Het gezicht van de bokker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Het gezicht van de bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:38

Als het eens zo mooi kon zijn dat mensen die drinken er nooit andermans probleem van zouden maken. Dan zou ik er inderdaad niets van zeggen. Helaas is dat een zeldzaamheid in mijn ervaring.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:39

Ayasha schreef:
Als het eens zo mooi kon zijn dat mensen die drinken er nooit andermans probleem van zouden maken. Dan zou ik er inderdaad niets van zeggen. Helaas is dat een zeldzaamheid in mijn ervaring.

Ja ik kan niet anders, dan het hiermee eens zijn. Sorry, vind overmatig drankgebruik 'gewoon' een beetje dom...

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:41

Ayasha schreef:

Ben ik helemaal met je eens! maar er zijn ook mensen die dronken zijn waar ze niemand anders mee lastig vallen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:42

Ik moet de eerste nog tegen komen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:45

Wat een serieuze discussie opeens hier... := Ik zeg nergens dat ik dit doe om stoer te zijn of wat dan ook...? Ik drink anders ook bijna nooit, echt niet vaker dan 1x in de drie maanden.

En om een 18-jarige een kind te noemen... Ik ben dan blijven zitten en zit daarom nog maar in VWO5, maar veel van mijn vrienden die even oud zijn zitten gewoon al op de universiteit en wonen op zichzelf. Ik kan daar weinig kind aan vinden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:47

Oprechte vraag; waarom post je een foto waarop je dronken bent en vermeld je dat er duidelijk bij?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:48

Resistance schreef:
Wat een serieuze discussie opeens hier... := Ik zeg nergens dat ik dit doe om stoer te zijn of wat dan ook...? Ik drink anders ook bijna nooit, echt niet vaker dan 1x in de drie maanden.

En om een 18-jarige een kind te noemen... Ik ben dan blijven zitten en zit daarom nog maar in VWO5, maar veel van mijn vrienden die even oud zijn zitten gewoon al op de universiteit en wonen op zichzelf. Ik kan daar weinig kind aan vinden.

Volwassen ben je gewoon niet. :P Ik ook niet trouwens en ik woon ook op mezelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:49

Ayasha schreef:
Oprechte vraag; waarom post je een foto waarop je dronken bent en vermeld je dat er duidelijk bij?

Dat is dan ook mijn vraag, ik vind het persoonlijk niet heel erg grappig. En ja knappe meid: je bent inderdaad nog 'kind'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:49

Ik heb een kind en kan mezelf nog steeds niet altijd even volwassen noemen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:50

Ayasha schreef:

Omdat er hier allemaal soorten foto's worden geplaatst. Bokkers als baby, bokkers met gekke bekken en geperste onderkinnen... waarom is een dronken bokker dan zo'n taboe? :) Was het soms wel oke geweest en zou er niet gelijk het label "stoer doen" op worden geplakt als ik 20 jaar ouder was geweest?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:51

Ik zeg nergens dat ik volwassen ben, verre van zelf, maar ik ben ook zeker geen kind meer. Het is niet zo dat je alleen maar kind of volwassen kan zijn, daar zit een grijs gebied tussen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:52

Nee ook niet. Dronken zijn is gewoon niet stoer... :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:53

Resistance schreef:
Ayasha schreef:

Omdat er hier allemaal soorten foto's worden geplaatst. Bokkers als baby, bokkers met gekke bekken en geperste onderkinnen... waarom is een dronken bokker dan zo'n taboe? :) Was het soms wel oke geweest en zou er niet gelijk het label "stoer doen" op worden geplakt als ik 20 jaar ouder was geweest?

Al was je gepensioneerd, dan nog zou mijn reactie niet anders geweest zijn.
Mag ik uit je bericht opmaken dat je het dus iig green issue vindt dat je érg dronken was op die foto? (wat me dan weer doet twijfelen aan de uitspraak 'les geleerd' maar da's een andere discussie)
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 21-06-16 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:54

Op je 18e ben je absoluut geen kind meer vind ik. Ook snap ik de ophef niet zo.. Naast de onderkin foto's en de gekke bekken en kinderfoto's en weet ik wat allemaal ook een aangeschoten/dronken gekke foto.

En ja dronken mensen kunnen heel vervelend worden en met stappen heb ik er vaak ook een hekel aan als mensen echt ladderzat zijn maar even een foto met een gekke bek vind ik vrij onschuldig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:57

Mag je vinden Jildau. Persoonlijk vind ik die onderkin foto's ook niet je-van-het, maar goed, da's persoonlijk. Lees eens iets over jeugd en alcohol(misbruik), iets met hoe het jonge brein op alcohol reageert. Heb de gevolgen gezien van een alcoholvergiftiging, en dat is niet grappig. Op de ene reactie hier, kwam de andere .. etc.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:58

Laat iedereen lekker doen wat hij zelf wil, er zijn al teveel mensen op de wereld. Je moet niet alles willen redden. :P

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:18

Met 18 ben je idd. geen kind meer,je komt in het ziekenhuis dan ook niet meer bij de kinderarts of op de kinderafd. terecht,maar gewoon bij de volwassenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:21

Voor de wet ben je volwassen, het brein is dat nog lang niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:23

Picasso schreef:
Voor de wet ben je volwassen, het brein is dat nog lang niet.

Inderdaad niet volwassen, maar zeker geen kind meer.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:27

Goh wat een drama weer :D het had ook een ' high van de wiet bokker ' foto kunnen wezen, leven laten leven mensen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:30

Nee hoor, geen drama... op de ene reactie, kwam de andere etc. Doen wat je niet laten kunt, wees je alleen bewust van etc. En als dat dramatisch overkomt (van deze oude taart), excuses! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 14:32

Ach jee daar was de generatie kloof :') .

Ik heb ook nog ergens een beschamende foto na een bijna alcohol vergiftiging.
Toen waren flink wat aderen ontploft in mijn ogen door het kotsen.
Laat ik zo zeggen dat was nadat ik al over de twintig was.
Iets met nooit drinken en naïef. Toen een avond op een verjaardag wat mixdrankjes gehad op een lege maag.
Oh oh wat heb ik de hele nacht lopen kotsen en tot laat in de middag de volgende dag.
Les wel geleerd. Wat heb ik mij beroerd gevoeld.
Mijn man heeft toen een foto gemaakt zodat ik het nooit zou vergeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 14:40

Ik ben braaf , 1 x goed aangeschoten geweest :+ (sst was dronken dropje :') ) . Maar dat was champagne met wijn en home made drank en bier samen en ik drink nooit haha

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 14:51

ik drink letterlijk nooit iets waar alcohol in zit :) en ben er best trots op
ik ben gewoon standaard de BOB

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 14:52

Haha neem wel even mee dat ik zelf ook 18 ben, en dat ik een beetje overdreef :)