Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
veraA schreef:Niet van mij, maar van m'n vader. Ligt ie 's nachts te slapen, vet hard snurken, tikt m'n moeder hem aan en zegt: Je snurkt.
Zegt hij: Ik dacht al, ik hoor wat
Abaigeal schreef:lottehorse schreef:Tegen mij opaskindje die niet luisteren:
Ik Geef hem een tikje met 2 vingers zoals ik altijd met mijn paard doe en zeg ''U dat doen we dus niet!''
Even vergeten dat het geen paard is
Dit heb ik ook echt best vaak gehad
Maar dan met m'n moeder ofzo.
Dan stond ze ergens en dan wilde ik er langs, gaf ik dr echt zo'n zacht duwtje en dan klikte ik zo en dan zei ik: 'even aan de kant'
Besefte ik me altijd een beetje laat dat ik mijn moeder als een paard behandelde
LisaLuna schreef:Als klein meisje in de supermarkt;
"Mama waarom koop je halfvolle melk in volle zit toch veel meer?"
Abigail schreef:Dit heb ik ook echt best vaak gehad
Maar dan met m'n moeder ofzo.
Dan stond ze ergens en dan wilde ik er langs, gaf ik dr echt zo'n zacht duwtje en dan klikte ik zo en dan zei ik: 'even aan de kant'
Besefte ik me altijd een beetje laat dat ik mijn moeder als een paard behandelde
[/quote]
VivaLaVida schreef:hahaha dat had ik ook n keer met een collega!! die klakte met haar tong tegen de kruiwagen toen ze m aan de kant zette
(mijn katten zijn ook allemaal western getraint, ze reageren op 'backup', 'easy' en 'whoa', staat héél leuk bij de DA) Maar idd in de winkel met de tong klikken als iemand voor je wat langzaam is, niet onbekend en ook ik heb weleens tegen mijn moeder 'schik es' gezegt, toen ze even een stapje opzij moest...

brigitta1987 schreef:Een kennis van ons tijdens haar autorijles:"Moet je op de volte ook richting aangeven?"
(ze bedoelde dus de rotonde XD )

) en dan de 3e afslag te nemen, rechtsom de rotonde op te gaan, dus tegen de richting in 
Careano schreef:Of mijn oom, vroegen ze in een restaurant hoe hij zijn biefstuk gebakken wilde hebben, maar hij begreep het niet helemaal. Hele rijtje zei medium, toen kwamen ze bij mijn oom en die zei heel droog: Large alstublieft

Careano schreef:Of mijn oom, vroegen ze in een restaurant hoe hij zijn biefstuk gebakken wilde hebben, maar hij begreep het niet helemaal. Hele rijtje zei medium, toen kwamen ze bij mijn oom en die zei heel droog: Large alstublieft
krijg het nog te horen