Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yunomi schreef:Nikki schreef:Yunomi, dit kun je met je tattooartist bespreken, die kan vast uittekenen wat je in je hoofd heb... daar zijn goede artists voor!
Oh echt? Ook als je niet een concreet idee hebt? Ik weet alleen dat ik naar aanleiding van het overlijden van mijn opa en oma iets wil wat 'the circle of life' uitbeeld, en mijn ideeën over hoe dat uit te drukken lopen gigantisch uiteen.Mijn laatste idee is het ouroboros symbool.
Zoiets:
[ [url=m/qLnJTr.png]Afbeelding[/url] ]
Maar ben er toch niet helemaal van overtuigd.
Maanlicht schreef:Wat een leuk topic! Dit ben ik:
[ [url=m/UpK2MN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sammie schreef:Ik vind het kippenhok helemaal geen toepasselijke plek. Die verplaatsing heeft juist voor offtopic geklets gezorgd, omdat er geen nieuwe aanwas meer is. En die is er niet meer vanwege de verplaatsing.
MoniqueT schreef:Sammie schreef:Ik vind het kippenhok helemaal geen toepasselijke plek. Die verplaatsing heeft juist voor offtopic geklets gezorgd, omdat er geen nieuwe aanwas meer is. En die is er niet meer vanwege de verplaatsing.
Mee eens, ik gun iedereen zijn tattoo's, maar heb er zelf niks mee. Ik vond de foto's van steeds weer andere bokkers juist zo leuk!
musiqolog schreef:Maanlicht schreef:Wat een leuk topic! Dit ben ik:
[ [url=m/UpK2MN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jij had vroeger al zo'n prachtige foto in je profiel staan. Wow, wat ben je mooi en fotogeniek! Ik heb het bij een hoop mensen niet speciaal gezegd, want anders blijf ik bezig, maar bij jou mag het wel een keertje!
Maareh... volgens mij weet je dat ook van jezelf. Je weet hoe goed je er op foto's uitziet, daarom vind je dit topic ook leuk.