Hij over de situatie van toen: Ja je bent jong en je wilt wat!
Ik met mijn zatte kop: Ja maar ik wou niet!

(En daarna snel 'maar ik vind je wel lief hoor!
' gezegd) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

' gezegd) ma_rie_tje schreef:kom ik op mn werk, werk vandaag eenhalve dag omdat ik een lichte hersenschudding heb opgelopen zondag bij het schaatsen. Iedereen wist wat er aan de hand was, en dat ik daarom een half dagje zou komen.
komt mn baas naar me toe, zegt die: wat is er?
ik: heb nog een beetje hoofdpijn
hij: *geeft een speelse tik tegen mn hoofd* moetje ook neit zoveel zuipen met kerst!
tranen stroomden uit mn ogen, hij raakte me echt zacht, maar precies op de plek waar ik was gevallen, die dus onwijs dik en blauw is.
Hij heeft wel 10 keer zn excuses aangeboden. Washet even vergeten....
Half uurtje geleden kwam die met een bosje bloemen voor me aanzetten met op het kaartje: Sorry, het was echt niet mijn bedoeling! had dr even niet aan gedacht
.
" 
HorseFury schreef:Pff, net nog en leuke opmerking gekregen, ik heb een heerlijk subtiel broertje.
Ik ben over twee weken jarig, word dan 16.
Kom ik beneden, ga op de bank zitten en begint m'n broertje (van 14) te zingen: "Iris is bijna 16 maar ze ziet eruit als 14!"![]()
Dankjewel Maarten, ik weet dat ik er 's ochtends niet al te best uitzie.
oohja

! _o-
xSCWx schreef:In een progamma: De letter A. Niet aangepast aan de maatschappij. Meisje: Allochtoon? Nee Assosiaal!!
Of juist andersom, gewoon zelf thuis haar geverfd, zegtie: "Hee, heb je 't laten knippen?"
Faux schreef:Mijn vader is ook zo lekker bezig altijd. Kom je thuis van de kapper, haar geknipt: "Héé, heb je je haar geverfd?"
Ach, hij doet in elk geval zijn best om het op te merken!Of juist andersom, gewoon zelf thuis haar geverfd, zegtie: "Hee, heb je 't laten knippen?"
![]()
En met kleding net zo. Spijkerbroek die ik al een jaar heb ofzo, maar een nieuwe trui, zegtie: "Nieuwe broek? Er ís iets nieuw hoor, ja toch?"
Duhelo schreef:amai, ge staat er snel bij, ge zijt EINDELIJK eens mooi en vrouwelijk gekleed"
. 

.
. tussen wat mensen door die erg geschrokken waren van de knal achter hun.
. gelukkig kon ik op tijd stoppen voor de volgende afdaling. Zuchtend liet ik mij in de sneeuw vallen waarop iemand aan mijn vraagt: ‘’was jij de genen die zo hard tegen die muur op knalde’’
Cantheon schreef:Laatst in een café, ik zie ineens de jongen op wie ik echt heel erg verliefd was met zijn ex zoenen, terwijl ik al 2 weken in spanning zat omdat hij mij eerst wel heel erg leuk vond maar vervolgens toch ging twijfelen. Naja, ik in tranen naar de wc, komt er net een vriendin naar buiten, die idd bevestigd dat het weer aan was tussen die 2, vervoglens zegt ze volgens mij troostend bedoeld: Ja, maar ze passen ook zo perfect bij elkaar! Auwch, dank je wel, fijn dat je het even meldt, dat had ik net nodig.![]()
(die jongen komt nu btw over als een gigantische klootzak wat hij niet is. We zijn nog steeds goede vrienden. Ik had alleen geen zin om er een verhaal van 4 pagina's van te maken)
ma_rie_tje schreef:vandaag op mn werk, geen lompe opmerking, maar een lompe actie.
Veel mensen en bedrijven die we vak bellen hebben een kiesnummer (dus bv *105 voor Ing Bank Amsterdam)
Ook hebben we interne nummers.
Belde een fabrikant uit Bangladesh en die wou mijn collega Adri hebben. Ik dus doorverbinden. Inplaats van op doorverbinden en 105 te drukken, druk ik doorverbinden *105 enheb opgehangen.
Die arme fabrikant kreeg ineens de ING bank amsterdam aan de telefoon....
OEPS!