Wat zijn jouw domste uitspraken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aradis

Re: Wat zijn jouw domste uitspraken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 23:01

ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 23:02

Sanniej_ schreef:
Ow zulke domme dingen heb ik ook wel is haha,

Hee kijk een bruine neger Clown

Ja dat was een dood lijk ..
Uh een lijk is zowiezo al dood hoor *LOL*

Da's gewoon pleonasme.

DuckyMjöll

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 00:42

Haha, mooie uitspraken allemaal.

Zo mijn zusje ook;
Wij zitten op dit moment op Curacao. Loop je natuurlijk gewoon op je blote voeten naar buiten dus die worden al snel vies.
Wat helemaal handig is; Witte lakens.
Dus mijn zusje zat laatst te klagen; Jemig zitten er alweer zwarte voeten op mijn bed, wie doet dat toch?!
Ik moest keihard lachen, want ze zat op dat moment dus zelf met haar voet op het bed.
Toen keek ze naar haar voet, moest lachen en zei ze; Okee dat was best wel dom ROFL

En ook een mooie uitspraak van een vriendin(ook bokker);
Een slaatje bla
(Een blaadje sla dus)
Haha!

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 01:35

vorig jaar zat ik in de klas aan het puntje van mijn neus te kriebelen, zegt een vriendin wat doe je?
Dus in plaats van dat mijn neus vervelend jeukt zeg ik, dat mijn jeus vervelend n.eukt.

Ja en dan moet je eens indenken wat je van dat laatste zinnetje kan maken. Vork

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 07:11

En wanneer je zeker weet dat je te lang tussen de paarden hebt gezeten is als je verteld dat je schoonzus drachtig is...
En wanneer je zeker weet dat je familie denkt dat je te lang tussen de paarden hebt gezeten is als je een mooie hengst ziet en verkondigt dat je daar wel een kind van zou willen.

DolceGabbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 07:20

Pluizebolpum schreef:
En wanneer je zeker weet dat je te lang tussen de paarden hebt gezeten is als je verteld dat je schoonzus drachtig is...
En wanneer je zeker weet dat je familie denkt dat je te lang tussen de paarden hebt gezeten is als je een mooie hengst ziet en verkondigt dat je daar wel een kind van zou willen.

Haha, die 1ste,, Geweldig ROFL

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 07:23

HHA een man waar ik een paard voor reed, die zij doe even zijn gebit in plaats van doe even zijn bit in Huilen van het lachen

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 07:52

gister toen we Jensen! zaten te kijken
Ik: he mam, dit is toch Robert Jensen?
Moeder: Ja klopt!
Ik: Dit is dus niet Albert Verlinde? Koe lijkt me logisch

Net ook:
Mijn broertje: Ik heb plas in me broek!
Ik: waar dan ik zie niks?
Mijn broertje: In me broek, in luier hij is 2, heeft nog een luier, logisch dat je niks ziet

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 11:01

Wij zaten met geschiedenis echt járen geleden een repetitie te maken.. en dan was b.v. het antwoord op vraag 1 'Argentinië'. Helemaal stil in dat lokaal, vraagt een jongen ineens: "Meneer, hoe schrijf je Argentinië?!"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 11:32

Flor schreef:
Wij zaten met geschiedenis echt járen geleden een repetitie te maken.. en dan was b.v. het antwoord op vraag 1 'Argentinië'. Helemaal stil in dat lokaal, vraagt een jongen ineens: "Meneer, hoe schrijf je Argentinië?!"

*LOL*
Wij hadden laatst een geschiedenis PW.. En we hebben al 3 pw's gehad en voor alle 3 de pw's een andere leraar (Dus al 3 leraren versleten.. xD).. En toen was het antwoord Ostracisme. En ík wist dat, maar die jongen niet, dus ik schrijf het op m'n hand, zegt ie; HUH? Is het nou met een s of met een c? Koe
En ook met een antwoord was het Athenaeum, dus ik liep de hele tijd dat te zeggen voor hem, zegt ie; MEVROUW!! HOE SCHRIJF JE ATHENAEUM?

Dus iedereen wist dat antwoord ook meteen.. Clown
Maar zij houdt géen orde.. Dusja.. Lips are sealed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 11:36

eeentje van mijn zus ! :

een meisje riep lelijkerd of iets in die richting. en wat mijn zus probeerde terug te zeggen is : kijken een keer in de spiegel
maar wat er uit kwam was: "steek je hoofd door de spiegel

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 11:48

Pluizebolpum schreef:

ROFL

Gelukkig is het al jaren geleden, maar ik zat met mijn moeder in de auto en vroeg me af waarom die witte lijnen op de weg zo'n geluid maakte. Ik kwam tot de conclusie dat dat voor de blinden was, dan hoorde ze wanneer ze van de weg af raakte Bloos

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 12:03

Anke_Amigo schreef:
Gelukkig is het al jaren geleden, maar ik zat met mijn moeder in de auto en vroeg me af waarom die witte lijnen op de weg zo'n geluid maakte. Ik kwam tot de conclusie dat dat voor de blinden was, dan hoorde ze wanneer ze van de weg af raakte Bloos

Ook weer wat bijgeleerd Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 12:04

_Bonte_ schreef:
* misschien bestaan wij wel niet eens *
* misschien zitten wij in een glazen bol *
en nog zoo veel meer Lachen

maar ik heb overal een logische verklaring voor hoor Clown

Dat zeg ik ook weleens! En ik ben er af en toe nog enigsinds van overtuigd ook. Ja

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 12:04

Fruise Frisdrank Huilen van het lachen

Moest dus zijn Frisse Fruitdrank

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 12:12

Gister;
Een vriendin ging heel veel zout over mijn patat gooien..
Ik vet lachen Clown
een andere vriendin (we waren met een groepje uit eten Lachen ) ; wat is er.
ik; Zij gooit dat hele zoutje pot over me patat heen.

2 minuten daar voor hadden we het over domme opmerkingen (jawel van mij Nagelbijten / Gniffelen )
en natuurlijk moet ik weer zo opmerking maken.

dorieeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 12:19

Ik zelf ook vast wel maar 1tje van mijn vriendin vergeet ik nooit weer!!

Ik; Gaan we zon nog even naar de BB?
Vriendin; Ja is goed.
Ik; Ok.
Vriendin; Broodterij bart bedoel je toch?

Haha Koe

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 12:31

zitten weer leuke tussen Nagelbijten / Gniffelen

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 12:31

Ik werkte in spanje en was met een hond bij de d.a die had longontsteking,dus ik vraag mucher con el perro? (gaat het goed met de hond) ja zegt de d.a maar keek echt niet te vreden.Dus wij hadden zo iets van huh,dus vraag ik nog en keer mucher.Ja zegt de d.a met een verbaasde blik,maar of we wel de volgende ochtend willen terug komen want het ging niet goed.Dus wij begrepen er niks meer van, komen we thuis vraagd mijn baas en hoe gaat het? Dus ik zeg ik weet het niet, als ik vraag gaat het goed zegt de d.a ja maar kijkt zeer bedenkelijk.Vraagd mijn baas maar wat vroeg je dan,ik zei mucher.Dus baas in een deuk die zei je vroeg of het een vrouw was,en daar zei de d.a ja op.Maar mechor had je moeten vragen,dus ik de andere dag met een rooie kop er weer heen.Want het is wel erg dom als je niet kan zien of een hond een vrouwtje of een mannetje is en je moet dat aan een d.a vragen.

catharina24

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 12:38

Ik had op de middelbare school een vriendinnetje en die had hele hele hele grooote blauwe ogen, wel mooi maar beetje te groot en dat wist ze zelf ook wel en soms maakten ze er in de klas wel eens grapjes over. Dat ze een monster was met blauwe ogen....

Nu waren we bij Engels en moest ze een stukje voorlezen uit het boek. Het was een sience fiction verhaal en wat was de zin die ze moest voorlezen:

....en toen kwamen er monsters met hele grote blauwe ogen.....

Toen was ze stil keek om haar heen in de klas, en dat had ze dus niet moeten doen want we lagen helemaal plat.....was geweldig. Lekker slim om haar zelf een monster met blauwe ogen te noemen en vervolgens dit te moeten voorlezen!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 12:39

Heb nog een leuke,ik had een poesje gevonden en dat ging mee naar nederland maar moest naar de d.a voor de papieren.Vraagd de assistente heb je al een naam,ja zeg ik Minet.Gaat ze naar de d.a en ik hoor ze in een deuk liggen,toen ik weg ging en in haar paspoort keek stond er Minette.Ik dacht he das fout geschreven,kom ik thuis vraagd mijn baas maar had je eigenlijk al een naam? Ja zeg ik en de d.a heeft hem fout geschreven in haar paspoort.O welke naam heb je dan,Minet zeg ik.Ligt mijn baasd in een stuip en zegt neeee dat meen je niet? Ja zeg ik is een gewone naam hoor,wat zeiden ze bij de d.a toen ze die naam hoorde? Ik zei die lagen ook in een deuk, ja logisch zegt hij weet je eigenlijk wel wat het betekend? Nee zeg ik dat weet ik niet, het betekend dus zoiets als wil je sex? Ik schaamde me kapot, maar nu het leukste.Er was een nederlands echt paar dat woonde daar en hadden een dochter op bezoek en die had haar poes mee genomen.Jullie raden het al,ze was haar poes kwijt en riep Minet Minet.Dus ik snel naar haar toe om het te zeggen,ik heb ze niet meer buiten gezien die laatste weken dat ze daar was.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 13:09

ik zei 2 weken geleden op bokt toen ons veulentje was geboren; het birthalarm is geboren!
had in mn hoofd dat het birthalarm was gegaan en dat het veulen was geboren Tong uitsteken

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 14:17

even een stipje, echt super leuk topic dit.

had net 5 min geleden nog wat.belt een klant en vraagt, had ik nu net aan de lijn?
ik, dat weet ik niet waar ging het over?

die klant lachen , die zei nee dan zal het wel niet Tong uitsteken

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 14:24

Moirsa schreef:
Gister;
Een vriendin ging heel veel zout over mijn patat gooien..
Ik vet lachen Clown
een andere vriendin (we waren met een groepje uit eten Lachen ) ; wat is er.
ik; Zij gooit dat hele zoutje pot over me patat heen.

2 minuten daar voor hadden we het over domme opmerkingen (jawel van mij Nagelbijten / Gniffelen )
en natuurlijk moet ik weer zo opmerking maken.

dees snap ik niet Nors opkijken ds toch gewoon goed?

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 14:25

Wij moesten in groep 8 altijd een stuk voorlezen uit een boek.

Dus meisje is aan het lezen en er stond blabla: eau de cologne,
Dit kwam er dus uit zo als je het schrijft.