Klant tegen mij: Meneer, mag ik wat vragen?
ik: Ik ben een vrouw....
klant: Oh, dan mag je wel wat beter je best doen om er ook als een vrouw uit te zien

En bedankt...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik houd mezelf maar voor dat ze me niet goed zagen aangezien er een plank brood voor lag

bromfiets schreef:Toen ik nog in een winkel werkte:
Klant tegen mij: Meneer, mag ik wat vragen?
ik: Ik ben een vrouw....
klant: Oh, dan mag je wel wat beter je best doen om er ook als een vrouw uit te zien
En bedankt...

dees_daan schreef:Riss schreef:Nou willen jullie een echte domme opmerking horen
Het is dat ik er toen niet bij was, maar:
Mijn verzorgfjord (kijk maar voor foto's in mn profiel) die had een keer mee gedaan aan een wedstrijd.
Toen waren ze klaar, en het was niet echt heel goed gedaan, maarja goed geprobeerd.
Toen stond er een vrouw aan de kant(een beetje mollig postuur), en die zij tegen de gene naast haar: 'Ja wie doet er dan ook mee met zo'n vies vet varken.'
Echt wat een respectloos &*%($&*&$(*&$ mens.
Als ik daar bij was geweest, was ik op Obelix er langs gereden en had ik gezegd: 'Moet je eens kijken Obelix, wat een vies vet varken hè'.
dat heb ik ook eens gehad met een vorige bijrijfries, ze zegt: ik vind haar niet mooi, ik: ik welzij: ze is te dik.. ik: jij niet dan?
Ja er zijn ook vaak mensen die zeggen; je moet zn manen knippen
. En dan zeg ik ook: kijk jij eerst maar even naar je eigen haar.
.
lottehorse schreef:haha die is ook lekker banketstaaf.
ik had ook echt een stome lompe actie..
ik was in het zwembad aan het zwemmen met mijn zusje en ondertussen met een bal aan het overgooien met wat andere mensen in het zwembad.
krijg ik ik van een oudere mevrouw perongeluk een trap tegen mijn been.. ze zecht heel snel sorry meisje waarop ik antwoord dat het niet uitmaakt.
roept iemand lotte Gooi de bal!
Gooi ik met volle vaart veel te scheel tegen het hoofd van die oude mevrouw die me net hard getrapt.
waarop ze zecht.. Okey nu staan we kiet..
oei voelde me best lu*lig..
dat is wel lomp idd
wel heel toevallig dat je haar raakte hoor
je zou haast denken....
DeniseES schreef:mn vriend op een crematie: heey! Hier is het lekker warm!
buiten was het koud...
" Voltigeur schreef:CleovG schreef:Ik had afgelopen vrijdag een actie tijden economie!
Ik dacht dus dat kamasutra een land in Afrika is. Dus ik was een vraag aan het maken met een vriend en ik zeg dus: Ja ergens in Afrika, bij Kamasutra ofzo.![]()
Nou, jij bedoelde waarschijnlijk Sumatra en niet Kamasutra...![]()

Shanna schreef:ik snap em niet

)