En las ook fluim ergens, dat vind ik ook een heel goor woord
leintje_
Geplaatst: 20-08-16 12:50
Ambetant. Al vanaf de eerste keer dat ik dat hoorde vond ik het een vreselijk woord. Beetje jammer dat ik in Antwerpen studeer en het dus regelmatig hoor
Carr_friesje
Geplaatst: 20-08-16 13:27
In de categorie friet/patat: open/los.
Hier doen we het raam los.. Soms krijg je dan een reactie in de trant van: "Neeheeeee.. je doet het raam OPEN. Als je hem los maakt dan haal je hem uit zijn scharnieren en valt hij er uit.
En "kansenparel". Met name omdat het woord veelvuldig gebruikt wordt door minstens net zo kansloze figuren, die zelf ook geen ruk bijdragen aan een betere samenleving.
Cerastes
Geplaatst: 20-08-16 19:51
AmyII schreef:
Ik ben Alkmaarse en ik ken 'Batsen' inderdaad alleen als seks hebben, niet als joint... Maar tijden veranderen hè .
Mn vriend en zijn vrienden enzo gebruiken dat woord heel vaak, komen allemaal uit Alkmaar..mn vriend is 26jr...
Vreselijk woord in elk geval
xApple
Geplaatst: 20-08-16 19:59
'Flapje' ; Nee kan echt niet.. Nergens bij. Wind ipv scheet vind ik ook altijd heel dom
En sowieso alle 'kantoortaal' zoals;
'oppakken' en dan bedoelt als; wie gaat dit doen? en niet dat je iets van de grond raapt ofzo 'terugkoppelen' 'op de mail zetten' Nee mail het gewoon. Je zet er niks op.
Nouja er daar nog 100 dingen van kan het er even niet opkomen
Ik ben vandaag uitgerekend van mijn 1e kindje en tijdens zwangerschap hoor je weleens "toucheren". Toucheren?? Dat is toch als een paard een balk aantikt??