GentleZ schreef:Nee, mentorgesprek vanwege mijn TWEE onvoldoendes, 5,1 en 5,3 in de eerste maand, aller eerste rapport. Zegt m'n mentor: Misschien moet je er over nadenken om nu een beetje je best te doen en dan naar 4 havo over te stappen.
Hij zat allemaal te doen alsof ik dom was, terwijl ik hem duidelijk had opgebiecht dat het aan inzet lag. Maar die vent was er van overtuigd dat het inzicht was. Dus ik zei: Ik stond anders vorig jaar gewoon een 6,5 voor wiskunde ipv een 5,1, met gemak. Gélooft ie dat niet!!Ging ie het nakijken, nou stond dus een 6,5 zegt ie: Ja, maar er staat een C voor inzicht. (A is het beste D slechtste.) dus ik vroeg ik dat mocht zien. Wijst ie dat aan. Ik zo; Hier staat een B.. Zegt ie: Ja, maar dat was aan het einde van het jaar.
Ja dus?! :S
En toen 's avonds tegen mijn ouders: Ja, ik kan nog niks over inzicht zeggen.
Toen was ik ineens "hun slimme dochter"...![]()
eikel.
haha ik weet nog dat ik in groep 3 zat en dat ik tegen mn moeder zei dat de juf altijd veel aardiger tegen mij was als mn mams erbij was.
Als ik daar nu aan terug denk...
die juffen hadden altijd best een grote bek enzo en je afzeiken, en als je mama dr dan bij was dan deden ze ineens alsof je geweldig was..
Ging ie het nakijken, nou stond dus een 6,5 zegt ie: Ja, maar er staat een C voor inzicht. (A is het beste D slechtste.) dus ik vroeg ik dat mocht zien. Wijst ie dat aan. Ik zo; Hier staat een B.. Zegt ie: Ja, maar dat was aan het einde van het jaar.

Ga vooral door met t slechtste in de mens te zoeken, dan kom je een heel eind tegenwoordig. 
je hoeft me niet op te eten hoor, ik wil je er niet mee aanvallen... Maar ik vind (is een mening heah...) nogal 'banketstaaf' voor diegene die 'vertaald' wordt, dat is logisch toch?
Het 'vertalen' was in elk geval niet banketstaaf bedoeld, maar dat is ook wel logisch denk ik.
Ik vond het zelf een beetje banketstaaf dat je die opmerking in het algemeen maakte en niet gericht op mij, terwijl je overduidelijk op mij doelde.
God wat werd hij boos. Kan er toch ook niks aan doen