Doorvraag topic?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 22:32

Ik

Maar waarom moet dat eigenlijk?

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 22:32

Welterusten Berdientje

Ik ga ook over niet al te lange tijd slapen.

Wensen jullie mij ook welterusten? Knipoog

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 22:41

Nou nee

Wie moet er morgen ook het 1e uur naar school? Lips are sealed

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 22:51

Berdientje schreef:
Ja, Sta ik ook op die foto's??

Ja, heel leuk zelfs!

Ik hoef morgen niet het eerste uur naar school, maar ik moet wel om uiterlijk 9 uur op mijn werk zijn.

Over twee weken komt mijn nieuwe computer binnen, mèt scanner en pentium 4 processor. Joepie!

Wie zit er nu ook te werken op een soort Flintstones computer met stenen ombouw? Haha!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 22:53

Nee, ik heb sinds een half jaar, nog niet eens trouwens, een nieuwe computer.

Krijg je ook Windows XP erop?

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 23:06

Ik zou het niet weten...Gwen, krijg je ook Windows XP er op?

Wil ik net de meiden gaan voeren (nouja, net...paar uur terug) hebben ze de hele staldeur eruit gemept! Overal hout en schroeven! GROM!
Kunnen we s avonds nog ff snel een nieuwe deur gaan maken!

Wie heeft nog meer van dit soort monsters?

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 23:11

Nee, gelukkig niet! Maar die dames van jou dat zijn geen dames, maar varkens, als ik dat zo hoor... Haha!

Mijn nieuwe compie krijgt idd Windows XP. Office XP heb ik op het huidige Flintstonesmodel ook al, maar ja, da's toch effe anders dan het hele pakket.

Wie vindt een computer ook zo achterlijk duur? Een paar jaar oud en ze zijn al bijna niet meer te gebruiken...

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 23:18

Je koopt er een van (ik noem maar wat) 5000 piek. Zodra die thuis staat istie nog maar 3500 piek waard! Tja, compu's zijn vreselijk duur.
Ik heb de mijne voor 950 piek zesde (ofzo) hands gekocht en het gaat redelijk. Heb maar 32 MB en 1 GB dus veel kan ik er niet mee, maartja bokken gaat en da's het belangrijkste toch?! Knipoog

Wie heeft er nog meer ruzie thuis nu? Huilen

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 23:21

Nee hoor, hooguit met de kat die per se hier en nu op schoot wil...

Wie heeft er ook zo'n knuffelkat?

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 23:23

Ik niet...
Hebben jullie mijn foto's in het DVTmeetingtopic al gezien?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 23:38

Natuurlijk heb ik die foto's gezien: dat is het eerste topic geweest waar ik na de meeting naartoe ben gegaan. Normaal is dat het DVT topic.... Schijnheilig

Hebben jullie me gemist vandaag (ik las dat Buitenzorg het topic wat traag vond gaan vandaag?

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 00:17

Was je weg? geintje Haha! tuurlijk ben je gemist...
Hahahah ik kijk altijd naar berichten sinds laatste bezoek...
stond er opeens een topic over mijn usericon Bloos

Wie vind dat ik mijn originele onderschrift maar weer eens ere aan moet doen????

(uitspraak van ~larry flynt)

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 00:47

Ligt eraan hoe je het leest...

wie heeft het op msn en icq ook te druk gehad om te bokken?

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 00:49

Jaaaa Orri, Larry Flint moet weer terug, die vond/vind ik erg leuk Pling !

Met Balou gaat het helaas helemaal niet goed Verdrietig . Door het hele gebeuren gisteren en door de operatie, heeft ´ie erge problemen met de bloedsomloop en we dachten al dat ´ie een koliek aan het krijgen was.
Ilka (mijn vriendin) mocht hem vanmorgen halen, maar moest wel ieder uur z´n hartslag, darmgeluiden en temperatuur controleren. We moesten hem yoghurt met druivesuiker voeren, om z´n darm weer een beetje in vorm te krijgen en om hem weer energie te geven. Vanavond om 6 uur was het weer hopeloos en hebben we hem weer in de kliniek gebracht. We hadden vanavond een BBQ op de stal van die twee die de 24ste getrouwd zijn. (van hun zijn ook die twee paarden die vanacht dus los liepen). Op het moment dat we hem brachten was het nog niet dramatisch, maar toen we van de kliniek weer op de stal aankwamen (10 min. later) belde de DA op, dat ´ie een fikse koliek heeft en dat we er over na moesten gaan denken of we hem in een noodgeval willen laten opereren. En daar begint nu ons grote probleem... Op zich zeggen we natuurlijk "Ja, operen!". Maar... Beer is heel erg gevoelig voor kolieken Verdrietig . De koliek die hij nu heeft, is gewoon een gevolg van de stress van gisteren met achtereenvolgens de OP. Als we hem nu laten opereren, hebben we morgen weer hetzelfde probleem: Hij is in een vreemde omgeving, weer een OP (met niet te vergeten WEER een narcose), gevolg: weer koliek Verdrietig . De koliek-OP gaat zo´n € 1500,- kosten, plus nog eens zo´n €1000,- voor de kaak-operatie Scheve mond , dat zijn natuurlijk toch een heleboel centjes. Maar ja, het alternatief is in laten slapen Huilen . De DA probeert nu de conventionele methode, hij heeft een infuus, mag liggen en wordt iedere 15 min. gecontroleert. Hij heeft ons ook gezegd, dat ´ie ons meteen opbelt, als het opeens slechter met hem gaat en dat we dan altijd nog kunnen beslissen wat we doen. Wat zouden jullie trouwens in dit geval doen: opereren of in laten slapen? Nogmaals, om het geld gaat het nu niet!!!! Als hij een reele kans maakt, zou ik er geen sec. over nadenken en Ilka ook niet, het is echt dat de kans voor 90 % bestaat, dat ´ie door deze stress, morgen weer een koliek krijgt! Toen we om half elf uit de kliniek weggingen (we zijn vanavond om 21.00 uur nog een keer bij hem geweest), liet ´ie trouwens fikse scheten en de darmgeluiden waren ook weer beter, dat vond de DA ook erg prettig!
Sorry dat het weer zo´n story geworden is, maar ik moest het even kwijt hoor Verdrietig !

Wie heeft er ook een vreselijke stress-dag achter de rug?

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 01:04

Ik heb geen stress dag achter de rug. Vandaag een keer niet...

En geen sorry voor het lange verhaal, we (ik iig) willen graag op de hoogte gehouden worden hoor!
Hopelijk knapt hij toch weer op...

Wie is er ook klaarwakker?

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 01:28

Ik niet, ben heel erg moe en ga ook zo plat.....

Wat vreselijk naar allemaal Sterre!!! Ik leef echt met jullie mee.
Ik denk dat het een hele moeilijke beslissing zal zijn. Zoals je zelf aangeeft is hij zo koliek gevoelig dat de kans dat ie na een (dure) opertie weer een aanval krijgt zo vreselijk groot is...En dan weer opereren? Dan komt ie idd in een vicieuze cirkel terecht en daar worden jullie en Balou ook niet beter op.
Welke beslissing je ook zal nemen, neem hem uit je hart en neem de beslissing waar Balou het 'gelukkigst' mee is.....

Heel veel sterkte!!!!!!!!!!!!

Wie is er nog meer een beetje verdrietig door het verhaal van Sterre?

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 01:36

Ja, het is echt een moeilijke keuze en ik kan me wel een beetje voorstellen hoe je je op zo'n moment voelt...

Wie gaat er nu ook verstandig zijn en op bed? Ik roep het nu al een uur Schijnheilig

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 06:42

Heb ik gedaan een paar uur geleden maar niet geslapen Boos! Gewoon wakker gelegen, grmbl.

Wie gaat er zo nog meer naar zijn/haar paarden en ze eens een uurtje fittness (hoe schrijf je dit ook al weer Bloos )geven?

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 07:00

Ik niet, heb ze gevoerd een uurtje geleden en ga ze straks inde wei zetten Haha!

Is het bij jullie nu ook mooi weer? En blijft dat zo vandaag?

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 07:18

Het zonnetje schijnt hier in vaassen wel, en ik hoop dat het zo blijft. Ik denk het eigenlijk wel want toen ik toennet ff naar buiten ging was het echt het weer van dat het nog best wel es warm kan worden

Wie moet ook altijd een paar keer niezen als hij uit bed komt?

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 07:45

Ik nies standaard nadat ik parfum op heb gespoten......

Vandaag weer een superdrukke dag, Robin straks naar school brengen, de meiden helemaal leeg mesten, Wasjes draaien en opvouwen, RObin wer halen, vanmiddag kennis maken met een gastouder (waar Robin dan evt opgevangen kan worden als ik weer ga werken), en dan alles op alles zetten omdat Mattis vanavond haar eerst menles heeft....

Wie heeft het ook zo druk en wordt al moe als ie er aan denkt???

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 07:48

Ik heb ook een drukke dag begin om 9 uur en mag pas om zes uur de winkel verlaten. En als het vanmiddag druk wordt en de verwachting dat het vanavond ook druk wordt dan ben ik 1ste reserve Huilen Maar enfin morgen mijn vaste vrije dag Tong uitsteken

En hoe ziet jullie dag er uit?

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 08:27

ik heb dadelijk eerst om 9 uur examen tot 11. dan moet ik om 12 uur bij aerdts zijn (dat is een discotheek bij ons in helden) want dan moet ik daar helpen versieren, vanvond moet ik om half 7 bij mijn vriendin zijn want die moet mijn haren doen. dan naar huis racen en me omkleden, dan om half 8 bij de wissel staan (dat is een basisschool) daar wachten op mijn introducé Lovers en dan naar mijn vriendin lopen, en om half 9 bij aerdts zijn want dan begint het gala!!! dus ik heb het ook druk.

wiens konijnen liggen nu ook helemaal voor pampus in de ren?

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 08:28

'k heb geen konijnen....

Wie weet wat een SUS - toetsing is (ik weet het zelf wel...)?

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 08:33