Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 22:41

GentleZ schreef:
Nee, mentorgesprek vanwege mijn TWEE onvoldoendes, 5,1 en 5,3 in de eerste maand, aller eerste rapport. Zegt m'n mentor: Misschien moet je er over nadenken om nu een beetje je best te doen en dan naar 4 havo over te stappen.

Hij zat allemaal te doen alsof ik dom was, terwijl ik hem duidelijk had opgebiecht dat het aan inzet lag. Maar die vent was er van overtuigd dat het inzicht was. Dus ik zei: Ik stond anders vorig jaar gewoon een 6,5 voor wiskunde ipv een 5,1, met gemak. Gélooft ie dat niet!! Nors opkijken Ging ie het nakijken, nou stond dus een 6,5 zegt ie: Ja, maar er staat een C voor inzicht. (A is het beste D slechtste.) dus ik vroeg ik dat mocht zien. Wijst ie dat aan. Ik zo; Hier staat een B.. Zegt ie: Ja, maar dat was aan het einde van het jaar.

Ja dus?! :S

En toen 's avonds tegen mijn ouders: Ja, ik kan nog niks over inzicht zeggen.
Toen was ik ineens "hun slimme dochter"... Rolleyes

eikel. Misselijk

haha ik weet nog dat ik in groep 3 zat en dat ik tegen mn moeder zei dat de juf altijd veel aardiger tegen mij was als mn mams erbij was.
Als ik daar nu aan terug denk...
die juffen hadden altijd best een grote bek enzo en je afzeiken, en als je mama dr dan bij was dan deden ze ineens alsof je geweldig was..

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 20:01

goeroe schreef:
DeniseES schreef:
ik moet zeggen dat ik het nogal vervelend vind als andere mensen gaan uitleggen wat iemand bedoeld... Dan kan je volgens mij gewoon niet anders (als je de 'iemand' bent) dan je vernederd voelen... alsof je het zelf niet goed kan vertellen (misschien de 1e keer in je haast niet, maar je kan het zelf toch nog wel een keer proberen?)

*voelt zich aangesproken*

Natuurlijk, het is mijn hobby om mensen te vernederen. Vork Ga vooral door met t slechtste in de mens te zoeken, dan kom je een heel eind tegenwoordig. Dromen

Jeetje Tong uitsteken je hoeft me niet op te eten hoor, ik wil je er niet mee aanvallen... Maar ik vind (is een mening heah...) nogal 'banketstaaf' voor diegene die 'vertaald' wordt, dat is logisch toch?

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 20:06

Zaterdag in de kroeg stapt er een jongen op me af: Zo ik wou even zeggen dat jij mooie borsten hebt.. ik: En bedankt hé, zelf ben ik er niet zo blij mee Knipoog

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 20:47

DeniseES schreef:
goeroe schreef:
*voelt zich aangesproken*

Natuurlijk, het is mijn hobby om mensen te vernederen. Vork Ga vooral door met t slechtste in de mens te zoeken, dan kom je een heel eind tegenwoordig. Dromen

Jeetje Tong uitsteken je hoeft me niet op te eten hoor, ik wil je er niet mee aanvallen... Maar ik vind (is een mening heah...) nogal 'banketstaaf' voor diegene die 'vertaald' wordt, dat is logisch toch?

Mijn excuses, ik had geen plannen om je op te eten hoewel je er best mag wezen Knipoog . Ik had wat last van gevoelige tenen en zo nu en dan weet ik dingen met veel gevoel voor drama te brengen. Bloos Het 'vertalen' was in elk geval niet banketstaaf bedoeld, maar dat is ook wel logisch denk ik. Lachen Ik vond het zelf een beetje banketstaaf dat je die opmerking in het algemeen maakte en niet gericht op mij, terwijl je overduidelijk op mij doelde. Had ook even via pb gekund bedoel ik eigenlijk. Naja, genoeg woorden aan vuil gemaakt denk ik, on-topic maar weer. Haha!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 20:51

hahaha dan ook een sorry van mijn kant Knipoog maar ik zie het wel vaker gebeuren en had ook geen al te beste bui Schijnheilig

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:16

Ik deel de lompe opmerkingen meestal uit.
Gaat vanzelf, en dan denk ik bij mezelf 'niet slim, helemaal niet slim'

Ach sommige waren wel grappig.

Groetjes Henrike

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 08:27

Laatst met gym, een klasgenootje van mij;

'Meneer ik moet naar de wc' Docent; 'Je blijft nu even zitten, dat doe je starks maar'. Klasgenootje; 'Maar meneer, ik heb diarree!' ROFL

Cortes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 19:25

In de les

Mevrouwtje tegen een man Huilen van het lachen God wat werd hij boos. Kan er toch ook niks aan doen Blond

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 19:34

Ow vandaag weer zo'n stomme opmerking.

Omdat onze school een nieuw tekenlokaal krijgt hebben we nu tekenen in een andere school.

Ik bleef in de pauze nog even op die school. Ik ging ook even naar de wc dus ik nam voor de gezelligheid maar even een vriendin mee. Knipoog Bij de wc's aangekomen zijn er 2 deuren. Maar er staan geen bordjes op voor meisjes-jongens. Dus we gokken er maar 1. Gaat de wc deur open en loopt er een 'jongen' naar buiten. Ik zo:' Ow poedersuiker Rieneke (vriendin) we zitten in de jongenswc. Koe

Bleek de 'jongen' een meisje te zijn.......

Ik weet dat je hier mensen ontzettend mee kunt kwetsen. En dat was in dit geval ook niet opzettelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 19:37

dit is dan idd een lompe opmerking, maar de meeste hier zijn 'blonde'opmerkingen.. en ik vind dat dat meer bij het blonde opmerkingen topic horen Ja

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:29

Jotee schreef:

'Meneer ik moet naar de wc' Docent; 'Je blijft nu even zitten, dat doe je starks maar'. Klasgenootje; 'Maar meneer, ik heb diarree!' ROFL

belachelijk, als ik moet plassen dan ga ik plassen...
Dat kunnen ze niet verbieden als jij echt moet kan je dat niet ophouden...
Ik ben altijd gewoon gegaan als ik niet mocht.. ga geen blaas ontsteking oplopen voor hun...
En al helemaal niet in mijn broek schijten!!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:35

Whaha pascal die is nou joust weer leuk Tong uitsteken wat jij zecht.. Tong uitsteken

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 19:40

Pascal schreef:
Jotee schreef:

belachelijk, als ik moet plassen dan ga ik plassen...
Dat kunnen ze niet verbieden als jij echt moet kan je dat niet ophouden...
Ik ben altijd gewoon gegaan als ik niet mocht.. ga geen blaas ontsteking oplopen voor hun...
En al helemaal niet in mijn broek schijten!!

Joh, dit moest je niet al te serieus op vatten! Dat klasgenootje bedoelde het maar als een grapje! Clown

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 20:20

Nou .. Ik heb dat soms ook wel Knipoog
Dan ben ik ongesteld maar mag je ook niet naar de WC..
Dan heb ik ook zoiets van Bekijk het ik ga mn tampon omwisselen Knipoog Kan dr dan ook heel boos om worden,,

maar dat kunnen dan ook de hormoontjes zijn vanzelf Vork

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 20:23

Dat heb ik ook hoor. Als ik moet dan moet ik. Kan me geen reet schelen als het dan niet mag.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 16:51

gister op school (haagse Hoge school).

Een nieuwe docent tegen mij: hoe vind je de meeloop dag tot nu toe?
Keek haar vragend aan...
zij: Ja want over een klein jaartje zit je hier misschien zelf wel op school!

Ik:ik denk dat u een verkeerd iemand voorzich heeft.
zij: meen je dat? zit jij dan niet in de examenklas?
ik: nee ik moet nog 1,5 jaar, ik ben 3e jaars
Zij: dan zie ik je misschien over 1,5 jaar hier rondlopen!
ik: dan hoop ik hier weg te zijn hoor
Zij: ja maar een meeloop dag is maar een dagje!

Ben weg gelopen, heb haar in de waan gelaten. Als het verschil tussen een 16/17 jarige en een 22 jarige niet ziet...

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 17:16

ma_rie_tje schreef:
gister op school (haagse Hoge school).

Een nieuwe docent tegen mij: hoe vind je de meeloop dag tot nu toe?
Keek haar vragend aan...
zij: Ja want over een klein jaartje zit je hier misschien zelf wel op school!

Ik:ik denk dat u een verkeerd iemand voorzich heeft.
zij: meen je dat? zit jij dan niet in de examenklas?
ik: nee ik moet nog 1,5 jaar, ik ben 3e jaars
Zij: dan zie ik je misschien over 1,5 jaar hier rondlopen!
ik: dan hoop ik hier weg te zijn hoor
Zij: ja maar een meeloop dag is maar een dagje!

Ben weg gelopen, heb haar in de waan gelaten. Als het verschil tussen een 16/17 jarige en een 22 jarige niet ziet...

ow die is écht té prachtig!!! Ik kom niet meer bij Tong uitsteken zie het ook al helemaal gebeuren bij mij op school Knipoog

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 23:32

Met handvaardigheid..

Mijn vriendin was aan het kloten met een jongen( mijn ex) hij gooide voor de lol puntenslijpsel achter haar shirt!

En toen zei ze.. en dan mag je het zelf gaan halen!!

Ik kwam niet meer bij!

Niet echt een domme opmerking maar wel een leuke gebeurtenis

Met gym; waren we in groepen gedeeld en we hadden al volleybal en badminton al gehad,, we moesten nog voetballen ( jaja met 6 meisjes)

Okee.. nou wij deden een beetje 'soft' maar het begon al.. eerst tegen mijn benen toen tegen mijn boven been en toen tegen mijn buik..

Daarna stond ik op een ander de teen..

toen was de bal over de bank gegaan en Willem( Jongen uit de klas ) die gooide 'm zonder te kijken naar achter tegen mijn vriendin der hoofd aan_O- helemaal in een duik.. daarna was Manon aan de bal en die zei; pas maar op hier kom ik ..
weer tegen haar hoofd aan!

Ik lach helemaal in een duik...
Misschien ziet het er niet grappig uit op je beeldscherm..
Maar het was zo komisch ik deed het BIJNA in mn broek!

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 23:53

Smurfje hier op bokt is mijn collega en we waen lekker bezig van de week.

Sta ik in de bakkerij een broodje te kopen in mijn pauze, wil ik de deur uit, staat er een man voor met zijn hand op de klink.
Wilde DEUR VRIJ roepen.. Gelukkig was ik net op tijd met inslikken Tong uitsteken

Later die week zijn we de zadelkamer aan het opruimen, stoot smurfje haar hoofd, roept ze: GVD stoot ik toch mijn harses tegen mijn kop Tong uitsteken Ze bedoelde tegen de kast Knipoog

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:10

Zal smurf wel leuk vinden als ze dat hier terug leest Tong uitsteken.. hahaha..

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 21:33

Zqw39 schreef:
Ow vandaag weer zo'n stomme opmerking.

Omdat onze school een nieuw tekenlokaal krijgt hebben we nu tekenen in een andere school.

Ik bleef in de pauze nog even op die school. Ik ging ook even naar de wc dus ik nam voor de gezelligheid maar even een vriendin mee. Knipoog Bij de wc's aangekomen zijn er 2 deuren. Maar er staan geen bordjes op voor meisjes-jongens. Dus we gokken er maar 1. Gaat de wc deur open en loopt er een 'jongen' naar buiten. Ik zo:' Ow poedersuiker Rieneke (vriendin) we zitten in de jongenswc. Koe

Bleek de 'jongen' een meisje te zijn.......

Ik weet dat je hier mensen ontzettend mee kunt kwetsen. En dat was in dit geval ook niet opzettelijk

Haha opzich best hard, maar zolang je het niet expres zegt is het gewoon een kei blonde opmerking. Opzich wel om te lachen.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:37

och wat was ik gister lomp,,

eerst zo tegen mijn zusje: straks schoppen we hem (vriend die toen even gezellig bij mij was) het huis uit en dan gaan we lekker chips eten.. hij: haloo ik zit er bij..

en toen later ik zo: ik ga douchen zo dus moet je wel zo gaan
hij: hoezo?
ik: nou ik kan je er niet echt goed bij gebruiken als ik ga douchen

hij moest er gewoon over nadenken voor hij het door had,, Tong uitsteken

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 10:17

Mijn zusje was er afgelopen zomer van overtuigd dat 'Ausfahrt' de hoofdstad van Duitsland was' Nagelbijten / Gniffelen
er stonden namelijk langs de snelweg vaak bordjes met 'Ausfahrt' erop. Na eerst 5 minuten lang plat gelegen te hebben van het lachen heb ik haar maar uitgelegd dat je daar van de snelweg af kan Clown

GuitarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 10:48

Van de week hadden we een discussie met een leraar. Hij was wat aan het vertellen en een klasgenootje was het er niet mee eens. Ze stak haar hand op en gooide er zo uit: Ja, maar lieve schat... ROFL

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 11:01

Deze week in de Franse les wou ik iets vragen dus zeg ik 'pardon maman' haha
De dag erna had ik weer les met haar en was ik wat aan het treuzelen bij het buitengaan. Zegt ze "Dépêche-toi, mon petit"
Ze was het nog niet vergeten Clown