Hier in de buurt laatst een meisje Moos. Ipv jongetje.Deze week gespot. Rimmer. Echt een no go. ( ik had al bedacht dat ie vaat een broertje en zusje zou hebben die Fokke en Tetje heten )
Zomer schreef:Mijn broertje wordt Moos genoemd, hij heet Ehsom (maar dan andersom )Ik kende een meisje die Moshe heet, uitgesproken als Mosje. Vind ik ook een ehh.. bijzondere naam.
Kimbers schreef:Zomer schreef:Mijn broertje wordt Moos genoemd, hij heet Ehsom (maar dan andersom )Ik kende een meisje die Moshe heet, uitgesproken als Mosje. Vind ik ook een ehh.. bijzondere naam.Moche betekent lelijk in het Frans.
Hoorde vandaag van iemand die een geboortebord van Wees had zien staan. Wees. Dat is geen naam, dat is een kindje zonder ouders.
renskep schreef:Hoorde vandaag van iemand die een geboortebord van Wees had zien staan. Wees. Dat is geen naam, dat is een kindje zonder ouders. Achgosss....
Leif heb ik vandaag gezien. Moest echt wel drie keer kijken. Mijn hoofd wilde alleen maar lief lezen......
renskep schreef:Hoorde vandaag van iemand die een geboortebord van Wees had zien staan. Wees. Dat is geen naam, dat is een kindje zonder ouders.Stelt zichzelf voor:"Hoi, ik ben Wees".....
Studiegenoot vertelde mij over deze woordwisseling tussen student en docent:Citaat:Docent: wat is jouw naam?Student: StoffelDocent: nee, je voornaam.Student: ... Stoffel.
Ierpier schreef:Studiegenoot vertelde mij over deze woordwisseling tussen student en docent:Citaat:Docent: wat is jouw naam?Student: StoffelDocent: nee, je voornaam.Student: ... Stoffel. Oh wat zielig! en ook ontzettend grappig!
Ierpier schreef:Studiegenoot vertelde mij over deze woordwisseling tussen student en docent:Citaat:Docent: wat is jouw naam?Student: StoffelDocent: nee, je voornaam.Student: ... Stoffel. Zo heette mijn schildpad vroeger Stoffel en Space-cakje