Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Indy_Mouse_9 schreef:Amaris schreef:Als je 'in je kracht staat' kun je goed 'je ding doen'En dan ben je een powervrouw!
Zwerte schreef:Oh en aanhakend op de geestelijk gehandicapten: blijkbaar mag je dat ook al niet meer zeggen... Die mensen zijn idd speciaal of nog mooier: mensen met mogelijkheden.... Eh iedereen dus??
oomens schreef:Zwerte schreef:Oh en aanhakend op de geestelijk gehandicapten: blijkbaar mag je dat ook al niet meer zeggen... Die mensen zijn idd speciaal of nog mooier: mensen met mogelijkheden.... Eh iedereen dus??
Ach, mijn oma zegt nog steeds 'die-en-die heeft een ongelukkig kindje', en dan bedoelt ze niet dat het verdrietig is.
Ook al gehoord: 'mensen met een sterretje'![]()
Ja, iedereen heeft een sterretje, en bolletjesslikkers en mensen die het op zijn Grieks doen hebben zelfs een flinke ster (eerder een rode superreus dan een witte dwerg, zeg maar), maar dat maakt ze toch nog niet meteen gehandicapt?
oomens schreef:Net nog gezien in een topic: 'speciale kinderen', terwijl de schrijfster gewoon geestelijk gehandicapten bedoelt (in het Oosten zouden ze die 'van die aparte' noemen, maar dat is iets héél anders dan speciaal). Weet je wie wel een speciaal kind was? Mozart.
oomens schreef:_Karlijn schreef:Ik ken iemand die mensen met een psychiatrische beperking 'mensen met een vlekje' noemde.. Echt kippenvel krijg ik er van
Echt waar? Mensen met een vlekje?
[ Afbeelding ]