Je eerste zoen....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Anne_x

Re: Je eerste zoen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 00:07

Huilen van het lachen zit de hele tijd heel hard te lachen om dit topic en heel stom te grijnzen naar mn (manlijke) huisgenoot die naast me zit en hij snapt me niet helemaal geloof ik Huilen van het lachen

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 00:08

Nice, whahah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 00:26

Haha leuk topic dit Clown Ik was 14, in het bos met mijn toenmalige vakantie scharrel! *LOL* Paardje was de enigste die ons zag Clown

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 00:43

x_Anne_x schreef:
Huilen van het lachen zit de hele tijd heel hard te lachen om dit topic en heel stom te grijnzen naar mn (manlijke) huisgenoot die naast me zit en hij snapt me niet helemaal geloof ik Huilen van het lachen

If he only knew ROFL

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 00:46

*LOL*

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 00:50

Mijn eerste zoen was op mijn 12e. Was om het uit te proberen Nagelbijten / Gniffelen en t was smérig !! Bloos!

Durfde gelijk een tijd niet te zoenen Clown

Ondertussen bevalt het me wel beter *LOL*

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 07:14

mijn eerste zoen was op vakantie met een (ierse) jongen die mij leuk vond, haha ergens achter de bosjes *LOL* (de rest van de groep, veel mensen, die zochten ons en dachten dat we op de wc zaten ROFL.) Ik weet niet wat ik ervan vond, ik dacht echt van nou is dit het nou? Clown
hij zoende wel heel nat, blerg. Week later wel gezoend met een jongen die ik leuk vond al een tijdje en hij mij en dat was véél beter haha.

zoenen meisjes echt anders dan jongens? *LOL*

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 07:28

Mijn eerste zoen was toen ik 14 was, na mn eerste avondje uit met een vriendin, en toen liep ik met een jongen die ik die avond had ontmoet die ik wel leuk vond naar buiten, en toen midden in het dorp stopte ie en zoende ie me. Nagelbijten / Gniffelen

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 07:58

in de bus naar spanje ROFL

Me ouders zaten paar stoelen verderop. En zijn vader zat voor ons. Er was nog 2 stoelen vrij en ze dachten zeker oow.. die gasten van 12 kunnen wel naast elkaar zitten. Njaa savonds lagen we met een jas over onze schoot heen. IVM koud.. en hij trok de jas over me hoofd en zoende me.. maar hij had een beugel Huilen van het lachen Slotjes.. iK voelde die elke keer ROFL

Hij pakte me hand en legde hem op zn *** en ik Bloos! dacht : Tjee hij heeft een hard plassertje..
En draaid me hoofd weg...

Me ouders hebben nooit wat door gehad.. maar ik vond het ENG!! wilde niet dat hun het wisten.
Dus durdde de hele weg niemand meer aan te kijken

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 08:35

omg haha meteen getraumatiseerd

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 09:01

nou dan zou ik geloof ik ook wel gelijk getraumatiseerd zijn als dat gelijk bij de eerste keer moet whahah! Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 09:08

Mijn eerste zoen was in het fietsenhok achter de school toen ik 12/13 was.
Tegelijkertijd met mijn beste vriendin, want anders durfden we niet.
Was met een jongen die ik al een tijdje leuk vond en hij zoende ook best goed.
Alleen wilde ik stoppen met zoenen en ik trok mijn hoofd iets naar achter waarna hij gewoon naar voren boog. Dit ging een tijdje door zodat ik helemaal achterover gebogen hing en hij over mij heen hing.
Volgens mijn vriendin zag het er erg grappig uit. Haha!

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 09:13

Hmm... ik was 12, zat in 1e jaar... had ik met mijn toemalige vriendje voor t eerst gezoent in de gaderobe.. worden we ook nog lekker weggestuurd... dus romantisch, nee.. Huilen van het lachen

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 09:18

Ik was 16 en durfde niet. Toen draaid mijn vriendje (inmiddels ex) het zo dat als Wennemars niet zou winnen dat we zouden zoenen, hoe fout. Clown
Nou hij verloor dus ik was de banketstaaf en toen ging hij ook nog aftellen. Nou ik raakte compleet in paniek en weet nog dat ik heel snel bij de deur stond "We moesten nog eten toch?" Huilen van het lachen

Uit eindelijk heeft dezelfde jongen me over die "angst" heen geholpen hoor, hihi.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 09:20

eilleen333 schreef:
Op zich ook wel leuk om over na te denken. Als je het de eerste keer zo goor vond, waarom probeer je het dan nog een keer? Tong uitsteken

Misschien omdat jongens niet eerst vragen of ze je mogen zoenen en het je dan gewoon gebeurd. Tong uitsteken

Al heb ik ook een keer een jongen gehad die het wel vroeg (via sms *haalt wenkbrouw op) dat is toch ook best fout..

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 09:33

vragen vind ik zobiezo erg fout want ik raakte ook helemaal in paniek Tong uitsteken wilde het liefst wegrennen Tong uitsteken

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 09:35

haha leuk deze topic Lachen

mijn eerste zoen was toen ik 15 was.. had al dik een jaar met mijn vriendje.. ( was echt een super schatje) enhij was op dat moment 18 en was heel geduldig Lachen
hij wou me toen in de discotheek zoenen en had het tegen iedereen gezegt en gingen opeens om ons heen staan.. en hij wou me zoenen en wat doet miranda Haha! die duikt weg en rent weg hahahahaha ROFL Huilen van het lachen 2 maand later probeerde hij het weer toen zaten we in speeltuintje in zo'n huisje.. en toen ging het wel goed Bloos vond niet eens zo vies.. Haha! Bloos

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 09:56

AAH, ik herinner me het nog zo goed Haha!.
ik was 16 Lachen, mss een beetje laat, maar het is het wachten meer dan waard Lovers. Hij is nog altijd mijn vriend Lachen

Het was juist na de zomer in september, We waren naar het strand geweest met een paar van zijn vrienden en we wisten allebei wel dat we een 'crush' op elkaar hadden.
Hele leuke middag op het strand gehad Lachen, daarna moest ik naar huis met de tram.
Hij ging mee tot aan de tramhalte, ik had koud. Dus ik doe een nog een pull aan en hij verwarmde mij. We liepen dus al te knuffelen en we stonden tegen elkaar op de tram te wachten.
En toen zei ik: ik ben verliefd op jou Haha!. en toen kusten we Lovers.
ooooh, ik weet nog welke kleren ik aan had, wat hij aan had, en ik weet dat een tramrit nog nooit zo snel gedaan Lachen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:00

Mijn eerste zoen was op een berg in Frankrijk met een belg waarvan ik nooit zijn gezicht heb gezien Huilen van het lachen Het was toen donker en ik heb dus werkelijk nooit geweten hoe hij eruit zag *LOL*

Ik was volgens mij 16 ofzo Haha!

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:07

mijn eerste echte zoen was in een kermisatractie ( de spin). Toen ik 14/15 was.
maar vond het ook niet echt lekker, maar nu wel hoor Pling

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:09

Mijn eerste echte zoen was dat ik 11 was, op schoolkamp was het geloof ik. Iedereen vond het echt heel stoer dat we gezoend hadden Clown Ik vond het trouwens wel lekker Nagelbijten / Gniffelen

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:14

Ik was 12 en ging met een vriendin altijd naar een 2 jongens.
TOen ging me vriendin met haar vriendje zoenen toen zei de jongen die ik leuk vond en hij mij van zoo niet openbaare gezeldschap he.
Toen zei zij van wordt je anders jaloers dan?
Toen zei hij nee dan wil ik ook zoenen.
Toen zei zij nou dan zoen je toch met kim of durf je dat niet Huilen van het lachen
hahah en dat was me eerste zoen

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:14

Mijn eerste zoen was toen ik 11/12 was, op een feestje.
Het was toen mijn eerste vriendje en hij praatte altijd met ''consumtie''
iedereen zat ons beetje op te jutten om het te doen, en ik had zoiets van och het moet toch ooit gebeuren Clown
Nou toen kwam het hoor.. achter de gordijnen zodat niemand ons kan zien, het was SMERIG! haha, die hele volle slijm mond, gétverdemme!
Één keer met hem, en daarna noooooit meer!
Heb toen weer voor de 2de keer gezoend toen ik 14 was, maar gelukkig wel met een ander!

Abby_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:52

Whaha, mijn eerste kusje kreeg ik van mijn buurjongetje toen ik 6 was ofzo, en bij hem ging logeren.
Maar mijn eerste echte kus was toen ik 14 was, en vond die jongen al een tijdje leuk en toen stonden we voor mijn deur, en hij moest naar huis.. Terwijl ik ook nog met een vriendin aan de telefoon was gingen we zoenen. Ik dacht echt van.. Is dit het nou Tong uitsteken ?
En later hoorde ik van me vriendin dat ze alleen maar smak smak smak hoorden Clown

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 11:27

Stroedel schreef:
Ik was net 13 geworden, en vond mijn eerste ''tongzoen'' echt goor!:O al dat kwijl van een ander in je mond, neeh dankje daar moest ik toen niet meer aan denken, Al denk ik er nu toch echt anders over:D

Nou krijg ik bij "dat kwijl van een ander in je mond" toch wel smerige gedachtes hoor.

Gelukkig denk ik daar tijdens het zoenen niet aan ROFL