poes schreef:Maar tussen medium rare en volledig doorbakken zit dus ook nog medium 'nog iets waar ik niet kan opkomen', enfin a point dus
Raw, blue rare, rare, rare plus, medium rare, medium, medium well done, well done.
Kies maar.
Dit is alles. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
poes schreef:Maar tussen medium rare en volledig doorbakken zit dus ook nog medium 'nog iets waar ik niet kan opkomen', enfin a point dus
Dit is alles. 
Tiental secondes dan. 
En ik lust niet eens biefstuk! 
Saskiaatje schreef:poes schreef:Maar tussen medium rare en volledig doorbakken zit dus ook nog medium 'nog iets waar ik niet kan opkomen', enfin a point dus
Raw, blue rare, rare, rare plus, medium rare, medium, medium well done, well done.
Kies maar.Dit is alles.
poes schreef:medium rare

*Ben dus helemaal niet zwanger, ben 13
. 

Oeps...
Iepke schreef:Owja, nog 1. Laatst was ik aan het kijken bij een examen van de Orun. Er was 1 iemand bij die ontzettend zenuwachtig was, dus ik ben even blijven kijken hoe het ging. Hij liet de paarden over de lange zijde stelling aannemen, en uiteindelijk moest hij toch wat zinnigs zeggen ter verbetering, (de ruiter reed wat te vrijblijvend) maar door zijn zenuwen begon ie wat te stamelen en uiteindelijk kwam de geniale tip: 'Ja ehh.. Nou.. Hou 'm aangelijnd!'

), dus dat moest er al heel grappig uitgezien hebben. Vervolgens was ze aan de beurt, zegt ze; "een broodje haring met vis astublieft". Iedereen moest erg lachen maar zelf snapte ze er geen donder van, buiten vroeg ze nog aan me; "wat zei ik nou verkeerd?"
Hij nadenken wat ie nou eigenlijk zei, en schoot in de lach, ohh meloen

.
"