Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
evih schreef:Ik zit in het tweede jaar hoge school (België) en we hadden statistiek. Die lector was ons vol enthousiasme iets aan het uitleggen, maar grafieken zijn niet echt het interessantste onderwerp bij toekomstige diëtisten.
Vraagt de lector aan een vriendin van mij: "En als je dan 8 min 2 doet bekom je ..."
Vriendin (vol overtuiging): "5!"
Iedereen aan het nadenken ... oppeens een andere vriendin "Euhm, is dat niet 6?"
Tja, dat heeft zeker 10 seconden geduurd voordat iemand doorhad dat 8-2 = 6 en niet 5 ... inclusief lector!

"
Was echt serieus aan het denken wat het in vredes naam kon zijn
! xoxsannexox schreef:Een vriendin vroeg aan mij: is het nou ànanas of ánanas? (in het "Engels") . Ik: Uhm.. Pineapple!!
Denise_Perla schreef:Een vriend kreeg beetje kansloze smsjes van een andere vriend, we hadden gevraagd of hij ook naar de Mac kwam kregen terug;
"Nee mijn racebeen is kapot"
Ik; "Kev, wtf is een racebeen?"
Hij; "Ken je toch wel?"
Nou ik echt 2/3 minuten stil
Ik; "Nee, Kev wat is dat"
Keek m aan nouja toen kon ik mijn lach al niet meer in houdenWas echt serieus aan het denken wat het in vredes naam kon zijn
!
? 

jipkip schreef:in de winkel na het afrekenen:
'Wilt u er een tasje omheen?'
ik beetje afwezig zeg vrolijk: ' ja lekker!'

] en daar heb je uitzicht op de weides. Dus ik zag Scarlet haar wei en ik ging staan allemaal turen, 'Hey waar is mijn paard
'

)
)

Amburtjoz schreef:Vanmiddag bij een vriendin, we gingen een 'gastlist' maken:
Ik lees: 'Bram, Jorn, Luuk, Daniël, Gaetan, Thomas'
Ik zeg: 'Geef mij ook eens een pen!'
Om er nog wat gasten bij te schrijven, nou me vriendin lag echt op de grond

'.