Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:en dat betekend?

Poker schreef:Wahaa!
Zo'n jongen in me klas:
Het is toch helemaal niet gezond om je buik zo in te houden, dan heb ik geen plaats meer voor me orgasme( ipv organen)
Riss schreef:dan moet ik weer denken aan een hele poos terug de achmea kennisquiz op tv.
Jongentje moest beantwoorden orgranisme en die arme jongen zei: Een orgasme
nixx schreef:Belachelijk zeg! Dat is toch gewoon jouw mening! Welk boek was het eigenlijk? Haha wel grappig dat je wat anders zei dan wat je geschreven had alleen minder dat het nu niet zo geloofwaardig over komt
. ik las op het hoofste niveu dat ik kon op de basis school al in begin groep 4
. dus dan lees je na een paar jaar gewoon al dat soort boeken
. en ik vind het boek zelfs al wat makkelijk
. ik was er zo door heen en het was niet dat ik dacht oliebol hij is uit ofzow.. 
esperance schreef:Zal smurf wel leuk vinden als ze dat hier terug leest.. hahaha..

)
ninja2 schreef:ik heb vandaag iets voor schuts meegemaakt haha ik word nog rood als ik er aan denk haha.
Ik had afgesproken met een jongen ergens op een parkeerplaats en van het een kwam het ander zeg maar haha. We lagen het nog net niet te doen of er kwam een auto langsrijden. We schrokken en keken omhoog en wat stond er langs ons.....en politiewagen. Ze schenen met een zaklamp de auto en en vroegen..... Storen we??? ik zo uhmmmm ja eigenlijk wel haha. Nou dan gaan we weer fijne avond.... nou me kop was zo rood als een tomaat haha. Nou de zin was wel gelijk over haha maar ik kan er eigenlijk best om lachen achteraf maar op dat moment dat ik echt poedersuiker haha

wendely schreef:Haha ik herken mezelf in je verhaal
Ik lag alleen dubbel van het lachen en ben ook niet weer bijgekomen.. Romantisch is anders
ja romantisch is idd heel anders. maar ja romantische sex is ook niet zo relax in een auto haha 
.. haha echt te droog.. lottehorse schreef:whaha,,
echt blunder van vriendin
wij gingen voor een keertje in de kerk helpen om het eens van de andere kant mee te maken (met vrienden),,
en zij ging even op de preekstoel wat opzoeken alvast voor de dominee.. maar zij wist niet dat wij haar konden zien in de keuken op de camera en dat de microfoon aanstond en ze dus luid en duidelijk te horen was in de keuken..
zit ze hele verhalen over tegen zich zelf te vertelen en wij hoorde alles!.. haha echt te droog..
Only_Kiekie schreef:Mijn broer was heel erg melig en heel vervelend onder het avond eten!
Zegt mn vader zo: ''Geef hem een Ram!''
Zegt ie zo;; Geef 'm een Bok!
Ik kwam nier bij..
Kwam er zo droog uit!:D
zon droge opmerking
hij: bluf? en spuit, was voor het grootste deel mis.. dus wij hebben hem teruggepakt toen we onze kans kregen, ik een emmer water gegooid, en een ander meisje met de tuinslang.
, en daarna