Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sanniej_ schreef:Ow zulke domme dingen heb ik ook wel is haha,
Hee kijk een bruine neger
Ja dat was een dood lijk ..
Uh een lijk is zowiezo al dood hoor
Pluizebolpum schreef:En wanneer je zeker weet dat je te lang tussen de paarden hebt gezeten is als je verteld dat je schoonzus drachtig is...
En wanneer je zeker weet dat je familie denkt dat je te lang tussen de paarden hebt gezeten is als je een mooie hengst ziet en verkondigt dat je daar wel een kind van zou willen.

lijkt me logischFlor schreef:Wij zaten met geschiedenis echt járen geleden een repetitie te maken.. en dan was b.v. het antwoord op vraag 1 'Argentinië'. Helemaal stil in dat lokaal, vraagt een jongen ineens: "Meneer, hoe schrijf je Argentinië?!"

. Pluizebolpum schreef:En wanneer je zeker weet dat je te lang tussen de paarden hebt gezeten is als je verteld dat je schoonzus drachtig is...
En wanneer je zeker weet dat je familie denkt dat je te lang tussen de paarden hebt gezeten is als je een mooie hengst ziet en verkondigt dat je daar wel een kind van zou willen.
Anke_Amigo schreef:Gelukkig is het al jaren geleden, maar ik zat met mijn moeder in de auto en vroeg me af waarom die witte lijnen op de weg zo'n geluid maakte. Ik kwam tot de conclusie dat dat voor de blinden was, dan hoorde ze wanneer ze van de weg af raakte
_Bonte_ schreef:* misschien bestaan wij wel niet eens *
* misschien zitten wij in een glazen bol *
en nog zoo veel meer
maar ik heb overal een logische verklaring voor hoor

) ; wat is er.
)
Moirsa schreef:Gister;
Een vriendin ging heel veel zout over mijn patat gooien..
Ik vet lachen
een andere vriendin (we waren met een groepje uit eten) ; wat is er.
ik; Zij gooit dat hele zoutje pot over me patat heen.
2 minuten daar voor hadden we het over domme opmerkingen (jawel van mij)
en natuurlijk moet ik weer zo opmerking maken.
ds toch gewoon goed?