Hoi allemaal,
Ben weer thuis hoor
! Ben gisteren vanuit Ned. naar een vriendin van me, die ik al eeuwig niet meer gezien had, naar Luxemburg gereden en vandaag weer naar huis gegaan. Was om een uur of zes thuis en heb vanavond eerst het hele DVT-meeting-topic (wat een woord zeg
) gelezen en nu ben ik weer lekker hier! (Als ik meteen hier naar toe was gekomen, was er van de rest niets meer terecht gekomen
)
Marsje, ik ben (en hopenlijk word ik het ook niet) niet verkouden!
Cassidy, ik hoop op 7 sept. zeker van de partij te zijn
!
Toen ik vanavond thuis kwam, stonden er twee berichten op m´n antwoordapparaat (van vanmorgen): of ik misschien m´n vriendin even kon bellen, er was wat met Balou. Het tweede berichtje: Balou was naar de kliniek gebracht, of ik ajb ook meteen naar de kliniek kon komen.
Ik heb m´n vriendin vanavond dus meteen gebeld en zij vertelde me dat Beer (Balou) z´n kaak had gebroken en vanmiddag meteen geopereerd is
!
Toen de zoon van onze boer vanochtend de paarden kwam voeren, liepen twee van de paarden vrij rond, voor de boxen van de andere 4 paarden (Op rij Helania, Dikke, Beer en Franzi). Bij Helania in de box, lag een heel groot stuk hout
Waarschijnlijk heeft ´ie toch van een van die twee paarden een optater gehad
. De grote vraag is alleen hoe die twee andere paarden uit de box zijn gekomen??? De boxen zijn door de paarden niet open te krijgen en ALS het ene paard de box al open heeft weten te krijgen, dan moet het andere paard door twee !!! deuren heen zijn gegaan (het is een beetje moeilijk uit te leggen hoe de boxen in elkaar zitten, maar het is gewoon echt bijna onmogelijk
!).
Beer is nu nog in de kliniek en morgen horen we wanneer we hem mogen halen! Ik vind het zo´n raar verhaal! Vind het ook best eng dat zoiets kan gebeuren! Helaas hebben we geen honden op de stal (of van een van ons) die de boel kan bewaken, dus gan we allemaal om de beurt maar bij ze kijken en heeft Christian (zoon van de boer) vanmiddag allemaal sloten op de boxdeuren gezet.
Goh, ben ik net thuis, val ik wel weer met m´n neus in de boter
!
Wie duimt er met me mee dat dit gewoon "domme toeval/pech" is en dat er niet iemand rond loopt die het op de paarden voorzien heeft????
Laatst bijgewerkt door Sterre op 29-05-02 00:32, in het totaal 1 keer bewerkt