Wie heeft er nu ook HEEEEL hard muziek aanstaan en is lekker aan het meeblèren?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar ik kon tusssen de buien door weer naar huis. En ik heb het droog gehouden ook. Maar foto's maken in de zon van Glory zal er even niet inzitten vandaag...
Cassidy schreef:Marije ik zou behalve een hogere omheining ook schrikdraad plaatsen, anders hoef je je geen kopzorgen te maken of je Melony nog laat dekken of niet....![]()
Weet je al of je haar verkoopt?
, toen we in de kliniek aan kwamen; hij was echt blij dat ´ie me zag
!
. Toen we in de kliniek kwamen, heeft hij een echo gemaakt en daar was dus duidelijk "dat ding" te zien. We mochten hem nu weer mee naar huis nemen en de DA heeft ons aangeraden om hem v.a. zaterdag, z´n krachtvoer over zo veel mogelijk porties p.d. te verdelen, om z´n darm gelijkmatiger "vol" te houden. Mochten er dan weer problemen komen, kunnen we hem altijd nog laten opereren, om te kijken of "die tennisbal" weggehaalt kan worden (de DA zei, dat als ´ie ingekapseld is, dat geen probleem is). Waarschijnlijk is dat koliek-gevoelige dan ook voorbij. Mocht dat ding niet ingekappseld zijn, dan is er waarschijnlijk so-wie-so niets meer te redden en is in laten slapen onvermijdelijk
.
!
?
).
; maar ik kan me goed voorstellen dat jij ook heel blij bent dat de examens zijn afgelopen
!
!
.
!
!)