Vrouwen die roken , (on)aantrekkelijk ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:08

En als ik nu een legging aantrek maar met peuk in me hand Ha ha ha Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:14

Pregini schreef:
Btw, mijn reactie's slaan dus op uiterlijk (aantrekkelijkheid). We kunnen er ook dieper op ingaan door het innerlijke erbij te roepen, maar daar had ik het niet over (zie voorbeeld: als ik op straat loop).

Volgens mij was ook het innerlijke deel in de oorspronkelijke vraag inbegrepen, althans zo heb ik de beginpost van pmarena op pag. 1 van dit topic geïnterpreteerd...

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:22

Mijn reacties slaan dus alleen op de titel, heb de rest niet gelezen.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:45

Een man die rookt moet ik gewoon niet.
Ik vind het vies en smerig.
dat iemand Rookt moet hij/zij zelf weten ik vind het best zolang ik er geen last van heb.
Ik kies ervoor om niet naar rook te ruiken (al is dat soms lastig met uitgaan)en ik wil niet dat er in mijn auto/huis gerookt wordt.
En ik wil niet zoenen met iemand die naar rook smaakt das zo vies

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 13:01

In mijn huis wordt ook niet gerookt. Heb het ooit één keer toegestaan, dat was nog in het studentenhuis, op mijn kamertje van 3.5 bij 3.5, en vervolgens heb ik drie dagen en nachten de ramen open moeten hebben. Nooit meer dus.

Gelukkig was mijn huisgenootje in mijn vorige flat ook enorm anti-rook en nu ik mijn eigen huisje heb, komt er helemaal geen peuk meer binnen. Of ja, dat nog wel, maar aansteken gebeurt op het balkon. Mensen die bij mij op bezoek komen, weten dat en ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. Wat dat betreft heb ik redelijk sociaal denkende vrienden: ik hoef gelukkig niet ongewild met hen mee te roken.

Miss X

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 13:14

nou ik ben ook een roker,en een vrouw en ik krijg genoeg aandacht van jongens.Net zo veel als toen ik niet rookte. Ikvind dat dus echt onzin, ikkan wel begrijpen dat de geur uit de mond midner aantrekkelijker is maar daar kan je altijd wat aan doen.
Ik vin dhet soms wel charmant uitzien een vrouw met een sigaret. Vrouwen kunnen dan ook mannen verlijden op de manier hoe ze roken.
Dus dat is echte onzin.
Anti rokers praten dan ook opeens zo overdreven over mensen die roken dat moet ook eens ophouden. Mag ik het zelf weten of ik rook of niet.
iedereen zijn eigen slechte eigenschap.
xx sade

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 13:17

Er zijn zat jongens doe het vast aantrekkelijk vinden en ook zat vrouwen die dat vinden, maar een vrouw die rookt kan mij echt niet verleiden.
En een man ook niet Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 13:18

Miss X schreef:
Anti rokers praten dan ook opeens zo overdreven over mensen die roken dat moet ook eens ophouden. Mag ik het zelf weten of ik rook of niet. iedereen zijn eigen slechte eigenschap.

Niet 'opeens' hoor, de discussie tussen rokers en niet-rokers is al zo oud als de mensheid.

En natuurlijk mag je zelf weten of je rookt. Alleen zijn de gevolgen ervan niet alleen voor jezelf, maar ook voor anderen. Ongewild meeroken, stank, etc. etc.

Overigens vind ik 'verlijden' hier wel heel toepasselijk gespeld. Knipoog

Miss X

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 13:27

ja sorry ben hier een allcohtoon mijn nederlandse vak is niet mijn allerbeste vak, maar je kan me begrijpen en daar gaat het om

toch?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 15:58

O....verlijden Haha! Had ik nog niet eens gezien Lachen

Mijn levensmotto : Idereen mag doen wat hij zelf wil , zolang hij een ander er maar niet mee tot last is.

Tuurlijk mag je roken als je dat graag wil ,
maar ik mag ervoor kiezen om rookvrije longen te hebben , dat lijkt me een basisrecht , net als vrijheid van meningsuiting.
Zoals ik in m'n openingspost al stelde :

ALS ik al voor een roker zou vallen , (en voor mij geldt ook dat ik vind dat het een teken is van een bepaalde mentaliteit) dan zou hij voor mij echt niet hoeven te stoppen met roken hoor. Dat meen ik serieus.
Maar dan zit een relatie er gewoon niet in , heel simpel.

Als je echt van iemand houdt dan bezorg je die persoon niet langzaam een keelkankertje , heel simpel.
Net alsdat het a-sociaal is om te blijven roken tijdens je zwangerschap.
Je HOEFT niet te stoppen , maar als je houdt van je kindje en het beste er mee voor hebt , dan is het een goede reden om te stoppen....

Ik vind het ook te genant voor woorden dat je een ander last bezorgd met je stinkpeuk...
En dan lekker rochelen , spugen ...
Zeg altijd tegen m'n collega's of wie dan ook :

"Zo , ga je even de wasbak asvalteren ?" Haha!
Valt altijd wel in goede smaak Tong uitsteken

Miss X

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 16:04

ik vind dat er niet zo gezeikt moet worden over dat roken. Het stink het is lastig nou dan ga je toch lekker ergens anders staan

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 16:09

Dus de niet-roker moet zich aanpassen aan de roker?

Ga nou gauw...

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 16:09

Aangezien er heel veel mensen van heel veel verschillende dingen last hebben schiet het niet op als iedereen ergens anders moet gaan staan. Anderen in hun waarde laten en rekening met andere mensen houden werkt beter.

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 16:10

Eindelijk kan ik zeggen:

Ik rook lekker niet, ik rook lekker niet!!! Tong uitsteken

Ik heb 10 maart mijn laatste sigaret gerookt, van de een op de andere dag gestopt Lachen

Wel rookte ik sigaretten want shag vond ik niet echt netjes en zowieso smerig.
Helaas kon ik op mijn 12e (ja ik was er echt veel te vroeg bij, begon op een klassenfeestje) nog helemaal niet beseffen dat er een keuze was om sterk in je schoenen te staan of niet, daarna uit gemakszucht altijd doorgerookt en nu gestopt, gewoon zomaar Tong uitsteken

Vriendje rookt wel nog maar die rookt niet eens zoveel, ik heb er iig geen last van, ja soms en dan zeg ik het ook en houd hij er rekening mee.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 16:10

Degene die de handeling verricht die moet maar zorgen dat een ander er geen last van heeft.

Hoe zou jij het vinden als ik een dikke vette scheet laat midden in de kantine ? Lachen

Miss X

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 16:45

maar je moet het ook niet opzoeken vind ik. sommige mensen zeiken ervan van het rook in de discotheek. terwijl ze weten dat er gerookt word.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 16:47

Miss X schreef:
maar je moet het ook niet opzoeken vind ik. sommige mensen zeiken ervan van het rook in de discotheek. terwijl ze weten dat er gerookt word.

Doordat er van die misselijke egoistische mensen zijn die zich niet kunnen beheersen in het openbaar en dus MOETEN roken, is uitgaan voor andere mensen absoluut niet mogelijk.

Miss X

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:09

NOU DAT VIND IK NERGENS OP SLAAN.
WAAROM NOU EGOISTISCH? DAT BEDOEL IK NOU ROKERS WORDEN GELIJK EGOISTISCHE MENSEN GENOEMD. Help jij ze met stoppen met roken
NEE
alleen maar zeiken

Miss X

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:12

ik zou me heus wel aanpassen als iemand me vraagt niet in zijn buurt te roken. Maar niet gaan zeuren als je er nog nisk van heb gezegd of er wat aan heb gedaan je kan het heus vragen dan egoistische mensen noemen

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:17

psst, dit is wel een "laten-we-elkaar-niet-gaan-afzeiken" forum hoor Knipoog
Het is tenslotte mooi weer Lachen

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:38

Desiree"]
[quote="Miss X schreef:

Doordat er van die misselijke egoistische mensen zijn die zich niet kunnen beheersen in het openbaar en dus MOETEN roken, is uitgaan voor andere mensen absoluut niet mogelijk.
[/quote]

Here we go again Haha! Zoals in een vorige "rokers" topic, vind ik dit dus ook nergens op slaan. Begrijp best dat je uit zou willen gaan in een rookvrije discotheek. Maar bestaan die......NEE....., tenminste blijkbaar niet anders zat het je niet zo dwars. Rokers zijn echt de beroerdste niet (Miss x ook niet, alleen weet zij het niet zo goed te uiten) en al zeker niet egoistisch. Ik vind dat ik meer dan genoeg rekening houd met niet rokers. Zoals vele rokers doen. Maar zolang er nog geen verbod is in discotheken, restaurants, cafe's etc. etc. geef mij dan 1 goede redenen waarom ik daar niet zou moeten gaan roken. Het is volgens mij algemeen bekend dat er in discotheken gerookt wordt, moeten wij rokers dan meteen egoistisch zijn. Zoals miss x al zei. Jullie hebben een grote bek wat betreft zeiken, maar als jullie die grote bek van jullie nou eens gebruiken om een rookverbod te regelen in discotheken of wherever jullie willen dat er niet gerookt wordt! Dit zijn dus topics die nergens op slaan.
Ben jij nu een ervaring rijker geworden over het roken. Begrijp ook nog steeds niet waarom jullie er steeds over moeten beginnen. Je krijgt hierin toch altijd 2 partijen te horen en laat iedereen lekker doen waar ze zin in hebben. Wil je zeiken over roken, doe er dan wat mee. Maar begin voortaan niet weer met die onnodige rokers onderwerpen te komen. En al zekers niet dat de rokers egoistische, vieze, uit hun bek stinkende monsters zijn. Rokers zijn niet DOM! We weten zelf wel wat we zijn en wat we onzelf en anderen aanrichten. Maar ik stop pas als ik het wil.

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:52

Ik ben ook tegen roken...me ex rookte...oke geen onwijs probleem maar liever niet...me vriend die ik nu heb rookt niet en dat is echt veeel beter *LOL*

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 18:01

Woei...durf hier eigenlijk al bijna niet meer te posten Lachen

(maar uhhh, ik rook ook...en ik wil alleen even kwijt: Roken? Daar komen we samen wel uit Haha! People, chill, rielex ...)

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 18:02

STEN schreef:
maar uhhh, ik rook ook...en ik wil alleen even kwijt: Roken? Daar komen we samen wel uit Haha! People, chill, rielex ...

Go STEN!!!!

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 18:12

Sinds een aantal maanden rookt mijn vriend....en nu ben ik ook gaan roken Frusty Frusty

Mijn moeder is echt zo erg verslaafd, op een avond had ze geen sigaretten. Toen wou ze er een paar van mij lenen. Ik wou dat niet. En op het laatst bood ze me 4 euro per sigaret!!! Ik heb haar er toen een stuk of 6 gegeven Sigaar