r0b1n schreef:dat zeg ik nie
Ik neem dr toch niej mee!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
r0b1n"]
[quote="obsession"][quote="r0b1n schreef:dat zeg ik nie
obsession schreef:Ach ze is 15 en een vriendin van me. En hij vind haar nogal knap....
Nou ja zal zien of ze mag van dr ouders. Enne aan ons heeft hij heus wel genoeg! HIj zal zn handen vol hebben aan ons!
obsession schreef:Ach ze is 15 en een vriendin van me. En hij vind haar nogal knap....
Nou ja zal zien of ze mag van dr ouders. Enne aan ons heeft hij heus wel genoeg! HIj zal zn handen vol hebben aan ons!
vvtjuh schreef:Dan zal ik maar van alles afblijven wat maar iets met pc's te maken heeft. Ik ga me klem zuipen in de ranja, samen met sophietje.
Kan ik trouwens ook een slaapplaats reserveren voor het geval de ranja iets sterker uitvalt?
STEN schreef:Wellicht zinvol om Of allemaal wat drank enzo mee te nemen, of geld in te zamelen om zo te compenseren? De KC zal wel te doen zijn, maar kratje bier ofzo gaat in de papieren lopen.
Aan mause hier haar eigen invulling aan te geven.
Mause schreef:tja, ik heb 1 pc in de aanbieding, verder heb ik adsl (mxstream) aansluiting. als jullie hem maar wel heel laten, hij´s vrij nieuw en nog ongeschonden... de laatste keer dat er iemand op zat was ie gelijk van slag....