Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Shanna schreef:Ik ging vandaag bakletters in de bak ophangen omdat ik mijn moeder en een klein meisje les geef en dan zijn letters wel zo handig, ik dus aan mijn moeder gevraagt waar de E moest komen, zij het rijtje opnoemen wat ik even daarvoor gezegt had, zegt mijn moeder dus: '' Alle Friese Boeren Met Centen Hebben Geld''
Ik: ja maar dan kom je een paal te kort, het klopt dus niet.
Moeder: (kijkt naar de laatste hoek die leeg was want ze kwam niet uit) ''Uitroepteken''

dees_daan schreef:Shanna schreef:Ik ging vandaag bakletters in de bak ophangen omdat ik mijn moeder en een klein meisje les geef en dan zijn letters wel zo handig, ik dus aan mijn moeder gevraagt waar de E moest komen, zij het rijtje opnoemen wat ik even daarvoor gezegt had, zegt mijn moeder dus: '' Alle Friese Boeren Met Centen Hebben Geld''
Ik: ja maar dan kom je een paal te kort, het klopt dus niet.
Moeder: (kijkt naar de laatste hoek die leeg was want ze kwam niet uit) ''Uitroepteken''
wij zeggen altijd: Alle Friese Boeren Met Centen Hebben Een Koe. zeggen jullie dat normaal ook? of zeggen jullie weer iets anders?
Desperado_ schreef:ik maak ook iedere dag wel zulke fouten
maar deze was wel erg:
Ik; hoelang is het met de trein naar Amsterdam?
Ma; een uur
Ik; wat vroeg ik ookalweer
dat heb k best wel vaak hoor dan zit ik tv te kijken en dan weet ik niet meer wat ik heb gevraagt

) 
en ik zit op een openbare school, maar heel veel mensen weten wel heel veel van het geloof af, maar ik helemaal niks
Julia_ schreef:Gister toen we in het bos aan het wandelen waren.
Ik: ik vind het niet echt een bos... meer heel veel bomen die dicht bij elkaar staan.
Mn moeder: joh dat is meestal het kenmerk van een bos
Dat soort opmerkingen maak ik ook veel te vaak!
Juul schreef:Julia_ schreef:Gister toen we in het bos aan het wandelen waren.
Ik: ik vind het niet echt een bos... meer heel veel bomen die dicht bij elkaar staan.
Mn moeder: joh dat is meestal het kenmerk van een bos
Haha naamgenoet zeker?Dat soort opmerkingen maak ik ook veel te vaak!

(nouja gister)
die eerste
Lies_Miek schreef:Had er vandaag een(nouja gister)
Ik had een broodje haring met augurk en ik hou er niet van als er graten inzitten dus ik zeg: Ja ik hou niet van graten in mijn augurk hoor
Zegt me vader: jahoor speciaal voor jpou hebben we graatloze augurken gekocht
)