De wittepakkenmannen, ze bestaan echt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DiekeC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 22:42

VisibreTeam schreef:
ze gingen brokken jatten en toen lanceerde Vienna er 1 door de paddock :')
en ze lopen zodanig voor je voeten dat je ze niet KUNT missen.... :')

Omg, wat die kip allemaal wel niet heeft mee gemaakt :') ook filmpje van? *D

DiekeC

Re: De wittepakkenmannen, ze bestaan echt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 22:47

Oke, meer offtopic kan het bijna niet, het gaat over kippen nu! :+

whaha, ik ga pitte

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 09:04

Simoontjeh schreef:
:n
Ik denk echt dat Kiwiko de slechterik is, dan was het hele Geit verhaal gewoon een manier om de verdenkingen niet op haar te laten vallen, en omdat ze geband is, is ze moeilijk te vinden, net als Pokemon, maar die houdt zich niet schuil, die zit ergens onder een bankje in het Vondelpark zwervers groentesoep te geven.
Nee, dan Kiwiko, die wíl niet gevonden worden...

Zou fijn als je eerst wist waar je over kwebbelt meid.En die kwiko is gewoon te vinden hoor.Alleen moet je effe die dikke blok beton voor je hoofd wegbreken.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-11 09:35

Het geit gebeuren heeft hier niks mee te maken hoor, en kim kan ik zo vinden, stuur haar gewoon een berichtje thats it. :)
Tis gewoon mijn fantasie, dus vat het niet te serieus op. :D

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 09:44

Ben ik blij dat de kippen bij ons op stal in een ren zitten. Wij hebben hele gave hanen, die beesten heb en heeeele hoge poten!

Edit: typo

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 12:57

Zag mijn naam voorbijkomen :D :D :D .

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 13:24

ik vind het allemaal geweldig geschreven meid *\o/* _/-\o_ .Ik zit er echt van te genieten.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 16:54

Gypsy schreef:
Mischien een hint, willen ze ook kunstjes leren? Een kip die doodvalt zou best cool zijn. :j of spaanse pas ofzo. XD

Moet je maar een zeearend over laten vliegen, moet je es kijken hoe snel zen "nep"doodvallen :D

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 15:30

xd

MeesMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 08:28

*ziet allemaal doodliggende kippen voor zich en hoort wat gefluister: "is 'ie al weg?" *

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 10:03

Oké oké serieus wie dacht dat de droom uit mijn op merkwaardig was, nee, het kan nog veel erger. Heb er net onder de douche nog even over nagedacht, en dit moet gewoon opgetypt worden. :')
Let op, het kan schokkend zijn zeker voor harry potter fans. :+

Het begint dat ik rondloop op een treinstation. Oké dat gebeurt wel vaker. Ik was op zoek naar de trein naar amsterdam. Ook hier nog niks vreemds. Dan is er kennelijk een promotie voor een ice age film gaande, een van de deuren is een soort poort in het ijs, als je er onder door loopt klinkt het geluid van vallend ijs, en een projector doet het lijken alsof er stukken naar beneden vallen naast je, heel gaaf!
Oké da's leuk denk ik, maar waar is nou die trein? Ik zie enkele perrons, 1 tot en met 5 oid, en dan opeens nmr 20, waar is de rest dan? En ook nergens een bord met alle treinen erop, zucht. Dan besef ik dat ik al twee keer onder die poort doorgegaan ben, ik loop gewoon rondjes verdorie!!
Nouja gewoon om hulp vragen, ik loop naar een man die snoep verkoop, en zeg: Mag ik wat vragen? Nee snauwt hij me toe, daar ben ik niet voor! Om de een of andere reden word ik daar superkwaad om, roep nouja zeg ik wou alleen maar weten waar de infobalie was en smijt mijn skittles (:') ) in zijn gezicht.
Hij word nog bozer, en een agente komt mij inrekenen. Jaja in mijn dromen word je nog gearresteerd voor het gooien van skittles. Oké ik moet mee met mevrouw agent, en kom plotseling gewoon in een huis met kinderen enzo terecht, ik mag mee eten. Ik zeg geloof ik nog iets over dat ik kinderen zo leuk vind.
Volgende wat ik weet is dat ik met een soort elf (de agente?) in bed beland. Ik voel mij dus een soort harry potter, het wezen is de helft kleiner dan mij ofzo. XD En... Ik ben een man. Dus ik probeer sex met haar te hebben. (duhhh, logisch toch, mannen proberen alles te neuken dus als ik in mijn droom een vent ben neuk ik een groene elf met paars haar. Ze had best een leuk gezichtje) Nou na even checken of ie er goed inzat (best ingewikkeld joh.) Eerst voel ik niet echt wat, maar dan wat harder en da's best fijn. Oké klaar, slurf eruit, en ik denk jeej ik moet toch ff kijken. Is het een megabizarre regenworm achtig ding van een cm of 30 die gewoon ook in kronkels ligt??? Oké maf.

Dan probeer ik om de een of andere reden een trap op te komen wat amper lukt. Andere mensen lopen mij gewoon voorbij. Oké uiteindelijk lukt het, en spring ik in de trein naar hanzestad. (ja dat stond op het bord, ik let altijd goed op in welke trein ik stap sinds ik ooit in den haag ipv roosendaal belande... Die blonde vrouwelijke conducteur beweerde dat ik die trein moest hebben ja...) Heel spectaculair in een open goederenwagon terwijl de trein al rijd. Want in die trein zit dus mijn elfige lief en ik heb besloten haar nooooooooooit meer te laten gaan!
Om vervolgens heel dom erachter te komen dat hanzestad kennelijk in duitsland ligt en dat de trein dus niet naar amsterdam gaat. Dat was wel een domper. :')

Oja er was ook nog familie, van mijn moeders kant, om half 1 gingen we naar een (bizar ruime?) coupé waar een soort ziekenhuisbedden stonden, want het was een slaaptrein. :j
(Ik realiseerde mij pas onder de douche dat ik dit niet echt heb meegemaakt.)
Ergens tussendoor was ik ook nog samen met mijn soort van vriend bij mijn ouders op bezoek. Iets wat ik nevernooitniet zou doen maar goed. Begint hij heel boos te zeggen dat hij mijn ex is. :oo
Dat was genant joh.

Poeh ik ben er nog ff helemaal ondersteboven van...

MeesMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:12

Wow... Bizar :')
dat je het je ook nog allemaal herrinnerd... Ik raak altijd verdwaald op zolders waar overal zakken Nuts en smarties liggen, maar dit is toch net ietsjes vreemder _O-

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 10:14

Ja ik weet niet, normaal vergeet ik het binnen 10 min maar dit was zoo bizar, zelfs voor mijn doen. XD

Jou dromen zijn wel tof, mag ik een keer langskomen om mee te snoepen?

MeesMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:15

Ja, doe maar :) Gezellig :9 *krijgt zin in chocola*

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 10:17

oké cool, tot vanavond!

MeesMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:20

Joe, is goed, ik sta bij de deur!

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:29

Ik had vannavht dus gedroomd dat er een soort van mega libelle in me kamer was en dat ik hem maar nietdood kreeg. Sla ik dus vandaag de telegraaf open. Staat er dus een libelle in... The nightmare continues....

MeesMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:34

Whaaa! O, dat heb ik ook wel eens, ik schrik me dan altijd echt helemaal de pleuris...

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 10:36

Geniaal :')

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:43

faal

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:51

Nou ik vond het net freaky fryday ipv vrijdag de 13 e haha

(beetje last van engelse scheve spelling)

MeesMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 12:00

Nou, voor mij was het wel vrijdag de dertiende hoor...

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:16

Dat is best bizar zeg :')

Ik droomde vannacht dat alles kleurtje had, écht alles :')
En ik ging mijn toekomstige konijn Bowser noemen. Ik denk dat ik dat nu écht ga doen :')

DiekeC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 22:56

Oke, vage dromen...

Ik vergeet altijd dat ik droom... en anders denk ik pas een paar dagen later; "hee, volgensmij heb ik dat helemaal niet mee gemaakt!" :)*
En soms droom ik wat, en daarna gebeurt er iets in het echte leven dat er echt sprekend op lijkt. Zoals: Ik ging samen met mijn vriendinnen naar de mc (ik weet dat ze daar alleen troep hebben maar die mcflurry's zijn verslavend :Y) ) en toen zat daar... jawel, een leraar van school! :wow: en dat had ik ook gedroomd... Apart he? mischien 6e zintuig :j

MeesMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 13:29

Ja, dat is wel maf inderdaad, weet je wat ik droomde? Dat Gypsy weer een nieuw stuk klaar had O:) *hint hint*