Ik niet, ga vanmiddag buitenrijden, maart als de bak weer droger is gaan we weer springen.Kunnen jullie lekker buitenrijden? Met bos of zo in de buurt?
Ja ons huis staat nabij de Emmerdennen. Dus bos genoeg, maar niet al te droog.Wie maakt er graag een boswandeling?
ik niet... ik heb vakantie... maar ik kan niet zo veel doen... zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=wie heeft er nogmeer nu deze week vakantie?
ik (nog) niet, maar na een par dagen met deze pijn zal het wel komen denk ik... en ik kan ook nog eens niks... ook niet rijden hoeveel uur per dag zit je op bokt??
ik denk ong. een uur per week op dit moment, want ik kan nu door de weeks niet op internet.wat is je allergrootste wens?
een paard krijgen van mijn papa en nartoe gaan wanneer ik wilwie gaat er als middageten pizza eten ?ikke wel
jaaaaaaaaaaaaaaaaa alleen binnen is het warm maar buiten is het vrieskou !maar zonnetje schijnt wie vind het liedje van marco borsato en lita(of hoe noemt ze ook alweer)lopen op het water ook zo mooi ?
tis wel gein....maarrrr we gaan de 2000 halen ik voel het als we ons allemaal flink in het zweet bokken vandaag ik ben net trug van rijden, wie heeft er net nog meer gereden?
heb vanochtend een hardgekookt eitje op en geen scary movie gezien...had ik al wel eens gezien, ik heb Monte Carlo gekeken... maar greetje: ikheb niet gereden, ik heb net gereden? haha
Nou dat leek dus weer nergens op he van mij, spraakverwarring ofzo, of zou de dementie al bij mij zijn toeslagen Even goed in de bonen zeg maar Hebben jullie dat ook wel eens dat je even teveel aan je hoofd hebt?
ja hoor heb ik ook wel eens last van ach ja...tis menselijk zullen we maar zeggen niet waar? waar is iedereen??