Dat mijn nieuwe bank en kookplaat vandaag zijn binnengekomen voor mijn nieuwe huisje
Shenavallie
Geplaatst: 19-09-15 21:30
Dat ik mijn zoon vandaag - na bijna 4 jaar in blessure te hebben gezeten vanwege zijn rugby-knie - weer squads zag doen met een zware stang in zijn nek. Dat bracht niet alleen een glimlach op mijn gezicht, maar ook een gigantisch trots gevoel teweeg!
Dit weer!! Na een week grijs en grauw is het hier nu stralend zonnig, droog en windstil. En voor mij is dit bijzonder, dat ik hier echt intens van geniet. Zonet gewoon paar minuten buiten gestaan, geluistert naar alle vogeltjes en genoten van de natuur op mn eigen perceeltje. Niks doen en genieten. Eindelijk is de UVkracht laag genoeg om zonder uvbeschermende kleding buiten te lopen! Heeeeeerlijk in een shirtje, de zon op mn huid voelen zonder het gevoel te hebben geroosterd te worden! Mijn tijd van het jaar is aangebroken!! Die smile gaat vandaag niet meer van mn gezicht af!
Het heerlijke weer! En mn leuke vriendinnen van mn klas van vorig jaar. Dat ik een natuurkunde pw gemist heb door de ortho. Het vooruitzicht dat morgen een hele leuke dag word
Tijdens een rustig moment op het werk zat ik enkele hondenhaartjes uit m'n vest te plukken, dus zag niet wanneer een klant kwam. Ik kijk op en schrik me rot Een man van eind 40 zat met een glimlach naar mij te kijken, al leunend op de toonbank. Zegt ie: 'ik vond je zo schattig en vroeg me af wat je aan het doen was, wilde afwachten tot je op zou kijken en zou schrikken' Heb zeker 5 keer m'n excuses aangeboden maar we konden er beiden om lachen
dat mijn oma goed uit der operatie is gekomen ( ze heeft een hersenbloeding gehad ) en dat toen ze vroegen wat ze wilde drinken zei ze koffie mijn oom die was daar bij en zei met melk en suiker he zij zei je denkt toch niet dat ik achterlijk ben he ik ben heel erg blij dat ze dat zij want zo is mijn oma een pinnig mens
gelukkig gaan ik en mijn ouders naar haar toe morgen
Dat de poes me na zat te kijken toen ik naar m'n werk ging.
Als dit gebeurd dan kan ik het bijna niet over mn hart verkrijgen om weg te gaan.. dan moet ik weer naar binnen om poes te knuffelen en kusjes te geven omdat ik t zo zielig vind dat ik wegga (gelukkig zijn ze met zn 2en )
On topic: toen k mijn dochtertje voelde trappelen in mn buik