Volgens mij zijn jullie met stomheid geslagen.Ja ik weet wat jullie denken, laat Greetje dat maar doen. Nou oke dan.
Hahahaha nou ik heb ze wel op foto's gezien maar niet in het echtGa je dan die taart op sturen met de post?
Ja dat is ook een mogelijkheid, maar er zal ook wel een bezorglijn zijn. Allemaal jullie namen erop?Wat zullen ze er van smullen Slagroom of ietsanders?
van een suikerwafel, daar ben ik namelijk helemaal verslaafd aan(he yen ?)wie heeft er vandaag een bosrit gemaakt?
nee bha slagroom is vies doe maar appelmaar kan dat met de post? (ik denk het wel want paul wou ook eieren gaan opsturen naar spanje)
nee geen bosrit gemaakt maar wel langs de weg in de bermkunnen we ook iets anders doen voor Heike en Bart (een dansje)
ja dat is een goed idee dat kun je ECHT doenmet een e-card van het kaartenhuis of hallmarkwie doet dat ook?
bedankt voor het oprichten van bokt... we hebben er veel plezier van maar jullie hadden het niet zo verslavend moeten maken is dat goed of moet het nog leuker?
Ja das wel leuk maar we moeten natuurlijk wel even verwijzen naar dit topic.Ik ga het nu proberen, doen jullie mee?