ik: nou, uren nutteloos door de slet gestrandtert!
Ja.
Ik bedoelde dus; uren nutteloos door de stad geslenterd..
Maar het kwam er een beetje anders uit
Maar ja, van al dat gestrandterd door de slet wordt je ook moe, dus dan ga je fouten maken!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Myrte_ schreef:haha toen ik in de 2e zat hadden we het vak tachniek (heel saai)
je zat in groepjes en je had ene eigen wb en een TB lag altijd in dat lokaal en was niet van je zelf en nam je ook niet meer naar huis.
ik verveelde me en ik maak altijd dingen stuk! of ga tekenen ofzo
maar dit keer had ik een passer in me hand en ik begin doodleuk gaatjes te prikken in de voorkant van dat Tb techniek.
zegt een vriendin van me Myrt dat is je textboek, ik zo nee hoor en prikvrolijk verder
MYRT dat is je textboek! :|
ik zo echt O oliebol! 9 gaten in de voorkant van die nieuwe boeken![]()
de bel ging ik snel dat boek weggezet en ik durfde de volgende lessen niet meer naar techniek!
die vent was ook zoo kwaad, pfoeh
en ik daarna dus ook.. ik ga er echt niet uit voor iets wat niet mijn schuld was
dag daarna wel vet gezeur met mn mentor, maar de klas hielp me, dus is geen werk van gemaakt
, wat hebben jullie gedaan dan? dat ze de tent niet eens meer uit durfden

Ik en m'n vriend wilde "romantisch" samen een snoepje delen. Dus hij een stuk in zn mond en ik een stuk in mijn mond. Dus hij zegt "kijken wie het grootste stuk krijgt" Ik wilde natuurlijk winnen en nam een grote hap.. Ik had alleen niet door dat ik ook een stuk van zijn lip meenam
En ik had het niet eens door! Ik heel blij "Ik heb absoluut gewonnen hoor!" Kijk ik op, zit hij daar met een bloedende lip
) was vorige week gebeurt
of er ook eentje uit was.
: mijn rokje waait omhoog!! stonden daar een paar van die straatmakers met open ogen te kijken.. ik duw me rokje omlaag en ik rijd heeeeeel hard weg
.

aan. Dus ik dacht nog, heb ik snot aan me neus hangen ofzo?? En toen dronh het tot me door, stond ik daar leuk een handtekening voor ontvangst te zetten terwijl ik in me BH en string in de deuropening stond. Die postbode zal ook wel gedacht hebben.
.
gelukkig hebben we een laagvloerse school anders was ik vast ook wel vaak van de trap gevallen.
) draai ik me om.. Is het toch een lelijke jongen!!! Echttt heel erg lelijk en onverzorgt. Ik heb nog nooit zo'n lelijke jongen gezien
. Terwijl ik echt niet kritisch ben.
foutje in de planning de derde keer maar niet meer recht in de lens gekeken maar achter de lens toen ging het wel goed
.
zoals vallen met de fiets, ballen die je hoofd raken, enz. enz.
)
*
vooral die van dat licht 
was niet leuk, was drijfnat en had geen andere kleding. Vriendin zat alleen maar te lachen