Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

'
poes schreef:Is dat die Minderbos? Nee Mindertak?
Pluizebolpum schreef:VivaLaVida schreef:hahaha dat had ik ook n keer met een collega!! die klakte met haar tong tegen de kruiwagen toen ze m aan de kant zette
Kijk...en dan vinden ze mij gek als ik tegen mijn eigenwijze fiets 'stay' zeg, of 'whoa' als ie weer eens niet remt...(mijn katten zijn ook allemaal western getraint, ze reageren op 'backup', 'easy' en 'whoa', staat héél leuk bij de DA) Maar idd in de winkel met de tong klikken als iemand voor je wat langzaam is, niet onbekend en ook ik heb weleens tegen mijn moeder 'schik es' gezegt, toen ze even een stapje opzij moest...
lottehorse schreef:Zo doe ik nog altijd in de verlichte zit gaan zodra ik over een hobbel heen ga met de fiest..
Tja.. daar herken je de echte paardenmensen denk ik aan
maar idd het werkt wel,,
ik begin op te letten
(de 2 benige..)

)
" 
. En ik dacht dat het een gewone sokkenpop om je hand was. Dus ik zeg heel hard. OOOO WAT LIEEEEF

'
schaam me diep
Dat is knap.
Valt niet op. 

leeneliefje schreef:haha best wel dom
Ook had ik gister met een paar vrienden een film gekeken. En toen had zon jongen een sokkenpop om zijn mannelijke geslacht's deel. En ik dacht dat het een gewone sokkenpop om je hand was. Dus ik zeg heel hard. OOOO WAT LIEEEEF
En toen moest iedereen lachen

zo dom!