Blunders in het dagelijks leven kom maar op!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lllaura

Re: Blunders in het dagelijks leven kom maar op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:57

"Laura, wat heb je vandaag gedaan?"

ik: nou, uren nutteloos door de slet gestrandtert!

Ja. Clown
Ik bedoelde dus; uren nutteloos door de stad geslenterd..
Maar het kwam er een beetje anders uit Haha!
Maar ja, van al dat gestrandterd door de slet wordt je ook moe, dus dan ga je fouten maken! Ach gut

Myrte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 16:25

haha toen ik in de 2e zat hadden we het vak tachniek (heel saai)
je zat in groepjes en je had ene eigen wb en een TB lag altijd in dat lokaal en was niet van je zelf en nam je ook niet meer naar huis.
ik verveelde me en ik maak altijd dingen stuk! of ga tekenen ofzo
maar dit keer had ik een passer in me hand en ik begin doodleuk gaatjes te prikken in de voorkant van dat Tb techniek.
zegt een vriendin van me Myrt dat is je textboek, ik zo nee hoor en prikvrolijk verder
MYRT dat is je textboek! :|
ik zo echt O oliebol! 9 gaten in de voorkant van die nieuwe boeken Lips are sealed
de bel ging ik snel dat boek weggezet en ik durfde de volgende lessen niet meer naar techniek!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 16:40

Myrte_ schreef:
haha toen ik in de 2e zat hadden we het vak tachniek (heel saai)
je zat in groepjes en je had ene eigen wb en een TB lag altijd in dat lokaal en was niet van je zelf en nam je ook niet meer naar huis.
ik verveelde me en ik maak altijd dingen stuk! of ga tekenen ofzo
maar dit keer had ik een passer in me hand en ik begin doodleuk gaatjes te prikken in de voorkant van dat Tb techniek.
zegt een vriendin van me Myrt dat is je textboek, ik zo nee hoor en prikvrolijk verder
MYRT dat is je textboek! :|
ik zo echt O oliebol! 9 gaten in de voorkant van die nieuwe boeken Lips are sealed
de bel ging ik snel dat boek weggezet en ik durfde de volgende lessen niet meer naar techniek!

ik had altijd ruzie onder techniek hihi, ginge we met blokjes gooien, dat liep vaak uit op vechtpartijen Clown
1x begon een ander meisje, en ik moest de klas uit, ja daaaag Boos!
dus ik zat daar half te huilen van woede, en MOEST METEEN HET LOKAAL UIT..
ik blijf zitten, dacht het niet!! leraar: dacht het wel!!
ik weer, neej ik begon niet dus ga ook niet weg!!!!!!!!
dikke ruzie daaro.. Gestoord die vent was ook zoo kwaad, pfoeh Tong uitsteken
hij vet schreeuwen tegen mij, en ik met mn kwaaie kop, blijf gewoon zitten op de rand van de tafel.. werd steeds bozer.. NEE IK GA NIET!!!!
OMG wat was ik kwaad hihi..
ik zat daar zo op de rand van de tafel, en hij stond recht voor me, en hij ging flink te keer Koe en ik daarna dus ook.. ik ga er echt niet uit voor iets wat niet mijn schuld was Bloos
hij heeft me er ook niet uitgekregen, klasgenoten hielpen me.. en op laatst was het bijna de hele klas (behalve dat meisje) tegen de leraar..
die leraar op het laatst helemaal rood, zo boos was ie..
ik dacht echt die pakt me straks op en dan lig ik op de gang Tong uitsteken
maar ik heb gewonnen Knipoog dag daarna wel vet gezeur met mn mentor, maar de klas hielp me, dus is geen werk van gemaakt

nu ik daar aan terug denk, denk ik.. sjonge was gewoon het lokaal uit gegaan, dan was er ook geen ruzie geweest Tong uitsteken

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 15:45

hahahaha ja nu ik terug denk aan school haha dan weet ik er ook nog wel een hihi....

eerste schooldag als tweedejaars en ik en mijn vriendinnen hadden ons voorgenomen die brugmuppen eens goed te laten zien wie er de baas was haha....loopt er door de gang een klein blond meisje denk twee koppen kleiner als mij....zo vol tege mij aan...kon ze zelf ook niks aan doen....maar ik natuurlijk zo lomp als ik ben helemaal uitgeflipt begint dat kreng ook nog terug te flippen....hele ruzie daar in de gang maar toen ging de zoemer en wij naar de les brugmup loopt ook weer verder....twee lessen later hadden we nederlands van een nieuwe lerares en ja je raad het al ze was twee koppen kleiner als mij en had blonde haartjes....ze heeft de rest van het jaar dan ook een hekel aan me gehad hihi....

en vorige week ik en twee vriendinnen waren leiding op ponykamp.....we sliepen allemaal in tentjes van 2, 3 en 4 personen...de voorlaatste nacht was iedereen moe en wij als leiding hadden gezegd dat de kinderen moesten gaan slapen....en de tent niet meer uitmochten alleen als ze moesten plassen ofzo (dan moeten wij meelopen naar toilet) en als er iets was moesten ze maar roepen...in de tent naast ons lagen twee best lastige meisjes die alles deden om ons (leiding) dwars te zitten.....
opeens uit de tent naast ons "vera....onze tent stort in...."
ik "yaya dat is wel goed...."
5 minuten later...."vera onze tent stort in...."
ik "we kijken morgen wel en nu gaan slapen"
10 minuten later...."vera....onze tent stort echt in...."
ik en ander meisje van de leiding toch maar gaan kijken lag die tent helemaal op de grond en de kindjes lagen ernog in omdat wij hadden gezegd dat ze er niet uit mochten komen echt vet zielug....

de hele ochtend met je nieuwe springzweep rondlopen en hem dan vergeten in de auto te leggen als je op wedstrijd gaat....

dressuurcoupons meenemen terwijl je er een voor springen moet hebben (moet morgen ff terug anders krijgk een boete...)

en dan de laatse....echt te erg vind het gewoon een beetje zielig....
was vandaag met mijn paard op wedstrijd geweest kom terug haal hem uit de trailer spring er op zonder zadel of hoofdstel met de transportbechermers nog om en stap richting de manege stap de bak in (waar les was (ff zeggen watk ht gemaakt)) zie een hindernis staan (+/- 60 cm) en galopeer aan en spring die hindernis zo met de transportbeschermers om....wel niks aangeraakt die superknol van mij....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 12:25

oh arme meisjes Ach gut , wat hebben jullie gedaan dan? dat ze de tent niet eens meer uit durfden Nagelbijten / Gniffelen

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 15:13

ik ben on de brugklas een keer vol op mijn schenen van de trap gegaan omdat ik een blackout had// mijn vriendin liep voor mij en dankzij haar vloog ik dus niet met mijn kop tegen de muur..

conclusie ik moest nog een trap af maar van mijn broek was niks over om maar niet te spreken over mijn benen...

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 13:36

ff een abbo.. Echt heel grappige zitten ertussen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 20:33

al eerder met een stelling over je voet rijden, nu is die weer normaal, (was dik en blauw) rij ik vandaag weer met een stelling er over heen Koe

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 09:43

Ik was een keer voor de eerste keer bij mijn vriend en was daar blijven slapen.
En ik heb het al niet zo op trappen bij andere mensen thuis Clown
Ik loop gewoon rustig naar beneden..weet niet wat ik deed maar ging in een keer met volle vaart naar beneden, zo met je kont van de trap af Koe
Ohhh....en die vader daarna " wie was er van de trap afgevallen "

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 14:25

haha nee we hebben gewoon gezegd in de tent blijven of morgen niet rijden.....

er heeft trouwens iemand een heel grote blunder gemaakt bij ons in de buurt voor het hele verhaal moet je maar ff op de link in mijn onderschrift klikken maar die gek gaat hier nog wat van horen............

x_Katja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 22:49

Echt lachen al die bloopers zeg! Zitten echt hele erg tussen! Haha!
Zelf kan ik er ook wel wat van.. hier een paar die me gelijk te binnen schieten.

- Ik zat samen met m'n vriend op bed en ik pak me borstel en ga me haar borstelen. Ik maak een gekke draai en vlieg echt met de borstel in me haar achterover het bed af!! Je kon hem echt opvegen Tong uitsteken
- Ik liep een keer met de mini-4-daagse mee en ik was zo druk aan het kletsen dat ik de lantaarnpaal niet gezien had... *BONK* Echt de hele stoet moest lachen en ik had een gigantische bult op me kop!!
- Onderuit gegaan op het schoolplein toen het had gevroren.. ook altijd leuk Knipoog
- En dit is echt de allerergste.. durf hem haast niet te vertellen Bloos Ik en m'n vriend wilde "romantisch" samen een snoepje delen. Dus hij een stuk in zn mond en ik een stuk in mijn mond. Dus hij zegt "kijken wie het grootste stuk krijgt" Ik wilde natuurlijk winnen en nam een grote hap.. Ik had alleen niet door dat ik ook een stuk van zijn lip meenam Nagelbijten / Gniffelen En ik had het niet eens door! Ik heel blij "Ik heb absoluut gewonnen hoor!" Kijk ik op, zit hij daar met een bloedende lip Lips are sealed

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 22:55

oeh das ook erg....over je schoolplein verhaal kan ik wel mee praten al ging het bij mij niet direct om het schoolplein....
maar ik had ruzie met een paar meisjes...en liep met een groepje vrienden langs en keek ze eens vuil aan met een blik van wat willen jullie mij maken....en net op dat moment ging ik vol onderuit....ok dat wasa niet grappig Tong uitsteken

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 10:23

Deze blunder ( Nagelbijten / Gniffelen ) was vorige week gebeurt
We moesten voor de kippen van de buren zorgen en ik moest de eieren uit het hok halen
en ik zag 2 eieren in het hok liggen ( temminste dat dacht ik) dus ik kwam thuis en was helemaal blij met die 2 eieren,mijn ouders begonnen ineens keihard te lachen, wat bleek nou? 1 van die 2 eieren was een nepei . En ik dacht ook al ,wat een raar ei Blond

dootjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 22:00

IK Rende voor mn school langs zo naar de auto. omdat ik mijn paspport moest hebben voor een betaling, ren ik zo langs een Chinees/ japans meisje.. kletter ik niet pal voor haar neus op mn snufferd zo languit, en dan ook nog voor mn school.

Ik sta op ren zo naar de auto mn broer zat er ook in! ik meteen mn tanden laten zien Haha! of er ook eentje uit was.

Ik schaamde me dood heb meteen een hele andere look en jas genomen.

soniep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 11:18

Oh god ik heb r teveel
Keer toen ik 6 was ofzo toen k nog niet zo lang kon fietsrecht van de brug afgereden een sloot in met heel veel kroos ze noemen me sinsdien en nu nog steeds kroosduiker Vork

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 16:31

whahaa. hoi Kroosduiker uuhh......srry soniep Tong uitsteken

Roossje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 17:07

vanmiddag had ik een nogal kort rokje aan en ik ging op de fiets naar mijn vriendin, nouja het is al een beetje voorspelbaar Tong uitsteken: mijn rokje waait omhoog!! stonden daar een paar van die straatmakers met open ogen te kijken.. ik duw me rokje omlaag en ik rijd heeeeeel hard weg Bloos

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 17:50

Op je eerste werkdag met je baas de boel gaan verkennen en in een hondendrol trappen. Dan op ieder stukje gras dat je tegenkomt ongemerkt m'n voet proberen af te vegen en op de terugweg in de auto - in de winter - met het raam open rijden om de geur te verdrijven. Ik weet niet of het me gelukt is.

Achteraf hoorde ik dat mijn baas op diezelfde plek ook al eens een uitschuiver had gedaan door een hondendrol, maar hij is daarbij met een grote zwiep (die man is bijna 2 meter) onderuit gegaan. Bij hem waren controleurs van het ministerie aanwezig Clown .

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 18:19

vandaag stond ik bij het CBR en zocht mijn portomonnee, alleen kon m niet vinden.

stond ik er gewoon mee in mijn handen Tong uitsteken

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 18:43

Was gisteren met mijn vriend naar Rotterdam geweest, wat kopen enz!
HAdden we even een ijsje gehaald...
Vriend zo : hey, kijk wel uit want die bolletjes zitten er niet zo stevig op.
Kijk hem een beetje dom aan en ga verder aan mijn ijsje.
2 meter verder... BAM , mijn 2 bolletjes ijs op de grond Verdrietig

baister

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 19:14

ik had tijdens de meivakantie me hoofd/oog tegen de deur gestoten.. en toen heb ik denk ik een maand met een rood oog rond gelopen.. iedereen op school dacht dat ik ruzie had gehad.. maar nee..dat zijn zoals gewoonlijk een van mijn blunders Tong uitsteken

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 13:04

Na jullie smakelijk uitgelachen te hebben zal ik de mijne ook maar neerzetten Haha!
1e keer gym op de middelbare school, dus iedereen was nog wat terughoudens,want we zaten net 2 dagen met elkaar in de klas.
We moesten op ons rug liggen en met ons benen in de lucht fietsen. Dus het was doodstil en iedereen lag daar die oefening te doen, en opeens voel ik iets borrelen in me darmen... En ja hoor ik kon het niet tegenhouden, terwijl het doodstil was liet ik me toch een keiharde RUFT dat is niet te geloven, en stinken... Bloos
Met de diploma uitreiking werd dat nog ff fijn verteld... Had mijn scheet toch wel indruk gemaakt blijkbaar Haha!

En deze was vorig jaar. Ik lag op de bank in mijn ondergoed een film te kijken en opeens gaat de bel dus ik zet de film op pause en doe de deur open. Was de postbode die een pakketje voor mijn vader kwam brengen. en hij keek me zo Verward aan. Dus ik dacht nog, heb ik snot aan me neus hangen ofzo?? En toen dronh het tot me door, stond ik daar leuk een handtekening voor ontvangst te zetten terwijl ik in me BH en string in de deuropening stond. Die postbode zal ook wel gedacht hebben.

En dan nog gewoon de standaard dingen, tegen iemand aanlopen, van je paard afdonderen terwijl je de jury wil groeten, enz. Maar die 2 wilde ik jullie niet ontnemen...

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 13:41

Hihi dit is echt grappig Knipoog .
Naja zal ik mijn blunders ook maar opnoemen;
* Was bij familie van mn vriendin, zeggen die tegen de gein van hun neefje van 4 ofzo heej wil je wat nootmuskaat op je softijs???? Dus ik heel slim goh ik wil wel wat nootmuskaat op mn ijs! (kwam er achter dat nootmuskaat vrij weinig met de bekende ijsnootjes te maken heeft)
* Ik wil naar mn Aardrijkskunde leraar lopen met mn hippe puntschoenen en wijde broek en je raad het al.... de punten bleven in mn broek hangen waardoor ik languit midden in de klas op de grond lig Clown
* De wel-bekende- glijpartijen in het fietsenhok op school Knipoog gelukkig hebben we een laagvloerse school anders was ik vast ook wel vaak van de trap gevallen.
* gister nog, ik was een beetje sexy aan het dansen met een jongen achter me (*yessss! ik kreeg aandacht! Tong uitsteken ) draai ik me om.. Is het toch een lelijke jongen!!! Echttt heel erg lelijk en onverzorgt. Ik heb nog nooit zo'n lelijke jongen gezien Bloos! . Terwijl ik echt niet kritisch ben.
* Tot twee keer toe thuiskomen met een pasfoto waarop ik scheel kijk Tong uitsteken foutje in de planning de derde keer maar niet meer recht in de lens gekeken maar achter de lens toen ging het wel goed Knipoog .
*En dan zijn er nog honderden dingen die mij altijd overkomen Knipoog zoals vallen met de fiets, ballen die je hoofd raken, enz. enz.

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 14:00

O god ik herinner me opeens een gigablunder van een *anoniem persoon* (ik was het dus niet voor de duidelijkheid Knipoog )
x gaat appeltaart maken en hij leest de beschrijving op de achterkant van het pak.
* Leg het deeg in slierten bovenop de appels en druk het licht aan*
??? Druk het licht aan???
''Pap? Moet je nou echt doen wat er op de verpakking staat?""
''Tuurlijk""
*Persoon x doet vervolgens de lamp aan Knipoog *

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 14:21

@lest: whaha, lol Bloos! vooral die van dat licht Tong uitsteken

laatst bleef ik bij vriendin slapen en mocht de vissies in de vijver voeren. Ik ging op mijn hurken zitten en boog me voorover voor dat voor.
Plons! toen lag ik bij de vissies in de vijver Clown was niet leuk, was drijfnat en had geen andere kleding. Vriendin zat alleen maar te lachen Scheve mond