Dudette_ schreef:God, elke avond tijdens het eten vliegen de opmerkingen naar ieders hoofd.
dat heb ik dus altijd als ik bij een vriendin ben, ik en haar stiefvader hebben altijd hele discussies
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dudette_ schreef:God, elke avond tijdens het eten vliegen de opmerkingen naar ieders hoofd.
sharoontje schreef:Och sommige opmerkingen weer, hahaha echt om te lachen
Ik toenstraks ook weer, vriendjelief had bij me geslapen. We zaten in de woonkamer, hij achter de computer en ik tosti aan het maken. Ja zegtie, schatje ik hou van jou. En ik direct er achteraan; Ja maar ik heb 2 verschillende sokken aanKwam er echt heel vaag uit.. En hij zat me ook zo aan te kijken van uh ok..
En laatst nog eentje. M'n moeders haar werd geknipt bij ons thuis. Kapster is een vriendin van ons, maar mn zusje zat de hele tijd te zeuren dat ze een scheve pony wilde. Dus mijn moeder zegt zo je moet niet zo zeuren, vroeg me zusje het aan die kapster, die kapster zo nee ik ga met je moeder mee ( in het antwoord dus maar m'n zusje dacht wat anders ) dus mijn zusje zo ja maar mn moeder gaat helemaal nergens heenNaaa we lagen helemaal dubbel en later had ze die scheve pony toch nog gekregen

CleovG schreef:Ik had afgelopen vrijdag een actie tijden economie!
Ik dacht dus dat kamasutra een land in Afrika is. Dus ik was een vraag aan het maken met een vriend en ik zeg dus: Ja ergens in Afrika, bij Kamasutra ofzo.![]()
CleovG schreef:Ik had afgelopen vrijdag een actie tijden economie!
Ik dacht dus dat kamasutra een land in Afrika is. Dus ik was een vraag aan het maken met een vriend en ik zeg dus: Ja ergens in Afrika, bij Kamasutra ofzo.![]()

dus verander bij haar sweef in zweer en wala hij klopt weer
lottehorse schreef:ook leuke gister hier..
zou wou iets van mijn weten maar ik wou het niet zeggen.
ik had die genen beloofd het niet door te vertelen.
zij: ik vertel het echt niet door.
ik: tja maar toch
*gesprek loopt ff dood*
Zij: ik sweef
ik: sweef jij??
zij: Ja! op mijn dood!
ik: floor zweven bedoel je en zweven op je dood is niet leuk!
zij: Maar het is echt zo!
ik: waar ben je mee bezig!?
zij: met wafels eten (A)
zij bedoelde ik zweer..dus verander bij haar sweef in zweer en wala hij klopt weer
. lottehorse schreef:ik snap niet wat je bedoeld?.

.
. 
Pasamba schreef:Vroeger toen ik nog op gym zat, we moesten een overslag over de kast doen ofzo, en diegene voor mij was keihard gevallen en lag daar dus op die mat. (Bleek achteraf dat ze haar been gebroken had)
En ik riep doodleuk; "Ga je even aan de kant dan kan ik ook even springen!"
Achteraf wel banketstaaf maar we hebben er wel om kunnen lachen.
"ga je even opzij"

Riss schreef:Nou willen jullie een echte domme opmerking horen
Het is dat ik er toen niet bij was, maar:
Mijn verzorgfjord (kijk maar voor foto's in mn profiel) die had een keer mee gedaan aan een wedstrijd.
Toen waren ze klaar, en het was niet echt heel goed gedaan, maarja goed geprobeerd.
Toen stond er een vrouw aan de kant(een beetje mollig postuur), en die zij tegen de gene naast haar: 'Ja wie doet er dan ook mee met zo'n vies vet varken.'
Echt wat een respectloos &*%($&*&$(*&$ mens.
Als ik daar bij was geweest, was ik op Obelix er langs gereden en had ik gezegd: 'Moet je eens kijken Obelix, wat een vies vet varken hè'.
zij: ze is te dik.. ik: jij niet dan?
ik weet zeker dat als ik daarbij was geweest
je me van de grond af had kunnen vegen