Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
echt ik kan daar zo kwaad over worden. Met je rolstoel ben je daar volstrekt kansloos. Ik zou even een klacht naar Esso sturen hierover. Ik meld dergelijke dingen altijd meteen ter plekke en neem ze mee naar de toilet en als nodig een stapje hoger. Mac Donalds heeft er soms ook een handje van die toileten te gebruiken als opslag.
een op zich begrijpelijke fout een prullenbak waar je op een pedaal moet trappen om de deksel open te krijgen.
toch even nog extra gevraagd en oui c est possible avec une chaise roulante.
trappen naar de ingang.
eenmaal binnengeworsteld. Mooi er is een lift. Liftdeur open, ok daar pas ik niet in. Affijn rolstoel uitgegaan, stoel ingeklapt die paste er dan net in maar ik niet echt zittend op de bodem ernaast
tjsa maar heee er was een lift
Cowboy55 schreef:Hey, 7-8 rollen keukenpapier voor €0,70 is niet verkeerd, toch? Inpakken en wegwezen…..
gewoon niet zo sociaal zullen we maar zeggen
Ik voel me dan bezwaard
(zelfde voor mannen toiletten) Klein voordeel is dat ik klaar ben in 2 tellen, itt 99% van de andere vrouwen van de wereld die blijkbaar 10 minuten over plassen moeten doen.

want die kon niet zelf aan de trekhaak gehangen worden, daarvoor had je echt een tweede nodig.