Quote schreef:Hee, hou nou eens op zeg.
't Is goed geweest nu.
DOE NIET ALSOF JE MOD BENT!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
't Is goed geweest nu.
't Is goed geweest nu.
*jah nog steeds niet blij dat ik dom word genoemd door je* laartjuh schreef:Ja idd het is nou wel euhm niet meer leuk, ik ga slapie doen.
Dusty je hebt me nog wat te leren he
laten we dat niet via dit topic doen. laartjuh schreef:Laat misshaffie lekker joh, tenminste iemand die verstandig is en niet dom zoals iedereen op dit topic of niet dusty...
Quote schreef:Sja, in ieder geval welkom op bokt dan maar?
ben stout in een nutteloos topic lady_in_love schreef:Quote schreef:Sja, in ieder geval welkom op bokt dan maar?
kon je dat niuet eerder zeggen
lady_in_love schreef:waar
lady_in_love schreef:waar
laartjuh schreef:Ja idd penny of niet welkom op bokt! (ik had vroeger ook 23 arabieren toen ik 8 was dus zal maar niet zeuren)
heb er nooit 23 gehad (in gedachte misschien, vandaar de opmerking penny omdat het een leugen was) lady_in_love schreef:ik heb er 1
lady_in_love schreef:ik heb er 1
Citaat:Een d-pony die we gekocht hebben voor 700 euro omdat ze niks konden met haar en zomer exceem heeft, nu ben ik in die 2 jaar dat we haar hebben zover dat ze 120 parcours springt, verzameld kan lopen, oefeningen kan zoals de galopswissel om de pas, nagevelijkheid en appuyement (ben nu bezig met het leren van de uitestrekte draf en travers)
peanutbutter schreef:Citaat:Een d-pony die we gekocht hebben voor 700 euro omdat ze niks konden met haar en zomer exceem heeft, nu ben ik in die 2 jaar dat we haar hebben zover dat ze 120 parcours springt, verzameld kan lopen, oefeningen kan zoals de galopswissel om de pas, nagevelijkheid en appuyement (ben nu bezig met het leren van de uitestrekte draf en travers)
Dit riekt anders ook naar penny praktijken laartjuh