Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_PassoaJus

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 21:16

M'n vader vandaag....

Iemand bij mij uit de klas heeft zichzelf op internet gezet met idioote/sexistische filmpjes enzo... Nu inmiddels is de hele school daar achter en word ze min of meer wel heerlijk voor banketstaaf gezet en getrijterd. Nu moest ze vandaag dat dus aan de directeur vertellen, en van de directeur moest ze het ook aan alle docenten vertellen in de docentenkamer....

Zegt m'n pa; Moest ze het ook voor doen van wat ze op internet had gezet?! Nagelbijten / Gniffelen

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 21:22

Nou dat vind ik best banketstaaf als je dat in een docentenkamer moet gaan vertellen.. Dat zou ik echt niet doen Knipoog

Klasgenote was laatst aan het eten in de klas
Leraar "Nou alweer aan het eten in de klas?"
Klasgenote" Ach, ik groei vanzelf dicht"

Ik kwam niet meer bij Nagelbijten / Gniffelen

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 21:24

'n Vriendin van mij vertelde deze vandaag aan me:
Ze is altijd erg bruin, maar komt gewoon uit NL, dus iedereen vroeg altijd aan haar of ze net op vakantie was geweest ofzo, omdat ze zo bruin was Tong uitsteken
Nou, ze was dus 'n jaar of 5 en was met d'r moeder in de supermarkt, en ze stonden in de rij voor de kassa, en achter d'r stond 'n neger *LOL*
Nou, d'r moeder had al zoiets van, ooooh nee!
Nou en Mad dus: Zooo hé, jíj bent lekker bruin! Op vakantie geweest? Huilen van het lachen
Gelukkig kon ie wel lachen, en Heidi (d'r moeder) schaamde zich echt helemaal kapot Huilen van het lachen

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 21:24

Marjo_x schreef:
Nou dat vind ik best banketstaaf als je dat in een docentenkamer moet gaan vertellen.. Dat zou ik echt niet doen Knipoog

Moest... Vork

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 21:26

Dan deed ik het nog niet Knipoog
Snap ook niet waarom ze het moest vertellen Verward Wat hebben die docenten daar mee nodig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 21:26

Jotee schreef:
Marjo_x schreef:

Moest... Vork

ze kunnen je niet verplichten, vind dit best vernederend voor het meisje zelf..

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 21:28

Tsjah, maar wie zet zichzelf dan op internet. En wie gaat er cammen met jongens die ze amper kent... Filmpjes worden onderling weer doorgestuurd via msn. En tadaa, de hele school heeft het gezien en weet het. Haar ouders weten het inmiddels ook, docenten en al.. Als je het mij vraagt; Eigen schuld dikke buld! Vork

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 21:29

Dat lijkt mij ook Dees_Deen.. En wat willen die docenten dan gaan doen? Filmpjes bekijken Verward

@Jotee : Maar dan alsnog, Waarom moet ze het al de Docenten vertellen Verward Wat hebben die er mee nodig.. Als iemand het ziet, Sjaa eigen schuld.. Maar daarom hoeven ze haar toch nog niet te verplichten om het iedereen maar te vertellen ?

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 21:30

Dat weet ik dus ook niet. Onze school is niet zo hele groot. Dus roddels en dergelijke gaan als een gek rond. Ik denk dat de docenten ook wel willen weten wat er speelt, waarom iedereen lacht als er word gevraagd waarom zij niet op school is e.d..

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 22:04

verootjoo schreef:
Haha.. over moffen weet ik er ook nog een Tong uitsteken

Mijn nichtje (toendertijd een jaar of 5) was op vakantie in duitsland. Op een gegeven moment zag ze blijkbaar een duitser die vreemd praatte. Vroeg ze aan mijn tante (en niet op een zachter volume Tong uitsteken ) 'Is dat nou een mof??'

Het zo ook echt over moffen hebben ipv Duitsers vind ik pas echt lomp Knipoog

& bedankt he Knipoog

*voelt zich niet echt aangevallen hoor*, maar meer om het even te zeggen (wil geen discussie ontketenen Schijnheilig )

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 22:10

Id het is snel een mof.. maar denk dat je dat gewoon houd.. tja de oorlog he Knipoog

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 22:45

Ik toenstraks op mijn stage, ik was wat aan het vertellen over een jongen die toen een x een ei tegen mijn hoofd gooide, dus ik zo heel droog vertellen; ''Ja ik pakte een ei terug en gooide hem heeeel hard achter op zijn voorhoofd'' Clown Naaa, die lui daar kwamen echt niet meer bij en had later zelf de fout al door haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 22:52

whaha ik moest hem wel 2 keer lezen voor ik hem doorhad hoor Huilen van het lachen

FamBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 10:04

LarissaXX schreef:
verootjoo schreef:
Haha.. over moffen weet ik er ook nog een Tong uitsteken

Mijn nichtje (toendertijd een jaar of 5) was op vakantie in duitsland. Op een gegeven moment zag ze blijkbaar een duitser die vreemd praatte. Vroeg ze aan mijn tante (en niet op een zachter volume Tong uitsteken ) 'Is dat nou een mof??'

Het zo ook echt over moffen hebben ipv Duitsers vind ik pas echt lomp Knipoog

& bedankt he Knipoog

*voelt zich niet echt aangevallen hoor*, maar meer om het even te zeggen (wil geen discussie ontketenen Schijnheilig )

Ik ben ook een duitser en krijg het zelf ook vaak te horen maar het maakt mij niet uit gaat de ene oor in en de andere weer uit Haha!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 10:34

Tja, als iemand Duitsers 'moffen' noemt weet je direct wat over hun opvoeding en over uit wat voor nest ze komen. En of ze zelf nadenken (kijk naar de leeftijd van de persoon en je weet of ze de oorlog hebben meegemaakt).

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 10:46

nou ik ben opgevoed met dat duitsers gewoon duitsers zijn...

maar ik lees heeeel veel boeken over de oorlog Lachen en dan word het gouw een mof.. en mijn zusje ik jong en neemt allles over

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 12:37

Vind het ook een beetje LOMP ...

Cantheon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 15:05

Ach, ik kan me er niet erg druk over maken. Ben zelf ook half Duits, met aan allebei de kanten grootouders die de oorlog hebben meegemaakt. En na heel veel boeken over de oorlog gelezen te hebben heb ik mijn oordeel ook wel gevormd over wie er nou écht fout zaten. En dat betreft zeker niet alle duitsers

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 15:17

ik zou tegen die docenten zeggen dat ze me rug op kunnen..
Het is toch iets wat je in je vrije tijd doet...
geilen ze erop ofzo...

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 18:03

PeruaansePas schreef:
Tja, als iemand Duitsers 'moffen' noemt weet je direct wat over hun opvoeding en over uit wat voor nest ze komen. En of ze zelf nadenken (kijk naar de leeftijd van de persoon en je weet of ze de oorlog hebben meegemaakt).

Knap dat jij dat meteen weet... Even voor de duidelijkheid, het meisje was 5, en was er toevallig één die elk nieuw woord overnam en gebruikte. Er wordt verder nooit over moffen gepraat ofzo hoor Verward Gewoon een normaal gezin Scheve mond

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 00:21

Ze moet het ergens vandaan hebben. Knipoog Of leest ze al geschiedenisboeken?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 02:33

Ehm ik dacht dat dit een topic was voor lompe opmerkingen en niet voor herhalingen van een opmerking die leiden tot een discussie? Begrijp me niet verkeerd, zo bedoel ik het niet, maar anders heb je straks een paar pagina's vol discussies en dat is ook niks lijkt mij?

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 08:13

PeruaansePas schreef:
Ze moet het ergens vandaan hebben. Knipoog Of leest ze al geschiedenisboeken?

Meisjes van 5 horen op school ook dingen..
En misschien heeft ze na de tijd wel flink op de mieter gehad van haar moeder..

Ik heb mijn moeder ook wel eens heel erg voor schut gezet met een liedje over kapotjes..
Terwijl ik daar nog nooit van gehoord had....
Maar het rijmde leuk.. kinderen zijn en blijven rare wezens..

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 11:17

mn oma had het altijd over moffen, en bij mij staat dat woord ook niet voor iets slechts ofzo.. net als dat Nederlanders kaaskoppen zijn... who cares? Chinezen spleetoogjes en zo kan je nog wel ff doorgaan toch? Elk land heeft z'n bijnaampje Knipoog

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 11:36

DeniseES schreef:
mn oma had het altijd over moffen, en bij mij staat dat woord ook niet voor iets slechts ofzo.. net als dat Nederlanders kaaskoppen zijn... who cares? Chinezen spleetoogjes en zo kan je nog wel ff doorgaan toch? Elk land heeft z'n bijnaampje Knipoog

whaha jaah indd.. ik woon bij de grens en heb ook genoeg kennisen die duits zijn, kan zelf ook duits praten en alles.. maar toch duiters blijven moffen in mijn hoofd,, zal het alleen niet zo snel tegen een duiter zeggen.. Tong uitsteken