Precies! Mijn glimwormpje:
[/quote]
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Plus dan ga je toch gewoon lekker binnen rijden, tenzij de manege een sneeuwmachine in de binnenbak heeft
. Dan wel alles wit he, witte audie, wit paard, witte prinsen outfit. Als je paardenmeisjes wilt versieren moet je natuurlijk wel voor een woeste wilde hengst gaan, dus ook maar even een goede zorgverzekering afsluiten. KittyDylan schreef:Marcel75 schreef:Wat jij opsomt hoef je ook niet iedere dag te doen natuurlijk
Maar een paard moet je wel 2 keer per dag tanken (voeren) en buiten zetten.
Je paard moet ook nieuwe 'banden' (hoefijzers, als je er voor kiest, in ieder geval bekappen)
Je moet kunnen zien of je paard ziek of gezond is.
En natuurlijk moet je hem ook kunnen rijden als je dat wilt. Daarvoor neem je lessen.
En, je moet er altijd 2 van nemen. Want een paard alleen is niet diervriendelijk..

Lara_Silver schreef:KittyDylan schreef:
Maar een paard moet je wel 2 keer per dag tanken (voeren) en buiten zetten.
Je paard moet ook nieuwe 'banden' (hoefijzers, als je er voor kiest, in ieder geval bekappen)
Je moet kunnen zien of je paard ziek of gezond is.
En natuurlijk moet je hem ook kunnen rijden als je dat wilt. Daarvoor neem je lessen.
En, je moet er altijd 2 van nemen. Want een paard alleen is niet diervriendelijk..
Nee natuurlijk hoef je dat niet iedere dag te doen, je kunt je paard ook in een goed volpension zetten zodat je naast je werk en je paard nog een leven over houdt.
Dit terzijde, het topic is best amusant, maar als je meiden wil scoren, huur dan eerst een paard, koop er niet direct één. Dan hoeft dat gekochte paard niet onder jou onwetendheid als groene eigenaar te lijden omdat je begeleiding krijgt bij een huurpaard. En je kunt rustig ontdekken of paardrijden iets voor je is én je ben alsnog tussen de paardenmeiden.
Punz schreef:Ok
Ik ga er voor de lol maar even vanuit dat je serieus bent.
Dan de volgende vragen
- Waarom wil je een paard? Omdat ze "de oliebol" zijn? Omdat het een goede ( maar mogelijk wat omslachtige) versiertruuk is? Omdat je wil leren rijden? Omdat je een paard wil leren verzorgen..
Kortom:
Waarom wil jij een paard. Wat verwacht je er van.
Misschien eerst maar eens een antwoord formuleren op deze vragen, zodat wij meer adequaat kunnen reageren.
En waar je bij witte paarden in het bijzonder voor moet opletten?
- Melanomen!!

Punz schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YES
Maar![]()
![]()
![]()
![]()
Wordt het niet denk ik

myk_en_shant schreef:Ts ik zou zeggen kom lekker in witte paarden wonen.
Leuk dorpje, lekker landelijk en mooie omgeving.
[ [url=m/bbblv1.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan geef ik je wel paardrijlessen op mijn paarden, helaas zijn dit geen witte paarden.
Een extra lesklant is nooit weg.
ik moest hier ook gelijk aan denken Anne. schreef:Hé ik bedenk me net dat ik ook een witte auto heb én een wit paard.
Althans, ze hóren allebei wit te zijn. Ze zijn het momenteel geen van beide.