stampie schreef:is ook erg benieuwd naar lovely!! he mail me eens![]()
Hij wil je lov!!! nou hopen dat ie ook nog leuk is
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Pipo"]
[quote="stampie schreef:is ook erg benieuwd naar lovely!! he mail me eens![]()

orri schreef:
Dat is dan wel heel zielig als je je leven zo laat beinvloeden, getuigd van veel backbone (not)...
Dus als dressuurmannen te veel blatende dressuurmeiden om hun heen hebben, veranderen ze zichzelf in een blatende dressuurqueen?
Tja in dat geval is er hoop meiden, dan kunnen we mannen TOCH veranderen....

orri"]
[quote="Pipo"][quote="stampie schreef:is ook erg benieuwd naar lovely!! he mail me eens![]()

Eyes"]
[quote="orri schreef:
Dat is dan wel heel zielig als je je leven zo laat beinvloeden, getuigd van veel backbone (not)...
Dus als dressuurmannen te veel blatende dressuurmeiden om hun heen hebben, veranderen ze zichzelf in een blatende dressuurqueen?

. Eyes"]
[quote="orri schreef:

Eyes"]
[quote="orri schreef:

Desiree schreef:Tjonge, wat een topic als deze al niet teweeg kan brengen zeg! Het feit dat mannen communcatief minder sterk zijn, is nu sterk in hun nadeel, dat blijkt nu wel, grinnik. Bij alles wat ze zeggen weten die vrouwen wel wat op. (leedvermaak is toch weer het leukste vermaak he).

Eyes"]
[quote="Lovely"][quote="Eyes"]
[quote="Nikita schreef:Zie je maar weer: Liefde van de man gaat nog steeds door de maag..
Neuh
Gezien het huidige kookkunstniveau zou er dan erg weinig liefde zijn.
.