Om die van Casca, tegen je broer, moest ik echt superhard lachen. Geniaal!
En ook die van die Bokker over dat paardenvlees eten.. ik zat echt hardop te lachen in mijn eentje achter de computer
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
Vind er opmerkingen bij staan, echt niet normaal. Weet zelf eigenlijk niet zo snel iets.. Maar het valt me op dat de meeste opmerkingen toch wel over het uiterlijk gaat. Met name over borsten en te dik of dun zijn.
.

Haha, die is wel heel erg lomp ja!
Maar des te leuker het was natuurlijk haha 

Is ook iedereen weleens overkomen denk ik haha Prinslover schreef:Haha, nu schiet me ineens weer een vriendin binnen. Die had geen gemene opmerkingen maar wel ontzettend dom af en toe.Maar des te leuker het was natuurlijk haha
W is de vriendin en I ben Ik.
I: Ja, je kunt tegenwoordig heel wat mobieltjes goedkoop krijgen, die zijn gewoon 'van de vrachtwagen afgevallen'.
W: Maar ehh, dan zijn ze toch kapot?![]()
Whaha, en toen nog zoiets.
W: Goh, moet je is kijken joh, hoeveel politie auto's hier staan!
I: Jaa W, aan de overkant is het politiebureau![]()
En toen nóg een keer een slimme actie van, jawel, W.
Paar meiden: Yoo W, weet je het al dat er een nieuw alarmnummer is?
W: Huh, weet ik niks vanaf, wat is dat dan.![]()
Meiden: honderdtwaalf!!
W: Ohh, dat sla ik gelijk ff op!
Hahaha, wat heb ik toen gelachen zeg.
daffodil schreef:Vorig jaar in het ziekenhuis bij de chirurg met de klacht dat mijn vingers zeer doen in het gewricht en opgezet zijn.
Ach meisje, je bent nou eenmaal een stevige gezonde hollandse meid en daar horen dikke vingers bij!
Daarom vandaag een bezoek aan een ander ziekenhuis.......
als dat geen duidelijke hint is
Frouk schreef:Over lompe acties gesproken... Ik heb mn vader voor vaderdag een boek van Sonja Bakker gegevenals dat geen duidelijke hint is
![]()
We zijn er nu gister mee begonnen hahahaha, duurde dus ook even

)

lottehorse schreef:vriendin: whaha wat dom iedereen weet toch dat parijs in engeland licht
(zucht)
Frouk schreef:Over lompe acties gesproken... Ik heb mn vader voor vaderdag een boek van Sonja Bakker gegevenals dat geen duidelijke hint is
)
Ik kam het drie keer op een dag