Dat ik na een lange tijd weer uit ben geweest en het eigenlijk weer hartstikke leuk vond en leuke mensen heb ontmoet. En ondanks de kou het zonnetje schijnt.
Van die mensen waar je uit pure lompigheid tegenaan botst en, na je welgemeende 'sorry', zeggen: 'het maakt niet uit.' Vind ik zó leuk! Heel stom dat ik dan tegen ze aan heb gebotst, maar heel leuk hoe ze er dan op reageren, vaak met een glimlach erbij ook
Vandaag kreeg ik een grote glimlach van mijn paardenvriendje Na drie weken in de lappenmand te zitten, ben ik er vandaag voor de 3e keer weer in het zadel gaan zitten. En jeetje, hij liep gewoon net zo fijn, als waar we 3 weken geleden waren gestopt
Ik stond voor het stoplicht, toen ik iemand wild zag bewegen (vanuit mijn ooghoek) in de auto bij een ander stoplicht naast me. Dus ik kijk nog eens goed, zit iemand he-le-maal los te gaan op de muziek. Incl swingende armen en hoofd. Ik moest spontaan lachen en aan dit topic denken
Na 10 jaar ben ik (ein-de-lijk) weer begonnen met het halen van mijn rijbewijs. Althans morgen een proefles.Maar vandaag een cursus gedaan en direct dik geslaagd!
Eigenlijk maandag al maar ben nog steeds heel erg blij
Na bijna elf maanden thuis te hebben gezeten kan ik binnen nu en een week of anderhalve week aan het werk alles is geregeld met school en ik heb een plekje gevonden waar ik aan de slag kan wat zelfs met paarden is