Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Jurga schreef:Nou wie weet My Dominique!!! Misschien kunnen jij en Obelix eens wat regelen....
maarre...is goed hoor..er valt altijd wel wat te regelen!
Honeybee"]
Sjimmy (kan zo lekker met d'r pb'en en toch wel erg nieuwschierig ben geworden naar haar.)
[/quote]
Ik wil onze precies dezelfde benen met precies dezelfde laarzen ook weleens naast elkaar zienMaar wanneer
Waarom werk ik nou 40 u pw
[quote="Nimber"]
Sjimmy: wil ik meeten want ik vind het echt heel stoer dat ze is wezen starten met een manege pony en dan niet zomaar een manege pony maar ook nog eens 1 die je niet direct als dressuurpony ziet en natuurlijk met pony tussen de paarden petje af.
[/quote]
tnx, ik vindt het zelf heel jammer dat ik gestopt ben.
Maar op Omar zou ik veel meer kunnen leren, vaker kunnen rijden en een stuk minder kosten.
Jammer dat ik zo weinig tijd heb, maar die meeting komt er!!
[quote="Maaike schreef:ik zou Cody en Sjimmy wel eens willen meeten. Gewoon om te weten hoe ze nu "in t echie" zijn![]()
![]()

Sterre schreef:Bokt meeting bij Caballo? Dat zou wel een stunt zijn, dan wil ik ook mee! Reserveer voor mij maar vast een plekje aan het gangpad, ik heb behoorlijk lange benen en dan kan ik ze tenminste af-en-toe een beetje strekken
! Wanneer gaan we
![]()
.

Clautje"]
[quote="Sterre schreef:Bokt meeting bij Caballo? Dat zou wel een stunt zijn, dan wil ik ook mee! Reserveer voor mij maar vast een plekje aan het gangpad, ik heb behoorlijk lange benen en dan kan ik ze tenminste af-en-toe een beetje strekken
! Wanneer gaan we
![]()
.

Nimber schreef:ik wil ook Xono meeten ben nu eenmaal een pennymeisje
. 
:
:
)
)
)
Wil iedereen wel meeten

Prisca"]
[quote="Nimber schreef:ik wil ook Xono meeten ben nu eenmaal een pennymeisje
.
XoNo schreef:Wie ik wil meeten...heel sluw van Sjimmy om ons te verbieden meerdere mensen op te noemen. Maar as tegendraads as I am, doe ik dat lekker toch! }>![]()
Ik wil meeten: Cassidy, Buitenzorg, Margreet (maar dat staat al gepland, hè Margreet?), Jurga, Dribbel...en vast nog wel een paar die ik nu stiekem vergeet
Dribbel"]
[quote="XoNo schreef:Wie ik wil meeten...heel sluw van Sjimmy om ons te verbieden meerdere mensen op te noemen. Maar as tegendraads as I am, doe ik dat lekker toch! }>![]()
Ik wil meeten: Cassidy, Buitenzorg, Margreet (maar dat staat al gepland, hè Margreet?), Jurga, Dribbel...en vast nog wel een paar die ik nu stiekem vergeet