Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Berdientje schreef:Ja, Sta ik ook op die foto's??

!
. Door het hele gebeuren gisteren en door de operatie, heeft ´ie erge problemen met de bloedsomloop en we dachten al dat ´ie een koliek aan het krijgen was.
. De koliek die hij nu heeft, is gewoon een gevolg van de stress van gisteren met achtereenvolgens de OP. Als we hem nu laten opereren, hebben we morgen weer hetzelfde probleem: Hij is in een vreemde omgeving, weer een OP (met niet te vergeten WEER een narcose), gevolg: weer koliek
. De koliek-OP gaat zo´n € 1500,- kosten, plus nog eens zo´n €1000,- voor de kaak-operatie
, dat zijn natuurlijk toch een heleboel centjes. Maar ja, het alternatief is in laten slapen
. De DA probeert nu de conventionele methode, hij heeft een infuus, mag liggen en wordt iedere 15 min. gecontroleert. Hij heeft ons ook gezegd, dat ´ie ons meteen opbelt, als het opeens slechter met hem gaat en dat we dan altijd nog kunnen beslissen wat we doen. Wat zouden jullie trouwens in dit geval doen: opereren of in laten slapen? Nogmaals, om het geld gaat het nu niet!!!! Als hij een reele kans maakt, zou ik er geen sec. over nadenken en Ilka ook niet, het is echt dat de kans voor 90 % bestaat, dat ´ie door deze stress, morgen weer een koliek krijgt! Toen we om half elf uit de kliniek weggingen (we zijn vanavond om 21.00 uur nog een keer bij hem geweest), liet ´ie trouwens fikse scheten en de darmgeluiden waren ook weer beter, dat vond de DA ook erg prettig!
!
en dan naar mijn vriendin lopen, en om half 9 bij aerdts zijn want dan begint het gala!!! dus ik heb het ook druk.