zit de hele tijd heel hard te lachen om dit topic en heel stom te grijnzen naar mn (manlijke) huisgenoot die naast me zit en hij snapt me niet helemaal geloof ik
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
zit de hele tijd heel hard te lachen om dit topic en heel stom te grijnzen naar mn (manlijke) huisgenoot die naast me zit en hij snapt me niet helemaal geloof ik
Ik was 14, in het bos met mijn toenmalige vakantie scharrel!
Paardje was de enigste die ons zag
x_Anne_x schreef:zit de hele tijd heel hard te lachen om dit topic en heel stom te grijnzen naar mn (manlijke) huisgenoot die naast me zit en hij snapt me niet helemaal geloof ik
en t was smérig !! 

(de rest van de groep, veel mensen, die zochten ons en dachten dat we op de wc zaten
.) Ik weet niet wat ik ervan vond, ik dacht echt van nou is dit het nou?

Slotjes.. iK voelde die elke keer 
dacht : Tjee hij heeft een hard plassertje..

eilleen333 schreef:Op zich ook wel leuk om over na te denken. Als je het de eerste keer zo goor vond, waarom probeer je het dan nog een keer?

wilde het liefst wegrennen

die duikt weg en rent weg hahahahaha
2 maand later probeerde hij het weer toen zaten we in speeltuintje in zo'n huisje.. en toen ging het wel goed
vond niet eens zo vies..
.
, mss een beetje laat, maar het is het wachten meer dan waard
. Hij is nog altijd mijn vriend 
, daarna moest ik naar huis met de tram.
. en toen kusten we
.
.
Het was toen donker en ik heb dus werkelijk nooit geweten hoe hij eruit zag
Ik vond het trouwens wel lekker

?
Stroedel schreef:Ik was net 13 geworden, en vond mijn eerste ''tongzoen'' echt goor!:O al dat kwijl van een ander in je mond, neeh dankje daar moest ik toen niet meer aan denken, Al denk ik er nu toch echt anders over:D