-dat is de M van lekker!!

em.. mam? in lekker zit geen M

-O jawel hoor!

en toen kwam ze er achter dat het toch niet zo was
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Shanna schreef:whaha vandaag had mijn moeder ook weer zo'n slimme opmerking:
-dat is de M van lekker!!
em.. mam? in lekker zit geen M
-O jawel hoor!
en toen kwam ze er achter dat het toch niet zo was

En ik deed nog wel zo'n mijn best om serieus en netje's over te komen!
Shanna schreef:Ik had ook weer een slimme bij het mezelf voorstellen..
Zo'n leeraar op een bepaalde school stelde zich voor dus zei de naam en gaf een hand en vroeg hoe ik hete, ik dus heel vriendelijk:
Ik ben Shanna, en wie bent u?
Pas toen de naam nogmaals gezegt werd kwam ik erachter wat ik gezegt hadEn ik deed nog wel zo'n mijn best om serieus en netje's over te komen!

( ipv organen) 
" (dat waren dus herten)
Ging ie het nakijken, nou stond dus een 6,5 zegt ie: Ja, maar er staat een C voor inzicht. (A is het beste D slechtste.) dus ik vroeg ik dat mocht zien. Wijst ie dat aan. Ik zo; Hier staat een B.. Zegt ie: Ja, maar dat was aan het einde van het jaar.
GentleZ schreef:Nee, mentorgesprek vanwege mijn TWEE onvoldoendes, 5,1 en 5,3 in de eerste maand, aller eerste rapport. Zegt m'n mentor: Misschien moet je er over nadenken om nu een beetje je best te doen en dan naar 4 havo over te stappen.
Hij zat allemaal te doen alsof ik dom was, terwijl ik hem duidelijk had opgebiecht dat het aan inzet lag. Maar die vent was er van overtuigd dat het inzicht was. Dus ik zei: Ik stond anders vorig jaar gewoon een 6,5 voor wiskunde ipv een 5,1, met gemak. Gélooft ie dat niet!!Ging ie het nakijken, nou stond dus een 6,5 zegt ie: Ja, maar er staat een C voor inzicht. (A is het beste D slechtste.) dus ik vroeg ik dat mocht zien. Wijst ie dat aan. Ik zo; Hier staat een B.. Zegt ie: Ja, maar dat was aan het einde van het jaar.
Ja dus?! :S
En toen 's avonds tegen mijn ouders: Ja, ik kan nog niks over inzicht zeggen.
Toen was ik ineens "hun slimme dochter"...![]()
eikel.
Jotee schreef:Vanochtend m'n domme kop; Zaterdag, wat voor dag is het dan?
Poker schreef:Wahaa!
Zo'n jongen in me klas:
Het is toch helemaal niet gezond om je buik zo in te houden, dan heb ik geen plaats meer voor me orgasme( ipv organen)

Hij wist immers zelf ook wel dat ik organismen bedoelde.
ik heb zelf ook echt héél vaak gehad op school dat ik orgasme neerzette ipv organisme
en dan moest ik nog 3 keer kijken voor ik doorhad wat er niet aan mijn antwoord klopte hahahaha DeniseES schreef:ik moet zeggen dat ik het nogal vervelend vind als andere mensen gaan uitleggen wat iemand bedoeld... Dan kan je volgens mij gewoon niet anders (als je de 'iemand' bent) dan je vernederd voelen... alsof je het zelf niet goed kan vertellen (misschien de 1e keer in je haast niet, maar je kan het zelf toch nog wel een keer proberen?)
Ga vooral door met t slechtste in de mens te zoeken, dan kom je een heel eind tegenwoordig.

whaha..
..