Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 22:16

Ik afgelopen kerst tegen een vriend waar ik een aantal jaar geleden 'iets' mee gehad heb en waarbij ik uiteindelijk heb gezegt van 'dit wordt niks'.

Hij over de situatie van toen: Ja je bent jong en je wilt wat!
Ik met mijn zatte kop: Ja maar ik wou niet! Haha!

(En daarna snel 'maar ik vind je wel lief hoor! Bloos ' gezegd)

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 22:52

ma_rie_tje schreef:
kom ik op mn werk, werk vandaag eenhalve dag omdat ik een lichte hersenschudding heb opgelopen zondag bij het schaatsen. Iedereen wist wat er aan de hand was, en dat ik daarom een half dagje zou komen.

komt mn baas naar me toe, zegt die: wat is er?
ik: heb nog een beetje hoofdpijn
hij: *geeft een speelse tik tegen mn hoofd* moetje ook neit zoveel zuipen met kerst!

tranen stroomden uit mn ogen, hij raakte me echt zacht, maar precies op de plek waar ik was gevallen, die dus onwijs dik en blauw is.

Hij heeft wel 10 keer zn excuses aangeboden. Washet even vergeten....

Half uurtje geleden kwam die met een bosje bloemen voor me aanzetten met op het kaartje: Sorry, het was echt niet mijn bedoeling! had dr even niet aan gedacht

Aaw wel beetje lomp maar heel netjes dat hij zo zn excuses aan bood! Haha!

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 11:44

Pff, net nog en leuke opmerking gekregen, ik heb een heerlijk subtiel broertje Scheve mond .
Ik ben over twee weken jarig, word dan 16.
Kom ik beneden, ga op de bank zitten en begint m'n broertje (van 14) te zingen: "Iris is bijna 16 maar ze ziet eruit als 14!" Pling
Dankjewel Maarten, ik weet dat ik er 's ochtends niet al te best uitzie. Scheve mond

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 15:24

Ik heb ook weleens toen een opa van een vriendin van mij was overleden, perongeluk gefeliciteerd gezegd ipv. gecondoleerd. Voelde me toen ook best lüllig. Nagelbijten / Gniffelen

Jip_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 09:21

Een vriend van mij wil een nieuwe auto kopen. Laat hij een auto zien, zeg ik "Dat is net een pooierbak! Bloos!"
Zegt hij "Die auto heeft de moeder van mijn vriendin ook".. Oeps Bloos

Stomme is dat een vriendin dit een x voor de grap gezegd had toen ik zei "bah wat een lelijke auto", en nu was het gewoon serieus Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 09:38

HorseFury schreef:
Pff, net nog en leuke opmerking gekregen, ik heb een heerlijk subtiel broertje Scheve mond .
Ik ben over twee weken jarig, word dan 16.
Kom ik beneden, ga op de bank zitten en begint m'n broertje (van 14) te zingen: "Iris is bijna 16 maar ze ziet eruit als 14!" Pling
Dankjewel Maarten, ik weet dat ik er 's ochtends niet al te best uitzie. Scheve mond

Heerlijk, broertjes.. Huilen van het lachen

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 09:42

Ik was net 16 en mijn vriendin was al 16 (een jaar ouder) en dus voordat ik 16 was moest ik altijd een beetje 16 lijken als we op stap gingen anders kwamen we niet binnen.
Maar toen was ik dus 16 geworden en het weekend daarop gingen we op stap en toen deed ik m'n haar heel mongolisch en toen zei ik: Ja zie ik er zo niet uit als iemand van 16?
en toen zei mijn vriendin heel serieus (ze bedoelde het ook echt serieus): Oohja jij moet er natuurlijk wel uitzien als iemand van 16!
Ik zo: Uh, ik ben 16! .. Tong uitsteken oohja

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 20:02

M'n oma word duidelijk ouder.

Zeg ik; Hmhm, ik ga even naar Noran toe.
M'n oma; Wie is Noran? Je vriend? Waar woont ie?
Jaaaa oma; Noran is een paard. Uhu, aha.. Huilen van het lachen

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 21:39

We hadden het over of je met jezelf een kind kon krijgen..
Zei een vriend; Ja want arnold zwarteneger deed het ook in een film Nagelbijten / Gniffelen
En hij had zelf niet door wat hij zei..

Daarna hadden we het er over dat we allemaal familie van elkaar zijn..
Een andere vriend; Ja door jezus en christes.. Huilen van het lachen

Die opmerkingen werden vlak na elkaar gemaakt..
je kom me opdweilen Huilen van het lachen ! _o-

beautylin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 00:18

Ik kreeg deze:

Je bent zo dom, dat ik je niet begrijp.

Shawny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 00:40

net mn broertje:

Ben je weer aan het bokten ?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 01:27

In een progamma: De letter A. Niet aangepast aan de maatschappij. Meisje: Allochtoon? Nee Assosiaal!! Huilen van het lachen

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 13:46

xSCWx schreef:
In een progamma: De letter A. Niet aangepast aan de maatschappij. Meisje: Allochtoon? Nee Assosiaal!! Huilen van het lachen

Die is heel oud, maar wel géwéldíg. ROFL

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 11:07

Mijn vader is ook zo lekker bezig altijd. Kom je thuis van de kapper, haar geknipt: "Héé, heb je je haar geverfd?"

Ach, hij doet in elk geval zijn best om het op te merken! Huilen van het lachen Of juist andersom, gewoon zelf thuis haar geverfd, zegtie: "Hee, heb je 't laten knippen?" *LOL*

En met kleding net zo. Spijkerbroek die ik al een jaar heb ofzo, maar een nieuwe trui, zegtie: "Nieuwe broek? Er ís iets nieuw hoor, ja toch?" Huilen van het lachen

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 11:22

mijn vader toen ik langsging om te nieuwjaren
(ik ben nogal van de simpele kledij, een spijkerbroek, met een leuk topje of simpel tshirtje op, maar ik kan evengoed rondlopen in een rappersbroek en een 6 maten te groot t-shirt, alhoewel dat enkel thuis is, dinsdag had ik een deftige zwarte met witte lijntjes broek aan, een bloes erboven, en een soort giletje hetzelfde als men broek, daarover een mooie halsketting en bijpassende oorringen)
pa:" amai, ge staat er snel bij, ge zijt EINDELIJK eens mooi en vrouwelijk gekleed"

Koe

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 16:48

Faux schreef:
Mijn vader is ook zo lekker bezig altijd. Kom je thuis van de kapper, haar geknipt: "Héé, heb je je haar geverfd?"

Ach, hij doet in elk geval zijn best om het op te merken! Huilen van het lachen Of juist andersom, gewoon zelf thuis haar geverfd, zegtie: "Hee, heb je 't laten knippen?" *LOL*

En met kleding net zo. Spijkerbroek die ik al een jaar heb ofzo, maar een nieuwe trui, zegtie: "Nieuwe broek? Er ís iets nieuw hoor, ja toch?" Huilen van het lachen

Mijn vader: heeeey heb je een 2e neuspiercing laten zetten
Uhm pap die zat er al minstens 2 jaar.. (k heb er 2 naast elkaar)

Tja ik accepteer maar dat veel vaders zo zijn haha! Clown

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:31

Duhelo schreef:
amai, ge staat er snel bij, ge zijt EINDELIJK eens mooi en vrouwelijk gekleed"

Koe

Hahaha ja of "Ge ziet er mooi uit vandaag!"
Dan is mijn eerste gedachte: Dus andere dagen ben ik lelijk? Koe ROFL .

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 21:35

Ik zat gisteren in de trein met een vriendin, tegenover ons waren nog 2 plekken vrij. Een blinde man kwam met zijn hond de coupé binnen en vroeg of er nog een plekje was. 'Ja hoor, rechts van u!', zei ik, en hij zocht de plek op en ging zitten. Ondertussen reden we het station uit en kwam ik precies met mijn gezicht in de zon te zitten. 'Jeetje, wat een felle zon zeg! Word er blind van!'
En op het moment dat ik het zei, schrok ik van mijn eigen lompe opmerking Bloos
Ik blij dat hij mijn rode kop niet kon zien Nagelbijten / Gniffelen

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 12:24

niet echt lomp maar wel schaamend Tong uitsteken
Ik skiën, van de eerste afdaling (het zijn er 3 achter mekaar met een klein rechter stukje er tussen).
Dus ik naar beneden van daar lag heel veel ijs omdat de meeste sneeuw er af geschraapt was.
Dus ik ga naar benden heb geen controle meer over de ski’s raak in paniek en denk help wat moet ik nu! Ik heb nog nooit geskied en ben zelf dus eerst een beetje gaan oefenen heb mij toen maar op de echte afdaling gewaagt maar dat ging dus ff fout Tong uitsteken.
Ik in paniek maar denken wat ik zal doen en toen zag ik de muur waar wel wat sneeuw lag. Ik dacht van daar kan ik mooi remmen en me tegen de muur tot stilstand brengen.
Maar ik klap dus in volle vaart tegen de muur mijn ski’s glijden heel hard verder dus ik ook Tong uitsteken. tussen wat mensen door die erg geschrokken waren van de knal achter hun.
Zit er een klein jongetje met een snowboard op de grond ik ga er dus recht op af!
Iemand geeft een gil naar het jongentje die angstig omkijkt. Ik kon hem gelukkig ontwijken en angstig gleed ik weer verder en steeds maar harder de afdaling af. Ik zoef over het rechte stuk hup door naar de volgende afdaling naar beneden. Met mijn ogen half dicht van angst ga ik steeds maar harder en harder naar beneden Tong uitsteken. gelukkig kon ik op tijd stoppen voor de volgende afdaling. Zuchtend liet ik mij in de sneeuw vallen waarop iemand aan mijn vraagt: ‘’was jij de genen die zo hard tegen die muur op knalde’’

Schaam schaam Tong uitsteken

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 13:37

haha prachtig zeg vind dat verhaal van nixx ook wel leuk van de baas toch wel weer lief van hem achteraf Lachen

Cantheon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 14:32

Laatst in een café, ik zie ineens de jongen op wie ik echt heel erg verliefd was met zijn ex zoenen, terwijl ik al 2 weken in spanning zat omdat hij mij eerst wel heel erg leuk vond maar vervolgens toch ging twijfelen. Naja, ik in tranen naar de wc, komt er net een vriendin naar buiten, die idd bevestigd dat het weer aan was tussen die 2, vervoglens zegt ze volgens mij troostend bedoeld: Ja, maar ze passen ook zo perfect bij elkaar! Auwch, dank je wel, fijn dat je het even meldt, dat had ik net nodig. Scheve mond

(die jongen komt nu btw over als een gigantische klootzak wat hij niet is. We zijn nog steeds goede vrienden. Ik had alleen geen zin om er een verhaal van 4 pagina's van te maken)

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 20:11

Vanochtend wilde ik me ziek melden op stage maar had verkeerde nummer omdat ik meer mensen met die voornaam die ik nodig had in mn telefoon bleek te hebben haha die jongen had geen idee waar ik het over had maar dan niet even zeggen ofzo dus pas helemaal op het eind "ik heb geen idee waar je het over hebt" pff zeg dat dan meteen!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 20:50

vandaag op mn werk, geen lompe opmerking, maar een lompe actie.

Veel mensen en bedrijven die we vak bellen hebben een kiesnummer (dus bv *105 voor Ing Bank Amsterdam)
Ook hebben we interne nummers.
Belde een fabrikant uit Bangladesh en die wou mijn collega Adri hebben. Ik dus doorverbinden. Inplaats van op doorverbinden en 105 te drukken, druk ik doorverbinden *105 enheb opgehangen.
Die arme fabrikant kreeg ineens de ING bank amsterdam aan de telefoon....
OEPS!

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 21:00

Cantheon schreef:
Laatst in een café, ik zie ineens de jongen op wie ik echt heel erg verliefd was met zijn ex zoenen, terwijl ik al 2 weken in spanning zat omdat hij mij eerst wel heel erg leuk vond maar vervolgens toch ging twijfelen. Naja, ik in tranen naar de wc, komt er net een vriendin naar buiten, die idd bevestigd dat het weer aan was tussen die 2, vervoglens zegt ze volgens mij troostend bedoeld: Ja, maar ze passen ook zo perfect bij elkaar! Auwch, dank je wel, fijn dat je het even meldt, dat had ik net nodig. Scheve mond

(die jongen komt nu btw over als een gigantische klootzak wat hij niet is. We zijn nog steeds goede vrienden. Ik had alleen geen zin om er een verhaal van 4 pagina's van te maken)

Oehw, da's banketstaaf. Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 21:07

ma_rie_tje schreef:
vandaag op mn werk, geen lompe opmerking, maar een lompe actie.

Veel mensen en bedrijven die we vak bellen hebben een kiesnummer (dus bv *105 voor Ing Bank Amsterdam)
Ook hebben we interne nummers.
Belde een fabrikant uit Bangladesh en die wou mijn collega Adri hebben. Ik dus doorverbinden. Inplaats van op doorverbinden en 105 te drukken, druk ik doorverbinden *105 enheb opgehangen.
Die arme fabrikant kreeg ineens de ING bank amsterdam aan de telefoon....
OEPS!

hahaha, arme man.. en arme bank!