IsabelHx schreef:Ik ken iemand die haar dochtertje Jantje heeft genoemd Dat ha dop zn minst Djantye moeten zijn
XxFyrstaxX schreef:Misschien moet ik mijn naam maar veranderen in Djulia Dan zou Henk Westbroek niet meer zingen dat je naam mooi is
IsabelHx schreef:Ik ken iemand die haar dochtertje Jantje heeft genoemd Vind ik nog niet eens zo heel gek.. ik ken ook een Teuntje en een Aartje, allebei vrouwen.
IsabelHx schreef:Ik ken iemand die haar dochtertje Jantje heeft genoemd Ik las gisteren dat de populairste babynamen op Urk in 2015 'Jannetje' voor meisjes was en 'Jan' voor jongens
Hier is esli/esly gewoon normaal hoor. Ken er verschillende en ik moet zeggen dat ik het ook mooier vind dan ashley
Als ik het met m'n moeder over rare namen heb komt ze steeds terug op de naam Maantje Piet. Schijnt dat iemand zo heet(te?) die ze vroeger kon.
Mijn oma heette Jannie. Als ik mijn dochter modern vernoemd had dan had ik haar Djanney moeten noemen.
Abercrombie schreef:Mijn oma heette Jannie. Als ik mijn dochter modern vernoemd had dan had ik haar Djanney moeten noemen. die Dj generatie is echt briljant! Had vandaag rondleiding op een kinderdagverblijf en daar kwam ik tegen: Prince en Mint