Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pregini schreef:Btw, mijn reactie's slaan dus op uiterlijk (aantrekkelijkheid). We kunnen er ook dieper op ingaan door het innerlijke erbij te roepen, maar daar had ik het niet over (zie voorbeeld: als ik op straat loop).
Miss X schreef:Anti rokers praten dan ook opeens zo overdreven over mensen die roken dat moet ook eens ophouden. Mag ik het zelf weten of ik rook of niet. iedereen zijn eigen slechte eigenschap.
Had ik nog niet eens gezien 

Miss X schreef:maar je moet het ook niet opzoeken vind ik. sommige mensen zeiken ervan van het rook in de discotheek. terwijl ze weten dat er gerookt word.
Desiree"]
[quote="Miss X schreef:maar je moet het ook niet opzoeken vind ik. sommige mensen zeiken ervan van het rook in de discotheek. terwijl ze weten dat er gerookt word.
Zoals in een vorige "rokers" topic, vind ik dit dus ook nergens op slaan. Begrijp best dat je uit zou willen gaan in een rookvrije discotheek. Maar bestaan die......NEE....., tenminste blijkbaar niet anders zat het je niet zo dwars. Rokers zijn echt de beroerdste niet (Miss x ook niet, alleen weet zij het niet zo goed te uiten) en al zeker niet egoistisch. Ik vind dat ik meer dan genoeg rekening houd met niet rokers. Zoals vele rokers doen. Maar zolang er nog geen verbod is in discotheken, restaurants, cafe's etc. etc. geef mij dan 1 goede redenen waarom ik daar niet zou moeten gaan roken. Het is volgens mij algemeen bekend dat er in discotheken gerookt wordt, moeten wij rokers dan meteen egoistisch zijn. Zoals miss x al zei. Jullie hebben een grote bek wat betreft zeiken, maar als jullie die grote bek van jullie nou eens gebruiken om een rookverbod te regelen in discotheken of wherever jullie willen dat er niet gerookt wordt! Dit zijn dus topics die nergens op slaan.