Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Als het eens zo mooi kon zijn dat mensen die drinken er nooit andermans probleem van zouden maken. Dan zou ik er inderdaad niets van zeggen. Helaas is dat een zeldzaamheid in mijn ervaring.
Ayasha schreef:Als het eens zo mooi kon zijn dat mensen die drinken er nooit andermans probleem van zouden maken. Dan zou ik er inderdaad niets van zeggen. Helaas is dat een zeldzaamheid in mijn ervaring.
Resistance schreef:Wat een serieuze discussie opeens hier...Ik zeg nergens dat ik dit doe om stoer te zijn of wat dan ook...? Ik drink anders ook bijna nooit, echt niet vaker dan 1x in de drie maanden.
En om een 18-jarige een kind te noemen... Ik ben dan blijven zitten en zit daarom nog maar in VWO5, maar veel van mijn vrienden die even oud zijn zitten gewoon al op de universiteit en wonen op zichzelf. Ik kan daar weinig kind aan vinden.
Ayasha schreef:Oprechte vraag; waarom post je een foto waarop je dronken bent en vermeld je dat er duidelijk bij?
Resistance schreef:Ayasha schreef:Oprechte vraag; waarom post je een foto waarop je dronken bent en vermeld je dat er duidelijk bij?
Omdat er hier allemaal soorten foto's worden geplaatst. Bokkers als baby, bokkers met gekke bekken en geperste onderkinnen... waarom is een dronken bokker dan zo'n taboe?Was het soms wel oke geweest en zou er niet gelijk het label "stoer doen" op worden geplakt als ik 20 jaar ouder was geweest?