....

Mannen doen het zonder wcpapier door te schudden doet mijn mannetje zojuist voor _O- _O-
lekker om te weten :=

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:58

Hahahaha fijn dat hij het even voor wou doen :')

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:58

ik veeg met een prop met een vel of 7 , 8 en dan tot de kringspier dan weet ik zeker dat ik schoon ben\

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:59

Zeer verhelderend ja :') _O- hij geeft er meteen achteraan al toe dat het 'niet zo proper' is _O- _O-

en hij vraagt zich nog steeds af waarom ik zo zit te lachen :')

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:00

Rauka schreef:
Mannen doen het zonder wcpapier door te schudden doet mijn mannetje zojuist voor _O- _O-
lekker om te weten :=

weet je meteen hoe al die piesvlekken op de muren en vloer terecht komen :') en de rest droogt wel op in het onderbroekie :+

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:01

Tieme schreef:
weet je meteen hoe al die piesvlekken op de muren en vloer terecht komen :') en de rest droogt wel op in het onderbroekie :+

Wat heerlijk als je dan als vrouw de vuile was mag uitzoeken .... :=

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:02

Wat ik me af vraag he... Mijn opa en oma hadden vroeger altijd flessen met water op het toilet staan om hun gat mee schoon te maken. Maar en dan, laat je het dan gewoon opdrogen? Of alsnog wcpapier gebruiken? :=

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:05

Sence schreef:
Wat ik me af vraag he... Mijn opa en oma hadden vroeger altijd flessen met water op het toilet staan om hun gat mee schoon te maken. Maar en dan, laat je het dan gewoon opdrogen? Of alsnog wcpapier gebruiken? :=

Kan je het ze nog vragen?

:=