Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 15:36

Hitime schreef:
Vandaag bij de kluisjes Huilen van het lachen
Was ik niet, maar wel erg grappig. Een meisje dat ik ken, uit de tweede, tegen een best 'coole' jongen uit de 6e. Die had iets in z'n mond, z'n tas ofzo, weet niet meer. Dus dat meisje zo 'Is het lekker?' en hij zo: 'Wat, ik?'
Iedereen heel hard lachen, hij dacht dat ze het over hem had Huilen van het lachen

Ah gossie, die arme jongen heeft nu een gekwetst ego door een 2de jaars... Haha!
*lol*

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 15:42

arme jongen Clown

xAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 20:47

Muwhaha, die is goed. Clown

Hier ook zo'n een, ik zei zo tegen mijn vriendin, die vroeg om de rekenmachine; hij is wel kapot! Zij: Doet ie het dan nog wel? Nagelbijten / Gniffelen
Ikzo; Ja. Huilen van het lachen

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 21:55

Ik was in de zomer op stap geweest met mijn vriendin en toen kwamen we haar neef tegen. (leuke neef hoor Tong uitsteken)
Maar we gingen met onze familie op stap (jaarlijks uitstapje). Een week later ging mijn vriendin op vakantie ergens ver weg samen met een oom van haar en haar moeder en nog wat mensen. (wel familie van de andere kant als van die neef van dr, om het ingewikkeld te maken.)
In die week komen wij bij onze familie even napraten over het stappen en toen kwam het onderwerp aan bod dat er iemand was overleden uit reusel. Blijkt het de vader van de neef van mijn vriendin te zijn. (dus haar oom.)
Ik had later gesmst: Heé meid echt heel veel sterkte! nu komen jullie zeker wel naar huis ... etc. of zoiets in ieder geval.
Bleek dat ze het nog helemaal niet wist omdat haar vader het pas na het eten wilde vertellen.
Oef, k*t Tong uitsteken

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 11:13

Oei! Die is niet lomp maar gewoon heel vervelend gepland.....woeps!

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 09:32

Tijdens de muppets film haalde een man een fohn uit zn jaszak
Ik: jaaaa hooooor die heb je ook echt zo bij je
mn broer: Nee kikkers die praten zie je normaal wel?
Ik: daar heb je een punt

Dat was ik weer van mn slimste kant haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 10:24

een vrouw die vaak op stage komt koffie drinken:
we hadden een nestje jonge ratten, dus ik de beebs bij de anderen vandaan, en met mams in een apart hokje, zij: is het een mannetje of een vrouwtje? ik: kan een mannetje jongen krijgen? nee. ik: dan is het een vrouwtje!

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 11:52

Laats waren we van school in Duitsland. Ik was samen met een aantal vriendinnen in een winkel aan het kijken. Aangezien ik dorst had pakte ik m'n drinken met uiteraard prik er in. Voordat ik het door had kwam er een allemachtige lange én zeer luide boer uit. Er waren niet zoveel mensen in de winkel dus iedereen keek mijn kant op, met een knal rood hoofd keek ik mooi mee van wie was dat?!. 'Goh wie deed dat toch?!' Schijnheilig

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 11:57

Oh oh zonet!

Een vriend van me vroeg hoe het gister was gegaan met m'n wedstrijd. Ik zei dat ik 2e was geworden. Zegt ie; Wat heb je gewonnen, een beker of geld? Ik zo; een rozet. Hij; Wat is dat, een bloem? ROFL

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 13:29

ik ben in juni dit jaar bevallen van een prachtig zoontje, na 12 minuten vechten is de kleine overleden in mijn armen

3 maanden later moest ik weer geopereerd worden omdat er nog resten placenta in mijn baarmoeder zat.

wordt ik wakker van uit de narcose, en ik begin in mijn slaap over Joey (mijn zoontje) te praten en over het WKZ, daar was ik namelijk bevallen...

zegt de zuster tegen mij dat ik toch veel te oud ben om daar te kunnen liggen??? toen vertelde ik dat ik daar bevallen was en ik wou erbij vertellen dat de kleine na de bevalling is overleden...
maar ze liet me niet uitpraten en zei heel sarcastisch: ow hoeveel kinderen heb je dan, je bent nog jong, of ben je vroeg begonnen.... Rolleyes en begon te lachen...

ik heb haar toen maar verteld dat ze mijn dossier maar eens moest doorlezen voordat ze van die lompe opmerkingen ging maken, en ik heb later een aanklacht ingediend tegen dat mens...

eerst huiswerk doen en daarna grapjes proberen te maken, lijkt mij een betere en vriendelijkere methode... Boos!

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 14:00

Jotee schreef:
Zonet nog;

'Heb ik morgen brood op m'n ei?'

Iedereen begon me weer vierkant uit te lachen, en rara; Ik snapte 'm zelf niet. Huilen van het lachen

k las hem maar snapte hem ook niet Clown
k dacht al, wat is daar nou grappig aan,
maar toen ik de reactie dr onder las had ik het ook door Tong uitsteken

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 17:00

kom ik op mn werk, werk vandaag eenhalve dag omdat ik een lichte hersenschudding heb opgelopen zondag bij het schaatsen. Iedereen wist wat er aan de hand was, en dat ik daarom een half dagje zou komen.

komt mn baas naar me toe, zegt die: wat is er?
ik: heb nog een beetje hoofdpijn
hij: *geeft een speelse tik tegen mn hoofd* moetje ook neit zoveel zuipen met kerst!

tranen stroomden uit mn ogen, hij raakte me echt zacht, maar precies op de plek waar ik was gevallen, die dus onwijs dik en blauw is.

Hij heeft wel 10 keer zn excuses aangeboden. Washet even vergeten....

Half uurtje geleden kwam die met een bosje bloemen voor me aanzetten met op het kaartje: Sorry, het was echt niet mijn bedoeling! had dr even niet aan gedacht

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 17:11

die vind ik niet zo lomp hoor
het is een mens, waarschijnlijk druk, hij kan het best even vergeten zijn
en hij heeft het méér dan goed gemaakt imo

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 17:13

@ _Robyn_ Dat is echt slicht Bloos Ze zal het wel niet zo bedoeld hebben , maar had ze indd dossier moeten lezen of je uit moet laten praten ..

Ik zette laatst JD *Johnny Depp* met een hartje bij een klasgenoot in agenda omdat we allebei nogal depp fan zijn ..
Zegt een ander klasgenootje "JD ? Wie is JD? Justin Dimberlake?"
"Jaaa joh :p

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 18:10

whaha mijn zus is net terug uit nigiria en heeft daar toch best iets lomps maar ook wat grapig's uitgehaald Tong uitsteken.

zij lieten in hun huis onder heten eten telkens boeren.
en een van hun nigiriaanse 'vrienden' hebben ze wijs gemaakt dat het in nederland heel normaal is een boer na het eten te laten. en dit hebben ze daar dus ook overal verkondigd.
zelfs dat het heel beleefd is als je dat doet na het eten.

en die jongen willen ze over een tijdje naar nederland halen.
haha ik ben benieuwd Tong uitsteken

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 19:17

Jotee schreef:
Laats waren we van school in Duitsland. Ik was samen met een aantal vriendinnen in een winkel aan het kijken. Aangezien ik dorst had pakte ik m'n drinken met uiteraard prik er in. Voordat ik het door had kwam er een allemachtige lange én zeer luide boer uit. Er waren niet zoveel mensen in de winkel dus iedereen keek mijn kant op, met een knal rood hoofd keek ik mooi mee van wie was dat?!. 'Goh wie deed dat toch?!' Schijnheilig

HAHAHAHAHA.
Sorry, maar ik lag hier echt van onder de tafel. Bloos

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 19:18

Nikj schreef:
Jotee schreef:

HAHAHAHAHA.
Sorry, maar ik lag hier echt van onder de tafel. Bloos

Is er iets fout aan dan?

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 19:24

Jotee schreef:
Is er iets fout aan dan?

Nee, ik vind het nogal onwijs grappig. ROFL

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 19:25

Nikj schreef:
Jotee schreef:
Is er iets fout aan dan?

Nee, ik vind het nogal onwijs grappig. ROFL

Oh oke. Dacht al Húúúhw?!

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 19:25

Jotee schreef:
Oh oke. Dacht al Húúúhw?!

Nee hoor. Haha! Don't be scared.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 20:28

Ik had vandaag ook weer een lompe op het werk Huilen van het lachen
Echt zo'n ''goedemorgen Shanna!'' opmerking (en dat om 18.45 uur Huilen van het lachen ).

Ik was aan het uien pellen (kop en kont eraf, dan de vel eraf pellen..) en ik had een ui die al een losse buitenste vel had die ik er vast afhaalde, en voor ik het doorhad zei ik al: ''Goh, deze lijkt best wel op een ui zo he? Nerd ''
Pas toen ze zeiden van: ''mischien komt dat doordat het er 1 is? Pling ROFL '' toen pas kwam het tot me door wat ik gezegt had Huilen van het lachen

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 21:00

zweetvos schreef:
Cantheon schreef:
Gister ging ik een vriend van me sms'en en eindigde met de woorden: XXX Sabine en co (we zaten op een verjaardag en hij zou ook nog komen) Komt meneer een uurtje later binnen en vraagt vervolgens: ehm, sab, wie is co eigenlijk?

Het duurde echt een paar minuten voordat we hem uitgelegd hadden dat dat een hele normale uitdrukking is waarop hij zijn mobiel pakt, even kijkt en vervolgens superdroog zegt: Je had nog 45 letters over, waarom schrijf je dan niet gewoon 'en de rest'? Verrassend genoeg is zijn bijnaam sinds gister co Tong uitsteken

edit: typfout

Vriendin van mij vroeg zich ook een tijd af wie nou 'Co' was in het programma 'Kees en Co'.

Nooit bij stil gestaan... dacht altijd dat het ook een persoon in de serie was ROFL

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 21:10

Gisterochtend was ik nog niet helemaal wakker. Zaten we met z'n alle in de woonkamer, wilde ik zeggen: ''Ik ga even naar de wc.'' , maar inplaats van dat zei ik: ''Ik ga naar bed toe!''
Wist helemaal niet wat ik verkeerd zei Nagelbijten / Gniffelen

En ook iemand had allemaal nieuwe kleren gekocht, was ze heel trots op, kom ik met m'n grote mond: ''Ja, je lijkt er wel heel dik in he?'' Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 21:25

dat heb ik ook wel eens, dan zegt mn moeder, ik ben zo terug hoor! oke, weltrusten! Koe

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 21:55

Ik had laatst een lompe opmerking Nagelbijten / Gniffelen

Collega (rijdt ook paard): ik heb altijd zulke vieze nagels na het rijden kijk dan!
Ik: O.. ik douche altijd dan voordat ik ga werken..

Bloos kwam een beetje afkeurend over,
maar zo bedoelde ik dat totaal niet!
Ik wilde meer zeggen: met douchen gaat dat er wel onderuit Huilen van het lachen